Week 1: Maandag 2 Januari t/m Zondag 8 Januari

Gestart door Arjen, dec 14, 2016, 23:19:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Olav

zat 07/01 Paris Saint-Germain - Bastia
zon 08/01 RC Lens - FC Metz
Coupe de France weekend!

Footballromantic

Citaat van: Olav op dec 26, 2016, 21:28:00
zat 07/01 Paris Saint-Germain - Bastia
zon 08/01 RC Lens - FC Metz
Coupe de France weekend!

Als je een beetje door rijdt heb je zondag ook nog een pot in Lille om 17.00
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Voetbalman

07/01 Sint Niklaas - Eendracht Aalst (ov)
08/01 Eendracht Zele - SK Berlare

Olav

Citaat van: Footballromantic op dec 26, 2016, 22:10:07
Als je een beetje door rijdt heb je zondag ook nog een pot in Lille om 17.00

Haha ja ligt eraan hoe gek ik m'n vrienden krijg om mee te gaan.. Had ze sowieso al gelokt met PSG omdat ik wist dat ze niet alleen naar Lens wilden gaan. Ik heb zelf helemaal niets met PSG.

Die wedstrijd wordt trouwens gespeeld in het oude stadion van Lille, ook wel mooi. Heb in ieder geval de club alvast een bericht gestuurd of het mogelijk is om tickets aan de deur te halen. Zag in een video al staan dat er een week lang voorverkoop is.

spons

Citaat van: Footballromantic op dec 26, 2016, 22:10:07
Als je een beetje door rijdt heb je zondag ook nog een pot in Lille om 17.00

Welke wedstrijd ? Ik zie op de website van Lille alleen een wedstrijd tegen Excelsior op zaterdag om 15:00 uur in het nieuwe stadion
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

heelergverweg

Citaat van: Olav op dec 27, 2016, 14:17:57
Haha ja ligt eraan hoe gek ik m'n vrienden krijg om mee te gaan.. Had ze sowieso al gelokt met PSG omdat ik wist dat ze niet alleen naar Lens wilden gaan. Ik heb zelf helemaal niets met PSG.

Die wedstrijd wordt trouwens gespeeld in het oude stadion van Lille, ook wel mooi. Heb in ieder geval de club alvast een bericht gestuurd of het mogelijk is om tickets aan de deur te halen. Zag in een video al staan dat er een week lang voorverkoop is.

Hoe kom je er bij dat dit in het oude stadion wordt gespeeld ? Als ik de site van Lille moet geloven is dit in het Pierre Mauroy, volgens diezelfde site trouwens om 3 uur.

heelergverweg

Gaat dan zeker om IC de Croix - ASSE dat in het oude Lille stadion wordt gespeeld

Footballromantic

Citaat van: heelergverweg op dec 27, 2016, 15:58:11
Gaat dan zeker om IC de Croix - ASSE dat in het oude Lille stadion wordt gespeeld

Klopt... Kaarten zijn, naar mijn weten, op de dag zelf te koop aan het stadion. Genoeg plek lijkt mij daar!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

spons

Citaat van: Footballromantic op dec 27, 2016, 17:33:31
Klopt... Kaarten zijn, naar mijn weten, op de dag zelf te koop aan het stadion. Genoeg plek lijkt mij daar!

Dat kan interessant zijn. Ik land om 12:35 vanuit Malaga op Zaventem dus misschien pak ik die nog wel even mee
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vinnn

Hoi allen,

Nieuw hier, dus ik zal mezelf even kort voorstellen:
Mijn naam is Vincent, 28 jaar oud en sinds enkele jaren een groundhopper op beperkte basis. Mijn diepliggende passie - naast mijn Nederlandse club - komt uit Londen, namelijk QPR. Ik ben home and away al een aantal keer bij deze club geweest met als hoogtepunt de play off final op Wembley waar ik met een helse Eurolines trip toch bij ben geweest. De komende maanden wil ik in het Belgische/Duitse grondgebied wat potjes mee proberen te pakken. Helaas heb ik in mijn directe vriendengroep niet echt mensen die ik kan porren voor nietszeggende potjes in voor hun ogen ''kutstadions'' en bood dit forum mij wellicht uitkomst. Mijn vriendin vindt mijn hobby niets...al stond ze vooraan om met onze club mee te gaan naar Manchester(vrouwen......). Hopelijk kan ik met een aantal van jullie mee om wat leuke wedstrijden te bezoeken.

PS; als dit hier niet thuishoort, mijn oprechte excuses.

FC_Emmen

Citaat van: Vinnn op dec 28, 2016, 18:34:31
Hoi allen,

Nieuw hier, dus ik zal mezelf even kort voorstellen:
Mijn naam is Vincent, 28 jaar oud en sinds enkele jaren een groundhopper op beperkte basis. Mijn diepliggende passie - naast mijn Nederlandse club - komt uit Londen, namelijk QPR. Ik ben home and away al een aantal keer bij deze club geweest met als hoogtepunt de play off final op Wembley waar ik met een helse Eurolines trip toch bij ben geweest. De komende maanden wil ik in het Belgische/Duitse grondgebied wat potjes mee proberen te pakken. Helaas heb ik in mijn directe vriendengroep niet echt mensen die ik kan porren voor nietszeggende potjes in voor hun ogen ''kutstadions'' en bood dit forum mij wellicht uitkomst. Mijn vriendin vindt mijn hobby niets...al stond ze vooraan om met onze club mee te gaan naar Manchester(vrouwen......). Hopelijk kan ik met een aantal van jullie mee om wat leuke wedstrijden te bezoeken.

PS; als dit hier niet thuishoort, mijn oprechte excuses.
Welkom Vincent!
Er is een voorsteltopic: http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=178.255 ;)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Welkom! Wellicht is het handig om te weten uit welke regio je komt, zelf kom ik uit de buurt van Uden en rij b.v. een andere route naar Belgie/Duitsland dan mensen uit Rotterdam.

spons

Citaat van: spons op dec 24, 2016, 17:35:08
07/01. Mainz - Feyenoord ( in Marbella )
07/01. Cordoba - Rayo Vallecano

+ 08/01. IC de Croix - St Etienne
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vinnn

Citaat van: Nort op dec 28, 2016, 23:26:55
Wellicht is het handig om te weten uit welke regio je komt.

Citaat van: Vinnn op dec 28, 2016, 23:26:55Rotterdam.

Althans...ik bevind me tussen Rotterdam en Dordrecht in, maar woon ook deels bij mijn vriendin in Tilburg.