www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Footballfrans


Footballfrans

Citaat van: nort op sep 07, 2015, 09:41:22
Hebben jullie ooit nagedacht om het bezochte aantal stadions op te splitsen in twee groepen? Een lijst met bezochte stadions zonder wedstrijd en een met wedstrijd.

Op mijn profiel heb ik alle stadions, waarin ik geen wedstrijd zag, uit mijn lijst gehaald om zo een beter overzicht te krijgen. Echter vind ik het wel leuk om ook deze bij te houden...

Goed idee. Ik zal het idee op de 'to do' lijst zetten.

Nu hebben we een onderscheid in kleur.
Groen - bezocht tijdens een wedstrijd
Geel- bezocht maar niet tijdens een wedstrijd
Rood - bezoek gewenst

Verder komen deze kleuren ook terug bij wedstrijden/fixtures en in de Football Map. Naarmate je meer inzoomt worden de kleinere stadions zichtbaar in de bovengenoemde kleuren. Alle overige stadions die niet aan de bovengenoemde criteria voldoen zijn blauw van kleur.

Footballfrans

Citaat van: KRCM1904 op sep 30, 2015, 22:10:14
Jammer dat je wijzigingen via een gele kaart enkel kan gebruiken om wedstrijdgegevens aan te passen.

Voor een fout in de benaming van het stadion (hier bv. http://www.footballfans.eu/stadium/95566/Stade-L%C3%A9o-Lagrance) kan het volgens mij momenteel niet.

Voor een fout logo (hier bv. http://www.footballfans.eu/team/2975/Amiens-AC) zie ik ook momenteel geen mogelijkheid om iets te melden.

Gewoon een reactie plaatsen heeft blijkbaar weinig zin, want een jaar later is er nog niks aangepast.

De reden waarom we dat met de gele kaart doen is omdat het de enige manier is voor ons om het beheersbaar te houden. We doen dit met een zeer beperkt aantal fans in de vrije tijd. Het is bijzonder veel werk om alles draaiende te houden en als we op meerdere plekken moeten gaan kijken of fans ergens commentaar hebben neergezet in de veronderstelling dat we alles in de gaten houden en corrigeren dan moet ik ze teleurstellen. Dat kunnen we niet bolwerken. Om een voorbeeld te geven, ik ben nu alle commentaren in dit forum van een heel jaar aan het bijwerken. Dat is erg laat, dat realiseer ik me ook wel maar het is niet anders. En dan nog is de lijst met overige taken die we moeten doen mega groot.

Het systeem is zo gemaakt dat fans in staat worden gesteld op een gestructureerde manier de wijzigingen door te geven en dat de moderators het dan behandelen. Op deze wijze kan iedereen zijn lijstje bijwerken en up to date houden.

Je wijzigingswensen (stadion en Amiens) zijn overigens doorgevoerd.

Een reactie plaatsen heeft inderdaad geen zin. Als ik (of andere Admins) het zien wordt het meegenomen maar als het niet gezien wordt dan valt het in het niets. Het is geen onwil maar gebrek aan tijd/capaciteit.

Footballfrans

Citaat van: FC_Emmen op sep 30, 2015, 23:32:20
Wat ik meestal doe is een reactie plaatsen en dan kiezen voor de optie melden bij beheerder ofzo.

Dat wil wel helpen maar wijzigingen voor wedstrijden bij voorkeur via de gele kaart. Overige meldingen kunnen het beste via de 'Contact us' pagina gedaan worden. Dan komen ze op onze to do lijst en dan worden ze vroeg of (meestal) laat verwerkt.

Footballfrans

Citaat van: FC_Emmen op nov 11, 2015, 08:03:48
Goed bezig Frans. Ik beleef veel plezier aan de site.
Thanks :-)

Nort

Overigens voor de rest niets dan lof, een van mijn top favorieten van het web!

mike_t

Citaat van: Footballfrans op nov 11, 2015, 07:33:15
Tot en met de Oberliga. De resultaten van de Landesliga kunnen we helaas niet leveren. Maar wedstrijden kunnen zelf achteraf worden toegevoegd om de lijst compleet te maken. Dat kan via de knop Add matches op de Matches pagina.

Jammer. Wat maakt het lastig, of is dit een te inhoudelijke vraag?
Verder geniet ik ook dag-dagelijks van de site en de informatie/foto's/doelen/wensen
Chapeau voor alle vrijwilligers (zijn dat er veel?)

De Nor

Puik werk Frans, keep it up. Gebruik de site met veel plezier.

Niels_Zitterd

Frans even wat anders.

Als ik een een wedstrijd vanuit 'Geplande Wedstrijden' markeer als bezocht, dan wordt de wedstrijd wel toegevoegd aan de 'Wedstrijdbezoeken'. Echter het aantal dat voor 'Geplande Wedstrijden' staat loopt niet terug. Is een cosmetisch iets, maar het viel me wel op.

Verder niets dan lof, maar dat wist je al ;-)

Denniss

Afgelopen week accountje aangemaakt, heel tof en handig!

Footballfrans

Citaat van: mike_t op nov 11, 2015, 09:52:18
Jammer. Wat maakt het lastig, of is dit een te inhoudelijke vraag?
Verder geniet ik ook dag-dagelijks van de site en de informatie/foto's/doelen/wensen
Chapeau voor alle vrijwilligers (zijn dat er veel?)

We krijgen de wedstrijden geautomatiseerd aangeleverd, alleen de oberliga wordt niet geleverd. Dusdat gaat niet lukken.
Momenteel onderhoud ik de site (Admin werkzaamheden) met nog iemand anders. Verder zijn er een aantal fans die gegevens uitzoeken van de lower level teams & grounds in Nl en de omringende landen of de shirts updaten. Daarnaast is er een vast groep van moderators die alle verzoeken behandelen. In totaal zijn dat ongeveer 15 man.

Footballfrans

Citaat van: Niels_Zitterd op nov 11, 2015, 11:10:49
Frans even wat anders.

Als ik een een wedstrijd vanuit 'Geplande Wedstrijden' markeer als bezocht, dan wordt de wedstrijd wel toegevoegd aan de 'Wedstrijdbezoeken'. Echter het aantal dat voor 'Geplande Wedstrijden' staat loopt niet terug. Is een cosmetisch iets, maar het viel me wel op.

Verder niets dan lof, maar dat wist je al ;-)

Dat is een bekend probleem, het staat op de lijst om op te lossen.

Footballfrans

Citaat van: Footballfrans op nov 10, 2015, 20:37:11
Ik heb een aantal meldingen verzameld en die gaan we analyseren. Het probleem is een beetje dat we zelf deze fouten niet krijgen of kunnen reproduceren, dus het wordt lastig zoeken hoe we dat op kunnen lossen. Maar goed, we gaan het proberen. Er zijn meldingen van meerdere fans dus we moeten met jullie hulp hier iets aan kunnen doen. Mochten jullie dit nog tegen komen, probeer eerst de nieuwste versie van de browser te downloaden en tevens de geschiedenis weg te gooien. Als het dan nog voorkomt, graag even melden welke versie van welke browser en tevens wat er fout gaat gaat op welke schermen. Alvast bedankt.

Bij deze een vraag aan de fans die problemen hebben sinds een aantal weken:
Gebruiken jullie advertentie blockers? Zouden jullie dat kunnen laten weten, dan kunnen we wat gerichter proberen het te reproduceren aangezien het nu nog niet lukt.

headout

Blijft een geweldige handige website om groundhopplannen uit te werken, en lijstjes bij te houden.

Afgelopen week vroeg ik me wel af: hoe bekostigen jij en je team dit? 't Is erg arbeidsintensief en qua kosten (site, traffic, database ea.) zal het niet kosteloos zijn. Is dat te doen?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Niels_Zitterd

Hoi Frans,

Ik heb het met en zonder Ad-Blocker geprobeerd en beide keren bleef het resultaat gelijk.
Daarnaast heb ik het vanaf verschillende besturingssystemen, Windows 7 & 8 geprobeerd. Daarnaast maakt de browser ook geen verschil, Firefox en Chrome.
Hopelijk kun je iets met deze informatie.