Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

syntric en 4 gasten bekijken dit topic.

De publiekswissel

De vluchten voor Mostar zijn geboekt om de derby te gaan bezoeken. FK Velez - Zrinjski. Waarschijnlijk zonder uitsupporters, maar beladen genoeg..
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Appie

Citaat van: De publiekswissel op aug 19, 2019, 12:45:08
De vluchten voor Mostar zijn geboekt om de derby te gaan bezoeken. FK Velez - Zrinjski. Waarschijnlijk zonder uitsupporters, maar beladen genoeg..

Veel plezier! Heb genoten van de stad rondom de wedstrijd die FC Utrecht daar speelde.

Rob1977_PSV

Inmiddels is het programma van La Liga in de "oktober vakantie" ook definitief, het gaat op zondag 20 oktober een mooi vinckje opleveren: FC Sevilla-Levante. Denk dat ik Granada en Cádiz net niet red dat weekend, maar dat gaan we zien.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

EisernAssen

In oktober misschien een weekend Frankfurt plannen.
Wat zijn de kansen op kaarten voor Eintracht? Ze spelen op vrijdagavond tegen Leverkusen. Gokje op de Tageskasse?
En kan iemand hier iets vertellen over Wehen Wiesbaden? Ik las dat ze bezig waren met dat stadion. Is dat op dit moment een bezoek waard? Of überhaupt?
Erelijst: 196 doelpunten

Freekos79

Citaat van: EisernAssen op sep 24, 2019, 15:12:48
In oktober misschien een weekend Frankfurt plannen.
Wat zijn de kansen op kaarten voor Eintracht? Ze spelen op vrijdagavond tegen Leverkusen. Gokje op de Tageskasse?
En kan iemand hier iets vertellen over Wehen Wiesbaden? Ik las dat ze bezig waren met dat stadion. Is dat op dit moment een bezoek waard? Of überhaupt?

Wehen trekt er weinig volk, misschien dat het nu iets meer is door de promotie. Het stadion is ook niks speciaals. Als je een andere optie hebt, zou ik die nemen.
Volgende wedstrijd: ?

Jeje

Tickets al binnen voor:
9 november: Schalke 04 - Fortuna Dusseldorf
1 december: Borussia Mönchengladbach - SC Freiburg


Ik zit het 1e weekend van november waarschijnlijk in Liverpool, en zou graag naar Everton - Tottenham Hotspur willen, maar weet niet of ik daar in general sale 2 kaarten voor kan krijgen. Vorig jaar gingen de meeste wedstrijden van Everton wel in GS, maar een top 6 tegenstander lijkt me toch lastiger. Iemand dit bij Everton is geweest tegen een top 6 tegenstander en weet of kaarten daarvoor te krijgen zijn als je er op tijd bij bent?

Tribuneklanten

Citaat van: EisernAssen op sep 24, 2019, 15:12:48
In oktober misschien een weekend Frankfurt plannen.
Wat zijn de kansen op kaarten voor Eintracht? Ze spelen op vrijdagavond tegen Leverkusen. Gokje op de Tageskasse?
En kan iemand hier iets vertellen over Wehen Wiesbaden? Ik las dat ze bezig waren met dat stadion. Is dat op dit moment een bezoek waard? Of überhaupt?

Bij Frankfurt - Leverkusen zou ik kaarten voor het uitvak proberen via de officiële site van Leverkusen. Daar ga je zeker kaarten kunnen kopen voor weinig geld.
Wehen Wiesbaden is inderdaad niet veel, maar toch leuk om te bezoeken. 1 lange zijde ligt wel tegen de grond dus je kijkt uit op bedrijfspanden op de achtergrond

FCT1980

Citaat van: Jeje op sep 24, 2019, 15:50:18
Tickets al binnen voor:
9 november: Schalke 04 - Fortuna Dusseldorf
1 december: Borussia Mönchengladbach - SC Freiburg


Ik zit het 1e weekend van november waarschijnlijk in Liverpool, en zou graag naar Everton - Tottenham Hotspur willen, maar weet niet of ik daar in general sale 2 kaarten voor kan krijgen. Vorig jaar gingen de meeste wedstrijden van Everton wel in GS, maar een top 6 tegenstander lijkt me toch lastiger. Iemand dit bij Everton is geweest tegen een top 6 tegenstander en weet of kaarten daarvoor te krijgen zijn als je er op tijd bij bent?

Via Stubhub kun je prima kaarten kopen voor Everton.
Zonder slecht zicht ook nog.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Citaat van: Jeje op sep 24, 2019, 15:50:18
Tickets al binnen voor:
9 november: Schalke 04 - Fortuna Dusseldorf
1 december: Borussia Mönchengladbach - SC Freiburg


Ik zit het 1e weekend van november waarschijnlijk in Liverpool, en zou graag naar Everton - Tottenham Hotspur willen, maar weet niet of ik daar in general sale 2 kaarten voor kan krijgen. Vorig jaar gingen de meeste wedstrijden van Everton wel in GS, maar een top 6 tegenstander lijkt me toch lastiger. Iemand dit bij Everton is geweest tegen een top 6 tegenstander en weet of kaarten daarvoor te krijgen zijn als je er op tijd bij bent?

Ik heb een paar jaar geleden voor Everton - Man utd kaarten in de general sale gekocht. Dat ging toen erg makkelijk.
Volgende wedstrijd: ?

jdebruin96

Citaat van: Jeje op sep 24, 2019, 15:50:18
Tickets al binnen voor:
9 november: Schalke 04 - Fortuna Dusseldorf
1 december: Borussia Mönchengladbach - SC Freiburg


Ik zit het 1e weekend van november waarschijnlijk in Liverpool, en zou graag naar Everton - Tottenham Hotspur willen, maar weet niet of ik daar in general sale 2 kaarten voor kan krijgen. Vorig jaar gingen de meeste wedstrijden van Everton wel in GS, maar een top 6 tegenstander lijkt me toch lastiger. Iemand dit bij Everton is geweest tegen een top 6 tegenstander en weet of kaarten daarvoor te krijgen zijn als je er op tijd bij bent?

Let wel even op voor de eventuele Brexit (als het überhaupt doorgaat). Ik zit ook te kijken voor dat weekend maar ik wacht nog eventjes af.

San Paolo

Citaat van: jdebruin96 op sep 25, 2019, 07:15:51
Let wel even op voor de eventuele Brexit (als het überhaupt doorgaat). Ik zit ook te kijken voor dat weekend maar ik wacht nog eventjes af.

Maak jij je daar zorgen om dan? Ik heb het weekend van 1 november een weekend Engeland op de planning staan. We zien wel hoe het loopt. Als de pond instort hebben wij een goedkoop weekend en in het slechtste geval zijn wij de ramptoerist van een historische gebeurtenis ;)

spons

Citaat van: jdebruin96 op sep 25, 2019, 07:15:51
Let wel even op voor de eventuele Brexit (als het überhaupt doorgaat). Ik zit ook te kijken voor dat weekend maar ik wacht nog eventjes af.

Als gewone passagier / toerist zal je waarschijnlijk helemaal niets merken van de brexit
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

jdebruin96

Citaat van: San Paolo op sep 25, 2019, 07:52:49
Maak jij je daar zorgen om dan? Ik heb het weekend van 1 november een weekend Engeland op de planning staan. We zien wel hoe het loopt. Als de pond instort hebben wij een goedkoop weekend en in het slechtste geval zijn wij de ramptoerist van een historische gebeurtenis ;)

Ik maak mij alleen zorgen om de eventuele wachtrijen op het vliegveld. Niemand weet natuurlijk hoe dat zal gaan lopen.

Saltacampos

Citaat van: Freekos79 op sep 24, 2019, 15:15:21
Wehen trekt er weinig volk, misschien dat het nu iets meer is door de promotie. Het stadion is ook niks speciaals. Als je een andere optie hebt, zou ik die nemen.
Klopt, ik ben er ook ooit geweest, maar dan wel in het oude stadion ernaast, waar de traditionele lokale ex-grootheid speelt, SV Wiesbaden, vond ik wel een leuke oude bak, maar ik weet niet of de club nog actief is en of het stadion er nu nog is. Vlakbij het station in elk geval.
Over land and sea

spons

Citaat van: jdebruin96 op sep 25, 2019, 08:35:14
Ik maak mij alleen zorgen om de eventuele wachtrijen op het vliegveld. Niemand weet natuurlijk hoe dat zal gaan lopen.

Daar veranderd helemaal niets aan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen