Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.



AthleticHolanda

De standaard vraag: weet iemand wanneer de volgende competitierondes 'terminiert' worden?

Bossche Bol

Citaat van: AthleticHolanda op aug 30, 2010, 13:32:16
De standaard vraag: weet iemand wanneer de volgende competitierondes 'terminiert' worden?
Ik had het vandaag eigenlijk al verwacht. Zal wel morgen of woensdag worden.
Men heeft naruurlijk eerst de lotingen van de CL en EL afgewacht.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

AthleticHolanda

Citaat van: Bossche Bol op aug 30, 2010, 17:50:44
Ik had het vandaag eigenlijk al verwacht. Zal wel morgen of woensdag worden.
Men heeft naruurlijk eerst de lotingen van de CL en EL afgewacht.

Had ze ook vandaag al verwacht vandaar de vraag, naja het is nog ff afwachten.

King Nothing

En dat is tot de winterstop hopelijk? Dan kan ik eens duidelijk wedstrijden gaan plannen in oktober en november, ik sta nu in 3 weekeinden met "als die-en-die-club dan-en-dan speelt dan kunnen we wel heen...." En de "als het maar niet op vrijdag om 18.00 uur is, want dat halen we niet" of de "toch niet op maandag om 20.30 uur"
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Stadionhopper

Dat zal niet tot de winterstop zijn.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AthleticHolanda

Citaat van: King Nothing op aug 30, 2010, 23:30:09
En dat is tot de winterstop hopelijk? Dan kan ik eens duidelijk wedstrijden gaan plannen in oktober en november, ik sta nu in 3 weekeinden met "als die-en-die-club dan-en-dan speelt dan kunnen we wel heen...." En de "als het maar niet op vrijdag om 18.00 uur is, want dat halen we niet" of de "toch niet op maandag om 20.30 uur"

Same here, en ondertussen is er weer een dag voorbij gvd.

Waarom kan het nergens net zoals in Nederland, het meeste aan Nederlands voetbal vind ik niet leuk maar dit is wel een pluspunt.
Alhoewel bij die late bekendmakingen de euforie bij mij altijd groter is, hoe langer je er op moet wachten hoe leuker de plotselinge alternatieven, vooral met Spanje heb ik dat altijd.


Bossche Bol

#83
Data voor de speeldagen 4 t/m 11 zijn bekend.
Zowel 1. als 2. Bundesliga.


Zie o.a. www.kicker.de en www.bundesliga.de
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Stadionhopper

Citaat van: AthleticHolanda op aug 31, 2010, 21:30:58
Same here, en ondertussen is er weer een dag voorbij gvd.

Waarom kan het nergens net zoals in Nederland, het meeste aan Nederlands voetbal vind ik niet leuk maar dit is wel een pluspunt.
Alhoewel bij die late bekendmakingen de euforie bij mij altijd groter is, hoe langer je er op moet wachten hoe leuker de plotselinge alternatieven, vooral met Spanje heb ik dat altijd.

Omdat ze in Duitsland wel rekening houden met europese wedstrijden.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AthleticHolanda

Citaat van: Stadionhopper op sep 01, 2010, 21:52:02
Omdat ze in Duitsland wel rekening houden met europese wedstrijden.

Dan hadden ze sowieso tot de winterstop kunnen plannen want de Europese wedstrijden tot dan staan ook vast...

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op sep 02, 2010, 12:27:37
Dan hadden ze sowieso tot de winterstop kunnen plannen want de Europese wedstrijden tot dan staan ook vast...

Maar wie weet staan FSV Frankfurt en Greuther Furth eind November tegenover elkaar en staan ze op plek 1 en 2. Van te voren verwacht je dat niet maar de TV zender kunne zo wel de leukste duels uitkiezen voor tv uitzendingen.

Hugo

Wat zijn jullie ervaringen met de P+R bussen van- en naar het stadion in Koblenz?

hgrm

Mijn ervaring met Koblenz is dat parkeren in de buurt van het stadion niet makkelijk is; je belandt al snel in een woonwijk op minstens een kwartier lopen van het stadion. Dus waarschijnlijk is zo'n P&R nog niet zo'n gek idee.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op sep 19, 2010, 00:31:11
Wat zijn jullie ervaringen met de P+R bussen van- en naar het stadion in Koblenz?

Hebben Stadionhopper en ik ook gedaan, ging prima.