Welk affiche zouden jullie bezoeken?

Gestart door red28, jul 28, 2019, 15:39:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

red28

Ik twijfel voor dinsdag 20 augustus aanstaande nog tussen een paar affiches. Ben niet heel bekend met de wat kleinere clubs in Engeland dus geen idee welke clubs het bezoeken waard zijn door o.a. oude ground, leuke aanhang, derby of gezellige stad/omgeving.

Affiches:
Bolton Wanderers v Doncaster Rovers
Accrington Stanley v Shrewsbury Town
Rochdale AFC v Sunderland
Oldham Athletic v Exeter City
Macclesfield Town v Morecambe FC
Port Vale - Forest Green Rovers
Walsall FC v Newport County

Hoor graag jullie onderbouwing :)

ksclgiov282

Rochdale-Sunderland lijkt me veruit de leukste wedstrijd, Sunderland brengt toch altijd een hoop volk mee en nog best een leuk stadion ook, al ben ik er zelf nog niet geweest. Bolton al zeker niet, veel te groot stadion voor league 1, en daar gaat het ook van kwaad naar erger, ze hebben al bijna geen spelers meer en beginnen de competitie met 9 strafpunten. Hopelijk wordt dit niet de doodsteek voor ze.

ALenstra

Rochdale is zeker een aanrader. En het is de vraag of Bolton Wanderers sowieso nog bestaat tegen die tijd.

red28

Rochdale stond bij mij ook al hoog op het lijstje, alleen al door waarschijnlijk een hoop Sunderland fans!

Stadion van Port Vale ziet er ook aardig uit, geen idee of ze een beetje volle bak trekken?

hgrm

#4
Mijn volgorde:

1) Rochdale vs. Sunderland. Eigenlijk het omgekeerde van Bolton vs. Doncaster. Voor Rochdale één van de grote wedstrijden van het seizoen, voor Sunderland een must-win en dat zijn de gevaarlijkste. In de categorie 'spanning en sensatie' de leukste die er tussen zit. Zeker als Rochdale Sunderland pootje kan lichten.

2) Macclesfield vs. Morecambe. Twee typische L2-clubs in een dito stadion. Leuk als kennismaking met de onderste regionen, maar als je op zoek bent naar sfeer is dit niet wat je zoekt.

3) Oldham vs. Exeter. Het stadion is een combi van oud en nieuw maar Exeter is niet echt een aantrekkelijke tegenstander (sorry Joost) dus het zal niet vol zitten.

4) Accrington vs Shrewsbury. Net als Macclesfield. Stadiontechnisch minder interessant.

5) Port Vale vs. Forest Green. Vooral interessant qua stadion. Ooit het Wembley van het noorden genoemd is het nooit geworden wat het moest zijn en zelfs nu is één tribune nog niet volledig afgebouwd. Als stadions je ding is, is dit een goede keuze. Andere kant van de medaille: te groot stadion voor de club, dus leeg en weinig sfeer.

6) Walsall - Newport. Zelfde als Macclesfield, maar dan in een zielloos modern stadion. 

7) Bolton vs Doncaster is typisch een gevallen grote club tegen een stuk kleinere club in een modern stadion. Zou ik weinig interessant vinden.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

red28

Bedankt mannen!

Morgen start de general sale voor Rochdale - Sunderland, meteen ff kaartje halen :).

HeroBero

Ik ga zelf die dag naar Birmingham City - Barnsley.

Joost

Maar Hgrm! Er gaat toch biets boven de Grecians away!

red28

Citaat van: HeroBero op jul 28, 2019, 23:23:43
Ik ga zelf die dag naar Birmingham City - Barnsley.

Gaaf! Ik zit in die periode in Liverpool, Rochdale is dan qua afstand een stuk beter te doen!

TeeZee

Ik ben het eens met de top-7 van hgrm, dat zit me dwars.

Jef400

Citaat van: Joost op jul 29, 2019, 10:44:45
Maar Hgrm! Er gaat toch niets boven de Grecians away!
Als ik naar de kaart van Engeland kijk juist heel veel. Maar dat zal dan wel topografisch zijn. Overigens kun je 2 t/m 4 ook nog husselen. The Crown Ground is een van de kleinste in het Britse betaald voetbal, en daar staat sinds kort een nieuwe tribune aan de lange zijde. Tezamen met het mooi gelegen stadje zou dat nog een afweging kunnen zijn.