UEFA Europa League 2009/2010

Gestart door Houseman, jun 22, 2009, 14:32:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Houseman

Breda mag op expeditie naar Armenië..

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op jun 22, 2009, 18:46:37
Misschien dat de wedstrijd naar Jerevan wordt verplaatst? Even afwachten hoor...!

Citaat van: NOS TeletekstOmdat het stadion in Kapan plaats biedt aan slechts 3.500 toeschouwers zal het duel Gandzasar-NAC worden gespeeld in het Hanrapethan-stadion in Jerevan.

Denk dat dat deze is...

http://www.fussballtempel.net/uefa/ARM/Vazgen_Sargsyan.html

Stadionhopper

Citaat van: AthleticHolanda op jun 22, 2009, 19:43:09
Denk dat dat deze is...

http://www.fussballtempel.net/uefa/ARM/Vazgen_Sargsyan.html

Dit is het wel heel erg lekker maken voor Breda om er heen te gaan...de vouwfiets mee het vliegtuig in:-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hugo

Citaat van: Dennis1981 op jun 22, 2009, 20:01:27
Dit is het wel heel erg lekker maken voor Breda om er heen te gaan...de vouwfiets mee het vliegtuig in:-)

Jaja, en dan in het vak met militairen gaan zitten. NAC gaat overigens meer volk meenemen dan destijds in Newcastle.

Joost

Vliegen op Istanbul en dan dwars door Turkije met de trein?

Lek11

De ultras van FC Gandzasar ;) haha




spons

Citaat van: Houseman op jun 22, 2009, 14:32:11
Breda mag op expeditie naar Armenië..

HELP !!!  Ik ben jaloers
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Hugo op jun 22, 2009, 20:10:37
NAC gaat overigens meer volk meenemen dan destijds in Newcastle.

Dat geloof ik niet. 

Breda, hoeveel man denk jij dat er van NAC mee zullen gaan ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Laurens Jobse

Dat het aantal supporters wat destijds mee naar Newcastle meeging wordt overtroffen lijkt me net zo waarschijnlijk als dat Balkenende op 31 Februari de 1523e verjaardag van zijn overleden voorvader viert met een glas wortelsap.

Maar dat houd mij niet tegen om af te reizen naar Armenië. Voor rond de 500 euro zijn er meerdere vluchten naar Yerevan. Vanaf Brussel en Dusseldorf heb ik zelfs al rechtstreekse vluchten gezien. En ook "veilige" vliegmaatschappijen vliegen op Yerevan.


spons

Citaat van: Laurens Jobse op jun 23, 2009, 15:32:26
Dat het aantal supporters wat destijds mee naar Newcastle meeging wordt overtroffen lijkt me net zo waarschijnlijk als dat Balkenende op 31 Februari de 1523e verjaardag van zijn overleden voorvader viert met een glas wortelsap.

Maar dat houd mij niet tegen om af te reizen naar Armenië. Voor rond de 500 euro zijn er meerdere vluchten naar Yerevan. Vanaf Brussel en Dusseldorf heb ik zelfs al rechtstreekse vluchten gezien. En ook "veilige" vliegmaatschappijen vliegen op Yerevan.



Wat beschouw jij als "veilige" maatschappijen ? 

Ik zelf stap altijd gewoon overal in waar ze mee gaan proberen te vliegen.

Air France is ook zogenaamd een "veilige" maatschappij maar komt wel onlangs gewoon uit de lucht vallen en onze eigen vertrouwde KLM was op Tenerife ooit betrokken bij het grootste ongeluk in de geschiedenis van de luchtvaart, dus ja wat is veilig ?

Newcastle wordt natuurlijk naar Armenie niet ( en misschien wel nooit meer ) overtroffen maar hoeveel denk jij dat er mee zullen reizen ?


2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Ik zou best verbaasd zijn als er meer dan tien mensen zo'n vlucht boeken. De kans dat NAC doorkomt is best aanwezig en gezien de toch hoge kosten zullen de meeste de derde ronde afwachten en hopen op een tegenstander die iets beter bereisbaar is. Daarnaast lijkt Yerevan ook een echt leuke bestemming voor de neutrale toerist. Al heb ik in Jonathan Wilsons 'Behind the curtain, football travels in Eastern Europe' gisteren gelezen dat het een bijzonder mooi land is.

Laurens Jobse

Citaat van: Joost op jun 23, 2009, 15:47:22
Ik zou best verbaasd zijn als er meer dan tien mensen zo'n vlucht boeken.

Wordt maar alvast verbaast, want die tien mensen komen er gemakkelijk. Overal hoor je verhalen van: "hoe moet ik een visum regelen", "Kan ik al een vliegreis boeken? Of is het beter te wachten tot VVK-info". Ik vind het net als Breda moeilijk om een schatting te maken. maar voor min. 100 wil ik wel tekenen.

Tevens lijkt mij het een geweldig avontuur, om even de woorden van Lurling te quoten: "Armenië, een leuke ervaring. Ik denk namelijk niet dat ik er anders snel naar toe was gegaan"


Rinus A.

Breda, je moet eens bij www.airbaltic.com kijken.

Voor 480 euro (inclusief) Amsterdam-Yerevan. Dinsdagmiddag naar Riga, om middernacht naar Yerevan, woensdagochtend vroeg daar. Terug op zaterdag, ook weer via Riga.

spons

Citaat van: Breda op jun 23, 2009, 19:10:33
... ik zal toch eerst moeten afwachten of ik aan een ticket kan komen.

je bedoeld een ticket voor de wedstrijd ? nee toch neem ik aan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Breda op jun 23, 2009, 21:59:03
Het liefst zou ik ter plekke een kaartje kopen en tussen het thuispubliek (if any) gaan zitten.

dat is in zo'n land geen enkel probleem, denk dat je minder dan 10 euro betaald
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen