Week 46 Maandag 12 November t/m zondag 18 November

Gestart door Tribuneklanten, okt 02, 2018, 16:08:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saltacampos

Over land and sea

Vaig

Citaat van: Vaig op okt 23, 2018, 16:01:26
za 17-11 Bath City FC - Eastbourne Borough
zo 18-11 Engeland - Kroatië


+
15/11 Luxemburg - Wit-Rusland, cruciale pot in de strijd om een EK-ticket:P
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

syntric

- 17/11: Virton - Rupel-Boom of Arlon - Habay
- 18/11: Meix - Stockay-Warfusée
Groundhopper for life :-)

Han

#18
Opzouten met puberale verbasteringen van clubnamen en het moedwillig 'verschrijven' van clubnamen omdat de Caps Lock het plotsklaps selectief begeeft.

Ik heb geen tijd en geen zin om hier diplomatiek of parlementair over te doen bij puberale recidivisten. Ik wens ook geen commentaar te lezen waarom het onder pubers de rigeur en gerechtvaardigd is en om pb's van even kinderachtige ingevlogen hulptroepen te moeten pareren.

Nog een keer en ik flikker je er onherroepelijk, zonder enige vorm van galanterie of chevalry, af. Ik heb wel iets anders te doen.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

De publiekswissel

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Sebastiaan_W

Citaat van: Han op nov 19, 2018, 15:14:52
Opzouten met puberale verbasteringen van clubnamen en het moedwillig 'verschrijven' van clubnamen omdat de Caps Lock het plotsklaps selectief begeeft.

Ik heb geen tijd en geen zin om hier diplomatiek of parlementair over te doen bij puberale recidivisten. Ik wens ook geen commentaar te lezen waarom het onder pubers de rigeur en gerechtvaardigd is en om pb's van even kinderachtige ingevlogen hulptroepen te moeten pareren.

Nog een keer en ik flikker je er onherroepelijk, zonder enige vorm van galanterie of chevalry, af. Ik heb wel iets anders te doen.

Soms vind ik het jammer dat op dit forum een like-button ontbreekt haha

Han

Citaat van: De publiekswissel op nov 19, 2018, 16:29:33
Rustig Han, denk aan je bLoEdDrUk! ;-)
Haaaaaaaaa. De redactie is enigszins gespierd.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed