Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Er moet op het forum maar eens een waarschuwing komen in de trent van"

"Groundhopping kan verslavend werken en is schadelijk voor het sociale leven"
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op apr 24, 2009, 12:55:01
Dat kan inderdaad 100% zeker. De tweede ring wordt volgens mij ook gewoon gebruikt, tenminste toen ik bij deze wedstrijd was wel. Het is qua sfeer zeker een aanrader, qua stadion niet.

Dat laatste moet 3434 zelf maar gaan bepalen. Qua groot en nieuw stadion vind ik het niet verkeerd.

wekke

Zou het mogelijk zijn om bij Frankfurt-Dortmund gewoon ticketjes aan de kassa te kopen? Of zou het uitverkocht geraken?

wekke

Citaat van: wekke op apr 29, 2009, 18:49:52
Zou het mogelijk zijn om bij Frankfurt-Dortmund gewoon ticketjes aan de kassa te kopen? Of zou het uitverkocht geraken?

nevermind, tis blijkbaar uitverkocht

spons

Citaat van: wekke op apr 29, 2009, 18:49:52
Zou het mogelijk zijn om bij Frankfurt-Dortmund gewoon ticketjes aan de kassa te kopen? Of zou het uitverkocht geraken?

buiten zijn meestal nog genoeg kaarten te kopen voor slechts een fraktie meer dan de normale prijs of zelfs gewoon voor de normale prijs, gewoon op de gok naartoe gaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Voetbalhopper

Heeft iemand enig idee hoe ik 2 kaartjes kan bemachtigen voor Nice-OM ?

King Nothing

Weet iemand dit?

Ik heb een SCC van FC Emmen, kan ik dan een Clubcard van andere club aanvragen? Ik weet dat je niet van 2 clubs een Clubcard mag hebben, maar 2 seizoenskaarten van verschillende clubs mag wel. Hoe zit het dan met de combinatie SCC en CC?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

spons

Citaat van: King Nothing op mei 17, 2009, 15:31:05
Weet iemand dit?

Ik heb een SCC van FC Emmen, kan ik dan een Clubcard van andere club aanvragen? Ik weet dat je niet van 2 clubs een Clubcard mag hebben, maar 2 seizoenskaarten van verschillende clubs mag wel. Hoe zit het dan met de combinatie SCC en CC?

combinatie SCC en CC kan niet ( tenminste niet officieel maar ik ken mensen die wel 100 clubcards hebben voor alle eredivisieclubs )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

King Nothing

Ik kan dus beter gaan gokken om meerdere CC's aan te gaan schaffen. Ik ben voornemens komend seizoen de laatste 5 stadions die nog op mijn lijst missen in het NL profvoetbal te bezoeken (AZ, NAC, NEC, FC Twente en Willem II) en buiten FC Twente ken ik niemand die een (S)CC van één van de genoemde clubs bezit. Ga dan maar proberen om die gewoon aan te vragen.

Groningen is ws al opgelost dankzij een vage kennis die wel eens bij Groningen komt en een CC heeft.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

hgrm

Je kunt 'm natuurlijk altijd aanvragen op naam van je vader/moeder/broer/zus/vriendin/buurvrouw/vage kennis...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

King Nothing

Zus heeft een SCC van FC Emmen, haar vriend ook. Pa leeft niet meer, familie boeit me niet ;)
Ik ga eens wat rondvragen bij m'n vrienden en buren.

Ma krijgt iig een clubcard.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Hugo

Citaat van: King Nothing op mei 17, 2009, 23:20:38
Ik kan dus beter gaan gokken om meerdere CC's aan te gaan schaffen. Ik ben voornemens komend seizoen de laatste 5 stadions die nog op mijn lijst missen in het NL profvoetbal te bezoeken (AZ, NAC, NEC, FC Twente en Willem II) en buiten FC Twente ken ik niemand die een (S)CC van één van de genoemde clubs bezit. Ga dan maar proberen om die gewoon aan te vragen.

Groningen is ws al opgelost dankzij een vage kennis die wel eens bij Groningen komt en een CC heeft.

Wat een gedoe. Op dit forum zitten fans van NAC (breda), NEC (Pieros), Twente (Gert-Jan?) en misschien kan hgrm je helpen bij een wedstrijd van AZ. Joost en ik kennen wel iemand die wel eens naar Willem II gaat dus met een pb sturen kom je een heel eind.

hgrm

Ik wil best helpen, maar volgens mij is het kopen van kaartjes zelfs met een clubcard niet simpel, voor competitiewedstrijden althans. AZ-NAC ging dit seizoen prima.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

King Nothing

Wat voor wedstrijd er is boeit me niet eens, als ik maar eens in het DSB Stadion ben geweest.

En bedankt voor het aanbod alvast :-)
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Stadionhopper

King Nothing, ik zie net in je onderschrift de fabuleuze tekst die ik ook onder mijn avatar heb staan;-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper