Fotomodel thuiswedstrijd Heracles gezocht

Gestart door Rutger, okt 27, 2017, 14:51:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rutger

Ik ben schrijver / fotograaf en publiceerde honderden artikelen in kranten en tijdschriften zoals ook in Nummer 14 dat inmiddels niet meer bestaat. Als idee heb ik om een serie reportages te gaan maken over stadions vooral kleine stadions. Ik zoek voor samenwerking nog een vrouwelijke supporter van wie ik tijdens de wedstrijden belevingsfoto's kan maken. Dus ik richt me niet op de wedstrijd, maar op het publiek met jou op de voorgrond.
Ik heb twee kaarten voor een thuiswedstrijd Heracles (datum kan ik nog zelf bepalen, maar het moet nog dit jaar plaats vinden). Het liefst zou ik samen naar een wedstrijd gaan met een Heracles supporter. Je krijgt dus ook gratis entree. En ook later fraaie foto's in hoge kwaliteit. Heb je interesse mail me dan even op r.hoofdakker@hotmail.com of vind me op Facebook Rutger van den Hoofdakker Zeist. Fotogenieke mannen mogen ook reageren. Evt. stuur ik wat werk van me door.
Graag hoor ik van jullie.
Rutger

Cyclebob

Leuk initiatief, ik zie het al voor me: je als een capo richten op het publiek i.p.v. wedstrijd.  Andere beleving als groundhopper,
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

De publiekswissel

De eerste vraag die bij mij naar voren komt is of hier uberhaubt wel vrouwen actief zijn? 
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

hgrm

De statistieken geven het antwoord:
775 leden, verhouding man:vrouw 1:0
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Fotogenieke dames in Almelo? Goed zoeken haha. Veel volkse vrouwen en ook nog eens kort en pittige kapsels haha.

Rutger