www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FC_Emmen

Vraagje: Waarom staat op de site bij Mijn 92 club alleen nog maar de Bundesliga bij Duitsland?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Staat Schalke - Twente niet in de lijst van vriendschappelijke wedstrijden? Kan hem niet vinden?

Gr. Björn
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jeje

Volendam-Altinordu staat 4-3 maar dit moet 3-4 zijn.

voetbalfan

Citaat van: FCT1980 op aug 03, 2015, 13:25:17
Staat Schalke - Twente niet in de lijst van vriendschappelijke wedstrijden? Kan hem niet vinden?

Gr. Björn

Duurt de laatste weken voor zowat alle wedstrijden wat langer voor ze zichtbaar zijn in die lijst.

FCT1980

Citaat van: voetbalfan op aug 03, 2015, 15:15:10
Duurt de laatste weken voor zowat alle wedstrijden wat langer voor ze zichtbaar zijn in die lijst.

Ok dank je. Zal vanzelf wel verschijnen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Hebben jullie ooit nagedacht om het bezochte aantal stadions op te splitsen in twee groepen? Een lijst met bezochte stadions zonder wedstrijd en een met wedstrijd.

Op mijn profiel heb ik alle stadions, waarin ik geen wedstrijd zag, uit mijn lijst gehaald om zo een beter overzicht te krijgen. Echter vind ik het wel leuk om ook deze bij te houden...

Derkayzer

Precies hetzelfde bij mij. Goed idee!

mike_t

Ik heb me ook aangemeld, leuke site.
Mis wel de oefenwedstrijd Rijnsburgse Boys - Swansea (1-1) van 23-juli-2015

spons

Citaat van: mike_t op sep 07, 2015, 16:52:59
Ik heb me ook aangemeld, leuke site.
Mis wel de oefenwedstrijd Rijnsburgse Boys - Swansea (1-1) van 23-juli-2015

Dat was een tweede elftal van Swansea misschien dat ie daarom niet is meegenomen ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Jup, dit jaar kwam het tweede team van Swansea langs, vorig jaar de hoofdmacht.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

AthleticHolanda

Citaat van: mike_t op sep 07, 2015, 16:52:59
Ik heb me ook aangemeld, leuke site.
Mis wel de oefenwedstrijd Rijnsburgse Boys - Swansea (1-1) van 23-juli-2015

Als deze er niet in staat, kan je deze zelf toevoegen. Onder wedstrijden staat aan de rechterkant een blauwe knop 'voeg wedstrijd toe'. Daar kan je alle (verplichte) velden invullen en een aanvraag indienen. Het tweede elftal van Swansea zit ook in de database.

mike_t

Citaat van: AthleticHolanda op sep 07, 2015, 20:35:28
Als deze er niet in staat, kan je deze zelf toevoegen. Onder wedstrijden staat aan de rechterkant een blauwe knop 'voeg wedstrijd toe'. Daar kan je alle (verplichte) velden invullen en een aanvraag indienen. Het tweede elftal van Swansea zit ook in de database.

Ik heb een poging gedaan, maar veel dingen weet ik niet (opstelling/scheidsrechter/etc) We zullen zien

KRCM1904

Jammer dat je wijzigingen via een gele kaart enkel kan gebruiken om wedstrijdgegevens aan te passen.

Voor een fout in de benaming van het stadion (hier bv. http://www.footballfans.eu/stadium/95566/Stade-L%C3%A9o-Lagrance) kan het volgens mij momenteel niet.

Voor een fout logo (hier bv. http://www.footballfans.eu/team/2975/Amiens-AC) zie ik ook momenteel geen mogelijkheid om iets te melden.

Gewoon een reactie plaatsen heeft blijkbaar weinig zin, want een jaar later is er nog niks aangepast.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

FC_Emmen

Citaat van: KRCM1904 op sep 30, 2015, 22:10:14
Jammer dat je wijzigingen via een gele kaart enkel kan gebruiken om wedstrijdgegevens aan te passen.

Voor een fout in de benaming van het stadion (hier bv. http://www.footballfans.eu/stadium/95566/Stade-L%C3%A9o-Lagrance) kan het volgens mij momenteel niet.

Voor een fout logo (hier bv. http://www.footballfans.eu/team/2975/Amiens-AC) zie ik ook momenteel geen mogelijkheid om iets te melden.

Gewoon een reactie plaatsen heeft blijkbaar weinig zin, want een jaar later is er nog niks aangepast.
Wat ik meestal doe is een reactie plaatsen en dan kiezen voor de optie melden bij beheerder ofzo.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

KRCM1904

Citaat van: FC_Emmen op sep 30, 2015, 23:32:20
Wat ik meestal doe is een reactie plaatsen en dan kiezen voor de optie melden bij beheerder ofzo.

Bedankt voor de tip !
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)