www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FC_Emmen

Citaat van: cafebac op jun 16, 2014, 14:09:08

Ik heb zelf een paar wedstrijden toegevoegd, worden deze altijd geplaatst en hoe lang duurt dat?
Bij mij meestal niet lang.
Citaat van: cafebac op jun 16, 2014, 14:09:08

Als een club niet in de database staat, kan ik een wedstrijd niet toevoegen?
Nee, dat kan inderdaad niet.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Sebastiaan_W

Citaat van: cafebac op jun 16, 2014, 14:09:08
Ik heb me ook maar eens aangemeld, werkt inderdaad prima :)

Wel een paar vraagjes:

Ik heb zelf een paar wedstrijden toegevoegd, worden deze altijd geplaatst en hoe lang duurt dat?
Als een club niet in de database staat, kan ik een wedstrijd niet toevoegen?
Als bij een wedstrijd geen stadion staat vermeld, is het mogelijk om dit dan toe te voegen?

Even vragen aan een moderator. Op dit moment is het vanwege technische problemen volgens mij niet mogelijk.

Footballfrans

Citaat van: cafebac op jun 16, 2014, 14:09:08
1. Ik heb zelf een paar wedstrijden toegevoegd, worden deze altijd geplaatst en hoe lang duurt dat?
2. Als een club niet in de database staat, kan ik een wedstrijd niet toevoegen?
3. Als bij een wedstrijd geen stadion staat vermeld, is het mogelijk om dit dan toe te voegen?

1. Dat hangt er vanaf. We hebben een aantal fans die de wedstrijden moderaten en soms duurt dat wat langer. Nederland gaat volgens mij redelijk snel. Het is echter allemaal afhankelijk van de vrije tijd van de fans.
2. Klopt. Je kan de vereniging wel aanmelden bij ons. Dan komt de club op de lijst om toegevoegd te worden. We zijn bezig om om alle  Nederlandse verenigingen toevoegen. De lijsten daarvoor worden opgesteld door FootballFans, o.a. een paar man van Groundhopping.nl (waarvoor veel dank). We hebben echter momenteel een technisch probleem waardoor dat even in de wacht staat. Als dat hersteld is komt er weer een groot aantal teams en stadions die worden toegevoegd, vooral NL, DE en Engeland.
3. Ja dat kan vrij eenvoudig. Naast de uitslag staat een icon van een gele kaart. Druk daarop en je kan alle gegevens aanpassen. Ook het stadion, je hoeft daarvoor slechts een paar letters in te voeren en dan worden de mogelijke opties getoond. Als je dat opgeslagen hebt, gaat het naar 1 van de moderators die data verwerken.

Freekos79

Kun je ook zelf alleen een stadion toevoegen?
Volgende wedstrijd: ?

cafebac

Bedankt voor de reacties allen :) Ik zal de mods eens aan het werk zetten!

rogo_breda

Citaat van: Freekos79 op jun 16, 2014, 20:29:20
Kun je ook zelf alleen een stadion toevoegen?

Dat kan, weet ik uit ervaring. Onderstaande invullen en een bericht sturen aan Admin:

De volgende gegevens zijn gewenst. Niet alles is altijd in te vullen

name_team:string
Team_NonExisting
city_team:string
name_stadium:string
city_stadium:string
Stadium_NonExisting
dateinstadiumfrom:string
dateinstadiumto:string
Wikilink_team
Wikilink_stadium
GPS:Latt
GPS:Long
Capacity
Opened
Founded (club)

Freekos79

ok dan, zal het eens proberen! thanks!
Volgende wedstrijd: ?

KRCM1904

#307
Uitslagen van oefenwedstrijden worden tegenwoordig wel vrij traag aangevuld. Eredivisieclub FC Dordrecht ontving zaterdag VVV, maar tot op heden is de uitslag nog niet ingevuld.  De wedstrijd stond nochtans al op voorhand vermeld, ik heb ze zelf niet moeten aanvragen.  Tegenwoordig heb ik liever dat ze niet op voorhand vermeld staat, dan krijg je van de moderators veel sneller antwoord.

Ik heb ook nog een bijkomende vraag.  Ik merk dat soms de uitslag ingevuld is, maar dat er geen gele kaart bijstaat (Bv bij NAC - OFI), waardoor ikzelf geen wijzigingen (bv. stadion aangeven) kan aanvragen. 
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

FC_Emmen

Dat viel mij ook op inderdaad, en er staat een aantal wedstrijden al enige tijd dubbel op...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

rogo_breda

Citaat van: KRCM1904 op aug 05, 2014, 21:29:40

Ik heb ook nog een bijkomende vraag.  Ik merk dat soms de uitslag ingevuld is, maar dat er geen gele kaart bijstaat (Bv bij NAC - OFI), waardoor ikzelf geen wijzigingen (bv. stadion aangeven) kan aanvragen.
Haha, die vraag had ik ook al gemaild omdat het stadion inderdaad niet ingevuld is en de gele kaart ontbreekt. Nog geen reactie ontvangen.

KRCM1904

Citaat van: FC_Emmen op aug 05, 2014, 21:34:15
Dat viel mij ook op inderdaad, en er staat een aantal wedstrijden al enige tijd dubbel op...

... dat is een logisch gevolg.  Voor dat de wedstrijd gespeeld is, wordt ze opgenomen bij het programma, maar als je niet vooraf aangeduid heb dat je die wedstrijd wil gaan bekijken, vind je ze nadien niet meer terug als de uitslag niet wordt ingevuld.
Bij programma staat ze niet, omdat de datum van de wedstrijd al voorbij is en bij wedstrijden staat ze ook niet, want daar vind je enkel de wedstrijden met uitslag.  Gevolg dus, de wedstrijd wordt opnieuw aangevraagd en komt er dubbel in te staan als later de uitslag van de oorspronkelijke wedstrijd ingevuld wordt.  Daar zouden ze inderdaad nog iets moeten op vinden.

Dit is zo'n wedstrijd waarvan na 5 dagen nog geen uitslag ingevuld is. => http://www.footballfans.eu/match/1425601
Als ik deze link niet geef, kunnen jullie momenteel onmogelijk deze wedstrijd terugvinden of zie ik iets over hoofd?
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

rogo_breda

Denk dat je gelijk hebt inderdaad.
Vreemd...

headout

Citaat van: KRCM1904 op aug 07, 2014, 22:22:51
Als ik deze link niet geef, kunnen jullie momenteel onmogelijk deze wedstrijd terugvinden of zie ik iets over hoofd?
Enkel via de overzichtspagina als je op de club zoekt. Dan kom je in de historie de wedstrijd wel tegen, maar handig is het niet.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

KRCM1904

Citaat van: headout op aug 08, 2014, 08:53:54
Enkel via de overzichtspagina als je op de club zoekt. Dan kom je in de historie de wedstrijd wel tegen, maar handig is het niet.

Dan zie jij meer dan ik, denk ik. Zie jij bij de overzichtspagina (wat dat bij jou dan ook mag zijn) op 2/8/2014 Dordrecht - VVV staan?
Zijn er hier nog die dat zien staan?  Voor de duidelijkheid, het gaat niet over de wedstrijd in de nacompetitie! 
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

KRCM1904

Ik vind dit een hele toffe site, maar er is alleen nog wat verbetering aan nodig.
Sommige competities worden nogal ondergewaardeerd. Het is tof dat het programma van kleinere competities worden gepost, maar als die gegevens niet echt worden opgevolgd, heb je daar weinig aan.

Stel bv. de National Divisioun (hoogste niveau) in Luxemburg, daar staat voor vandaag bij geen enkele wedstrijd het juiste aanvangsuur. De wedstrijden van vandaag beginnen allemaal om 16.00 u.
Eén wedstrijd die er tussen staat voor vandaag, is zelfs al gisteren gespeeld.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)