Fotomodel thuiswedstrijd Heracles gezocht

Gestart door Rutger, okt 27, 2017, 14:51:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rutger

Ik ben schrijver / fotograaf en publiceerde honderden artikelen in kranten en tijdschriften zoals ook in Nummer 14 dat inmiddels niet meer bestaat. Als idee heb ik om een serie reportages te gaan maken over stadions vooral kleine stadions. Ik zoek voor samenwerking nog een vrouwelijke supporter van wie ik tijdens de wedstrijden belevingsfoto's kan maken. Dus ik richt me niet op de wedstrijd, maar op het publiek met jou op de voorgrond.
Ik heb twee kaarten voor een thuiswedstrijd Heracles (datum kan ik nog zelf bepalen, maar het moet nog dit jaar plaats vinden). Het liefst zou ik samen naar een wedstrijd gaan met een Heracles supporter. Je krijgt dus ook gratis entree. En ook later fraaie foto's in hoge kwaliteit. Heb je interesse mail me dan even op r.hoofdakker@hotmail.com of vind me op Facebook Rutger van den Hoofdakker Zeist. Fotogenieke mannen mogen ook reageren. Evt. stuur ik wat werk van me door.
Graag hoor ik van jullie.
Rutger

Cyclebob

Leuk initiatief, ik zie het al voor me: je als een capo richten op het publiek i.p.v. wedstrijd.  Andere beleving als groundhopper,
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

De publiekswissel

De eerste vraag die bij mij naar voren komt is of hier uberhaubt wel vrouwen actief zijn? 
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

hgrm

De statistieken geven het antwoord:
775 leden, verhouding man:vrouw 1:0
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Fotogenieke dames in Almelo? Goed zoeken haha. Veel volkse vrouwen en ook nog eens kort en pittige kapsels haha.

Rutger

Helemaal geen vrouwen hier, terwijl er zulke mooie voetbalvrouwen zijn zoals bij het Nederlands elftal?

Cyclebob

Groundhopping is het nieuwe trainspotting en postzegels verzamelen!
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Hugo

Is dit wel echt allemaal of een goedkope versierpoging van TeeZee?

De publiekswissel

Citaat van: Rutger op okt 30, 2017, 16:53:44
Helemaal geen vrouwen hier, terwijl er zulke mooie voetbalvrouwen zijn zoals bij het Nederlands elftal?

De 'LadiesSeats' zijn bij Heracles niet voor niets geen succes geworden. haha
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Jef400

Citaat van: Hugo op okt 31, 2017, 09:12:53
Is dit wel echt allemaal of een goedkope versierpoging van TeeZee?
Ghehehehehehe
Fijn om te weten dat er nog forumleden zijn die nog hopelozer zijn dan ik op dat vlak ;-)

Cyclebob

Inderdaad. Heracles moet wel dè club zijn om modellen te vangen, ze hebben zelfs een apart vak voor de ladies met "verrassende en unieke extra's".  Zie ik daar geen flessen rosé bier op de tribune in het zonnetje?  https://www.heracles.nl/tickets/ladiesseats.aspx
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

hgrm

Citaat van: Jef400 op okt 31, 2017, 10:56:33
Ghehehehehehe
Fijn om te weten dat er nog forumleden zijn die nog hopelozer zijn dan ik op dat vlak ;-)

Eh....zover ik weet is TeeZee inmiddels voorzien.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

De Twaalfde Man

Citaat van: Rutger op okt 27, 2017, 14:51:58
Het liefst zou ik samen naar een wedstrijd gaan met een Heracles supporter
Is op zich wel heel makkelijk he als je naar Heracles gaat en je de beleving vast wilt leggen.

Maar wat ik niet begrijp is waarom je die hier zoekt? Ga naar de supportersvereniging of fanpagina op Facebook van Heracles Almelo en ik denk dat je veel sneller succes hebt. En zoek je dan een vrouwelijke supporter, mag het stiekem toch een man zijn of maakt het niet uit (genderneutraal misschien?)

Rutger

Ik vind het mooier om een leuke vrouw te fotograferen dan een lelijke goser. Maar date hoeft niet. Dus stuur maar door als je iemand weet die interesse heeft.

Bier und Bratwurst

Ik ken nog wel een oud vrouwtje uit Almelo die ook altijd naar Heracles ging. Ik weet niet of ze dat nog doet... maar ik weet zeker dat je dan ook een snoepje krijgt uit haar tasje...
Het ene stadion is het andere niet!