Week 14: maandag 1 april t/m zondag 7 april

Gestart door Tribuneklanten, mrt 05, 2019, 08:08:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bakkie

06-04: FC Zutphen - ASC '62. (Degradatie kraker zaterdag 2e klasse H).
07-04: VVV - Feyenoord

syntric

6/4: Oppagne-Wéris - Condruzien (laatste vinck in de nationale reeksen voor dit seizoen)
7/4: BX Brussels - Stade Everois + Anderlecht - Antwerp
Groundhopper for life :-)

Joost

Citaat van: syntric op apr 04, 2019, 11:05:36
6/4: Oppagne-Wéris - Condruzien (laatste vinck in de nationale reeksen voor dit seizoen)
7/4: BX Brussels - Stade Everois + Anderlecht - Antwerp
Je hebt ze dan allemaal gehad?


FCTOostGelre


syntric

Citaat van: Joost op apr 04, 2019, 11:23:52
Je hebt ze dan allemaal gehad?

Ja, ik hoef natuurlijk maar elk jaar de wat zijn het 10, 15 nieuwe ploegen in de nationale reeksen te doen, het is nu niet dat ik elk seizoen terug alles ga doen van 1A tot 3de amateurs :-) En vaak zitten er tussen die nieuwe clubs tussen die een paar jaar terug al nationaal gespeeld hebben en die ik toen al bezocht heb.
Groundhopper for life :-)

Joost

Citaat van: syntric op apr 04, 2019, 13:52:09
Ja, ik hoef natuurlijk maar elk jaar de wat zijn het 10, 15 nieuwe ploegen in de nationale reeksen te doen, het is nu niet dat ik elk seizoen terug alles ga doen van 1A tot 3de amateurs :-) En vaak zitten er tussen die nieuwe clubs tussen die een paar jaar terug al nationaal gespeeld hebben en die ik toen al bezocht heb.

Maar wel leuk om bij te houden. Afgelopen twee jaar zullen er wel veel bijgekomen zijn door de nieuwe competitie opzet.

Bier und Bratwurst

#66
03-04-2019 FC Schalke 04 - SV Weder Btremen
05-04-2019 FC Twente - FC Dordrecht
06-04-2019 VV Drienerlo - BZSV De Blauwwitters
08-04-2019 Sportclub Lochem - SV Heeten
Het ene stadion is het andere niet!

De publiekswissel

Uiteindelijk toch maar naar Feyenoord geweest gisteren. Dit omdat ik al een paar wedstrijden gemist had en hiermee mijn seizoenkaart anders wel erg duur is.. Vond het op zich nog best meevallen met de opkomst. Omdat ik moest wachten op mijn maat die mijn seizoenkaart had, zag ik dat de meeste mensen die er waren een E-ticket in hun handen hadden. Ik had het idee dat vooral de seizoenkaarthouders weg zijn gebleven. Logisch ook, want stel je hebt een kaartje gekocht voor de lange zijde (die zijn ook ronde de 50 euro) dan ga je dat geld niet weggooien door niet te gaan...
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Citaat van: De publiekswissel op apr 05, 2019, 10:09:06
Uiteindelijk toch maar naar Feyenoord geweest gisteren. Dit omdat ik al een paar wedstrijden gemist had en hiermee mijn seizoenkaart anders wel erg duur is.. Vond het op zich nog best meevallen met de opkomst. Omdat ik moest wachten op mijn maat die mijn seizoenkaart had, zag ik dat de meeste mensen die er waren een E-ticket in hun handen hadden. Ik had het idee dat vooral de seizoenkaarthouders weg zijn gebleven. Logisch ook, want stel je hebt een kaartje gekocht voor de lange zijde (die zijn ook ronde de 50 euro) dan ga je dat geld niet weggooien door niet te gaan...
Ik denk dat ongeveer 15% van de supporters zich 'solidair' heeft verklaard. De fangroepen die claimen dat de boycot een succes was, verspreiden net z'n propoganda als Feyenoord doet met het nieuwe stadion.

Tegen Willem II waren er 37.000 bezoekers aanwezig. Dat was echter op een zaterdag avond en met een goed gevuld/vol uitvak. Gister moest vak-S dus leeg blijven (-1.000?), de wedstrijd op een doordeweekse dag om 20:45, nauwelijks uitsupporters werd én dat Feyenoord nergens meer voor speelt. Dan zou het toeschouwersaantal rond de 30.000 hebben gelegen.

Rick

Citaat van: Nort op apr 05, 2019, 11:05:47
... én dat Feyenoord nergens meer voor speelt. Dan zou het toeschouwersaantal rond de 30.000 hebben gelegen.

Ik zou nou niet zeggen dat Feyenoord nergens meer voor speelt; voor de Europese tickets maakt het nogal uit of je 3e, 4e of 5e wordt. Verder denk ik dat je met 15% die zich solidair heeft verklaard met vak S wel ongeveer gelijk hebt.

Nort

Citaat van: Rick op apr 05, 2019, 11:15:01
Ik zou nou niet zeggen dat Feyenoord nergens meer voor speelt; voor de Europese tickets maakt het nogal uit of je 3e, 4e of 5e wordt. Verder denk ik dat je met 15% die zich solidair heeft verklaard met vak S wel ongeveer gelijk hebt.
Je hebt gelijk, maar het moet voor Feyenoord toch als een verloren seizoen voelen (althans zo denken Feyenoord fans in mijn omgeving erover).

De publiekswissel

Citaat van: Nort op apr 05, 2019, 11:05:47
Ik denk dat ongeveer 15% van de supporters zich 'solidair' heeft verklaard. De fangroepen die claimen dat de boycot een succes was, verspreiden net z'n propoganda als Feyenoord doet met het nieuwe stadion.

Wat is een succes? Ik moet zeggen dat de sfeer zelden zo slecht was als gisteren, dus als je daar naar kijkt is het zeker een succes geweest.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Rick

Citaat van: De publiekswissel op apr 05, 2019, 12:50:52
Wat is een succes? Ik moet zeggen dat de sfeer zelden zo slecht was als gisteren, dus als je daar naar kijkt is het zeker een succes geweest.

Ja, maar dit 'protest' was tegen de KNVB straf van een leeg vak S. Dat er dan bij deze wedstrijd weinig sfeer in De Kuip was zal de KNVB een worst zijn.

Joost

Citaat van: De publiekswissel op apr 05, 2019, 12:50:52
Wat is een succes? Ik moet zeggen dat de sfeer zelden zo slecht was als gisteren, dus als je daar naar kijkt is het zeker een succes geweest.

De sfeer in de Kuip bij een wedstrijd tegen een middenmotor is toch over het algemeen net ze afwezig als bij iedere andere club?

Nort

Citaat van: De publiekswissel op apr 05, 2019, 12:50:52
Wat is een succes? Ik moet zeggen dat de sfeer zelden zo slecht was als gisteren, dus als je daar naar kijkt is het zeker een succes geweest.
'Ze' (de oproepers/delers van de boycot) claimen dat er 10.000+ supporters wegbleven, dat is gewoon niet waar. Een neutrale supportersite doet er nog een schepje bovenop en sugereert dat de supporters die gister wel gingen geen 'echte' supporters zijn.