Speelschema's 2013/14

Gestart door Sebastiaan_W, jun 07, 2013, 07:26:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MartijNFR

Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

spons

A.s. donderdag worden de speelschema's van de topklasses bekend gemaakt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

voetbalfan

Eerste twee speeldagen in tweede klasse zijn bekend gemaakt. Op de eerste speeldag is het Antwerp - Aalst die er bovenuit steekt en natuurlijk de twee kampioenen van derde klasse Hoogstraten - Virton. Op de tweede speeldag is het de derby Geel - Dessel.

http://www.kvcwesterlo.be/nieuws/2877-belgacom-league-2013-2014

spons

De KNVB zal donderdag het programma van de topklasse bekendmaken. De hoofdklasse volgt een dag later.



De publicatie van de programma's van de lagere klassen gaat per district. Vooralsnog wordt onderstaand schema aangehouden.

West I          5 juli
West II   12 juli
Zuid I   eind juli
Oost   5 juli
Noord   half juli

Op donderdag 4 juli zal in Zeist de loting worden verricht voor de KNVB-beker. De eerste ronde, waaraan ook zaterdagclubs meedoen, is woensdag 28 augustus.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Om het compleet te maken;
De afdeling wedstrijdzaken van district Zuid II heeft een overzicht gemaakt van wat wanneer gepubliceerd wordt:

De indeling categorie A jeugdvoetbal (junioren en pupillen) zonder speelnummers op woensdag 3 juli 2013.
De indeling inclusief speelnummers van alle senioren (mannen en vrouwen) op woensdag 17 juli 2013.
De indeling inclusief speelnummers van alle junioren en pupillen op woensdag 31 juli 2013.
De indeling inclusief speelnummers van het G-voetbal op woensdag 31 juli 2013.

jona93

Iemand die weet waneer 3e klasse bekend gemaakt wordt in belgie?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

wekke

Citaat van: jona93 op jun 25, 2013, 22:34:42
Iemand die weet waneer 3e klasse bekend gemaakt wordt in belgie?

Ik dacht begin juli. De eerste rondes van de Beker van België worden vandaag geloot.

voetbalfan

Citaat van: wekke op jun 26, 2013, 11:38:14
Ik dacht begin juli. De eerste rondes van de Beker van België worden vandaag geloot.

Dat is tot en met de tweede klassers zeker? Indien ja, hopelijk leuke verplaatsing!

FCT1980

Ik heb er vast overheen gelezen maar iemand een idee wanneer de fixtures in Italië worden gepubliceerd?
Zit op 24 augustus aan het Gardameer en dan begint daar de competitie. Zijn dus meerdere mogelijkheden.
Iemand een aanrader? Liever Brescia of Verona dan bijv. de clubs uit Milaan?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Ik ben een aantal jaar geleden bij Brescia geweest. Tof stadion maar heel erg leeg die dag. In de competitie kwam er nauwelijks meer publiek. De fotos staan hier ook wel ergens nog.

voetbalfan

Het competitieschema van Italië wordt pas eind juli bekendgemaakt heb ik gelezen.

HRM1880

Citaat van: voetbalfan op jun 26, 2013, 14:10:47
Het competitieschema van Italië wordt pas eind juli bekendgemaakt heb ik gelezen.
Die komen er inderdaad elk jaar heel laat mee op de proppen.


ALenstra

De eerste 2 speeldagen van de 2e bundesliga zijn al vastgesteld. Düsseldorf-Cottbus is de eerste maandag-wedstrijd van het seizoen.

Thijs

Het speelschema van Hongarije is al wel bekend gemaakt, maar net als in bijvoorbeeld Duitsland zijn de wedstrijden tot nu toe ingedeeld in speelrondes zonder definitieve data. Weet iemand hoe veel dagen of weken dit van tevoren bekend wordt gemaakt? Ik ben waarschijnlijk eind augustus een weekendje in Boedapest en wil dan o.a. een thuiswedstrijd van Ferencváros meepakken.