Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Viel wel mee. Het Leeds-publiek is van zichzelf vrij luidruchtig. Maar met uitfans is het leuker. Zeker zo'n wedstrijd waar normaal gesproken ook veel bezoekende fans op afkomen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

RoelG

Heb ook een vraag: In april wil ik tijdens mijn trip door Engeland naar de wedstrijd tussen de reserves van van Bradford en Newcastle. Wie is er wel eens bij een wedstriujd tussen de reserves geweest in Engeland. Deze wedstrijd wordt volgens de clubsite gewoon op Valley Parade gespeeld, en ik neem aan dat dit vrij toegankelijk is, klopt dat?

Ik wil sowieso het stadion zien. Misschien blijf ik maar even, aangezien die avond iets verderop ook de League One wedstrijd Huddersfield - Oldham op het programma staat. Maar misschien is Bradford City reserves tegen Newcastle ook wel de moeite waard om te blijven bekijken, ik weet het nog niet....

Iemand soortgelijke ervaringen?

Hugo

Citaat van: RoelG op dec 01, 2009, 20:08:34
Heb ook een vraag: In april wil ik tijdens mijn trip door Engeland naar de wedstrijd tussen de reserves van van Bradford en Newcastle. Wie is er wel eens bij een wedstriujd tussen de reserves geweest in Engeland. Deze wedstrijd wordt volgens de clubsite gewoon op Valley Parade gespeeld, en ik neem aan dat dit vrij toegankelijk is, klopt dat?

Ik wil sowieso het stadion zien. Misschien blijf ik maar even, aangezien die avond iets verderop ook de League One wedstrijd Huddersfield - Oldham op het programma staat. Maar misschien is Bradford City reserves tegen Newcastle ook wel de moeite waard om te blijven bekijken, ik weet het nog niet....

Iemand soortgelijke ervaringen?

Nee maar niet twijfelen. Gewoon naar Huddersfield gaan. Voor een nieuw stadion is dat best de moeite waard en qua sfeer zit het ook wel snor. Valley Parade loopt niet weg. Gewoon s'middags even naar Bradford, desnoods vooraf iedereen daar mailen dat je langs komt.

RoelG

Huddersfield gaat het inderdaad ook worden, denk ik. Vlak daarvoor even langs Valley Parade, wat dan al open zal zijn hoop ik. Hoewel me dit een erg gaaf stadion lijkt om anderhalf uur lang eens grondig te bekijken, heeft het stadion van Huudersfield ook wel wat inderdaad. Het is nieuwbouw, maar toch al weer wat verouderd. Het geeft een mooi uitzicht op een berg/heuvel erachter en de fans zijn ook redelijk fanatiek heb ik ontdekt. Het is dan wel niet een echte derby, maar de tegenstander Oldham ligt toch redelijk dichtbij. Kortom, kan leuk worden daar!

Joost

Citaat van: Keveca op nov 24, 2009, 23:15:41
Ik neem aan dat je voor de wedstrijd van Allemania Aachen - SC Paderborn gewoon kaartjes kunt kopen bij de kassa voor de wedstrijd?
Genoten?

Han

Het lid fcbisart stelt de volgende vraag over NEC vs Feyenoord:

hallo



begin maart zouden we  de wedstrijd nec-feyenoord willen bijwonen

hoe kunnen we , als Belgen, aan 4 kaartjes komen aub ?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

King Nothing

Hoe lastig is het om aan kaarten te komen voor clubs als Lille, Lens of Valleciennes? En, aangezien mijn Frans wat "roestig" is, hoe is de behulpzaamheid van genoemde clubs met betrekking tot amper Frans-sprekende bezoekers?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

wekke

Ik ben dit seizoen naar Lille-Bordeaux geweest en dat was wat de kaarten betrof geen enkel probleem. Gewoon online besteld en binnen de week kreeg ik ze thuis aan. Wij hadden wel kaartjes voor achter het doel en dat waren echt slechte plaatsen. Door de piste rond het terrein zit je echt wel ver van het veld.

hgrm

Kaartjes bestellen voor Valenciennes was toen ik het deed (2007?) ook geen probleem. Online geregeld en ze lagen voor de wedstrijd netjes klaar.
Aanrader, overigens, Valenciennes. Ga er heen voordat ze gaan verhuizen naar het nieuwe stadion!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

georgesv

lille is makkeijk online te bestellen, betalen met visa, en kaarten liggen klaar aan de kassa.

King Nothing

Dank dank.

Ik zoek in Duitsland vaak de plaatsen met de meer fanatiekere supporters op, nooit een probleem (afgezien van een domme fout van mij toen ik in Duisburg zo dom was om een St Pauli trainingsjack aan te doen terwijl Duisburg de week erna tegen St Pauli speelde... wel netjes met een biertje opgelost). Ken dat ook in La France?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Stadionhopper

Zowel bij Lille als bij Valenciennes gewoon kaartjes ter plekke gekocht, meestal geen probleem.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Wouter

Citaat van: Stadionhopper op dec 19, 2009, 10:47:15
Zowel bij Lille als bij Valenciennes gewoon kaartjes ter plekke gekocht, meestal geen probleem.

Als je ze online besteld zijn ze (bij Lille) wel enkele euros goedkoper.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Stadionhopper

Citaat van: Wouter op dec 19, 2009, 11:14:16
Als je ze online besteld zijn ze (bij Lille) wel enkele euros goedkoper.

Ik wil alleen aangeven dat je geen zorgen hoeft te maken aan de kassa's. Wat de prijzen zijn doet er niet toe.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Wouter

Citaat van: Stadionhopper op dec 19, 2009, 16:58:47
Ik wil alleen aangeven dat je geen zorgen hoeft te maken aan de kassa's. Wat de prijzen zijn doet er niet toe.

Ja idd zeker Lille verkoopt eigenlijk nooit uit. Mijn bericht was ook louter informatief.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse