Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Niels_Zitterd op aug 12, 2011, 14:04:50
Iemand een idee hoe ik aan kaarten voor Heracles kan komen?
Dat ben ik al geruime tijd aan het proberen en het is me nog steeds niet gelukt...

Naar welke wedstrijd van Heracles wil je ? Ik denk dat ik je wel kan helpen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Niels_Zitterd

Citaat van: spons op aug 12, 2011, 14:15:46
Naar welke wedstrijd van Heracles wil je ? Ik denk dat ik je wel kan helpen

Ik zat te denken aan Heracles - Groningen of Heracles - Vitesse.

spons

Citaat van: Niels_Zitterd op aug 13, 2011, 13:23:54
Ik zat te denken aan Heracles - Groningen of Heracles - Vitesse.

zal beiden denk ik geen probleem zijn, ik weet niet wanneer die wedstrijden precies zijn maar als je het tijdig aangeeft kan ik wel een kaartje voor je regelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

3434

Bij Schalke zijn er verschillende plaatsen waar ze tickets verkopen. Zowel vlakbij café's als omgeving stadion (brug bij stadion, trappen).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

spons

Citaat van: 3434 op aug 17, 2011, 16:46:39
Bij Schalke zijn er verschillende plaatsen waar ze tickets verkopen. Zowel vlakbij café's als omgeving stadion (brug bij stadion, trappen).

Ik betaalde 3 weken geleden maar 15 euro voor de supercup Schalke - Dortmund ook gewoon bij het stadion
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vladimir1973

Citaat van: spons op aug 17, 2011, 17:19:36
Ik betaalde 3 weken geleden maar 15 euro voor de supercup Schalke - Dortmund ook gewoon bij het stadion

voor een prikje, zou ik zo denken......
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

#441
Busreizen voor 65 euro naar Dortmund of MonchenGladbach zijn niet eens zo duur maar als je het zelf regelt is het altijd goedkoper.

In Duitsland is het zo dat een toegangskaart altijd ook vrij vervoer geeft met het lokale openbaar vervoer.

Wil je naar Dortmund dan kun je het zo indelen;
Trein vanaf een willekeurige plaats in Nederland naar Venlo middels een Kruidvatkaartje
Voor het traject in Duitsland zijn er ook diverse kortingsmogelijkheden, denk aan het Schones Wochenende ticket. Naar Monchengladbach kun je heel goedkoop vanuit Venlo.
Kaartjes kun je kopen via de officiele site. Dortmund is altijd wel te doen, en voor een klein bedrag kun je op de staantribune terecht. Voor Monchengladbach geldt hetzelfde.

Wil je in Engeland geraken dan zou je heel goedkoop met Eurolines (bus) kunnen gaan. En anders een groep verzamelen en met de auto gaan. Houdt er rekening mee dat wanneer je naar Londen vliegt je vaak ver buiten de stad land en nog een flinke prijs moet betalen voor een bus/trein reis naar Londen.

Het openbaar vervoer in Engeland is vooral goedkoop als je heel vroeg boekt, een maand of 2 van te voren bijvoorbeeld.

Wat betreft tickets moet je vooral zelf eerst eens op onderzoek uitgaan. Buiten Chelsea, Arsenal, Tottenham, Manchester United, Liverpool, Swansea en Stoke zou je overal wel via de club aan kaartjes kunnen komen. Zelf kijken op die websites helpt al een hoop. Voor die andere clubs kun je het beste een bekerwedstrijd bezoeken, via de zwarte markt of het Internet proberen iets te regelen of hun Nederlandse fanclubs contacteren.

Wil je graag veel wedstrijden in korte tijd zien dan kun je in de vele jeugdherbergen (hostels) in Londen terecht of in goedekope B&B's in de rest van het land. Maar, vooral in de lagere divisies wordt vrijwel alles op zaterdag om 15u gespeeld. Een combinatie moet je zelf zoeken middels de fixturelists.

Vladimir1973

ik ben zelf lid van een Belgische supportersclub, die alle thuiswedstrijden van Tottenham Hotspur bezoekt. Bij ons kan je voor bus en ticket terecht bij onze voorzitter en leden van het bestuur. Prijzen schommelen, afhankelijk van de tegenstander, tussen 100 en 130 euro. Club is gevestigd in Lochristi (bij Gent). Mocht het je interesseren, aarzel niet om hierop te reageren.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

wekke

Ook voor West Ham en Manchester United bestaat er een Belgische supportersclub. Check www.belgianirons.be en www.flandersmancunians.be voor meer info.

TeeZee

Een wedstrijd in Duitsland bezoeken is vele malen goedkoper, zowel om er te komen als het wedstrijdkaartje zelf. Bovendien is het stadionvoer er véél beter te hachelen. Het is jammer dat ikzelf geen enkel gevoel heb bij Duits voetbal en geregiseerd aanmoedigen háát, anders had ik het wel geweten.

Millwall v Brigthon & Hove Albion lijkt mij geen superintroductie tot het Engelse voetbal, maar dat is persoonlijk.

De goedkoopste vluchten naar waar dan ook kun je vinden met http://www.skyscanner.nl (dit is de enige mij bekende site waar je in principe zelfs geen bestemming hoeft op te geven, mocht je op de bonnefooi naar de goedkoopste bestemming van een bepaalde datum willen haha).

Koning Kriel

Citaat van: THFC82 op aug 24, 2011, 09:48:33
Oke, bedankt. (:
Ik heb gisteren veel forums en clubsites gelezen. Een vriend van me wil in oktober naar Londen toe om de wedstrijd Millwall FC vs. Brighton & Hove Albion te bezoeken.
Zelf ga ik liever in oktober en/of november naar een thuiswedstrijd van Alemannia Aachen of Borussia Mönchengladbach, dat lijkt me gaaf.

Aachen is niet echt leuk, stadion is op de staantribune na zo goed als leeg en de ploeg presteert ook niet echt op het moment. Gladbach is op zich wel leuk om te bezoeken en je kunt makkelijk kaarten halen.

Als je naar de 2e Bundesliga wil zou ik in ieder geval een wedstrijd tussen Dusseldorf - Bochum - Duisburg of Aachen uitkiezen want dan is er meer publiek.

Voor de Bundesliga is Dortmund natuurlijk de aanrader. Als je de start van de losse verkoop in de gaten houd zou je ook daar redelijk eenvoudig aan kaarten moeten kunnen komen. Schalke is ook een aanrader alleen kun je wat moeilijker aan kaarten komen, al las ik laatst op het forum dat je daar rond het stadion altijd wel aan kaarten komt. Ook Keulen is mij vorig jaar goed bevallen. Bij Gladbach ben ik al vaker geweest en dat bevalt altijd goed, je zal als je met de trein vanuit Nederland gaat wel een zaterdag of zondag wedstrijd moeten pakken anders mis je de laatste trein terug. Als laatste club in het Ruhrgebied heb je dan nog Leverkusen dat is wat mij betreft een beetje als AZ, niet heel veel sfeer maar wel een club die bovenin meedraait.

Joost

Citaat van: Koning Kriel op aug 24, 2011, 09:56:11
Aachen is niet echt leuk, stadion is op de staantribune na zo goed als leeg en de ploeg presteert ook niet echt op het moment. Gladbach is op zich wel leuk om te bezoeken en je kunt makkelijk kaarten halen.

Gladbach is natuurlijk ook niet leuk ;)

Maar wat betreft Alemannia heb je gelijk. Anderhalve week geleden waren er slechts 13900. Het stadion mist door de totale instabiliteit van de supportersconcentratie alle voetbalsfeer.

Maar je kan er wel makkelijk komen. Trein naar Heerlen, bus 44 richting Aken en uitstappen bij het busstation. En mocht je zaterdag willen gaan kun je een lift krijgen van en naar station Heerlen. Dan is de thuiswedstrijd tegen Fortuna Dusseldorf. Niederlage ohne Tore garandiert!

Koning Kriel

Volgens mij is je wedstrijdkaartje inderdaad een tweedeklasse vervoersbewijs voor alle OV in de regio. In ieder geval bij Gladbach is dat het geval.

Vladimir1973

Citaat van: THFC82 op aug 24, 2011, 11:15:05
Verder noem je Borussia Dortmund, Schalke 04, 1. FC Köln en Bayer 04 Leverkusen, lijken mij allemaal leuke clubs met mooie stadions, maar het probleem voor mij is de bereikbaarheid van de steden (en stadions). Ik woon in het westen van Nederland en heb als enige vervoer het OV. Ik zal het dus met een dagkaart van de NS moeten doen tot de grens, maar hoe dan verder? Vanaf het eerste Duitse station waar ik beland tot aan bijvoorbeeld Dortmund, Bochum of Gelsenkirchen een treinkaartje halen? Volgens mij heb ik ergens op een forum gelezen dat je in Duitsland op het wedstrijdticket met het OV kunt reizen. Is dit inderdaad zo? Want dan moet ik ervoor zorgen dat ik het wedstrijdticket in mijn bezit heb voordat de reis begint.

bij de meeste Duitse clubs kan je je bestelde ticket naar huis laten sturen als je het tenminste op tijd aangevraagd hebt. Zo kan je dan gratis het openbaar vervoer gebruiken.  Vorig jaar Dortmund gedaan en is echt super! maar dat is door iedereen geweten lijkt me.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Hans

THFC 82

Ik weet niet waar in het Westen van Nederland jij woont, maar ik woon ook in het Westen.

Met de trein naar het Ruhrgebied of Bielefeld / Ahlen is op dezelfde dag te realiseren, maar je moet echter wel de tijd hebben: je bent gerust van 9.00 uur tot 22.00 uur van huis.

Waarschijnlijk komt het Kruidvat in oktober weer met goedkope kaarten (vorig jaar en dit voorjaar voor € 12,50 door heel Nederland reizen op 1 dag in het weekend. De actie loopt vaak 3 maanden). Vanaf Venlo richting Mönchengladbach kost je een paar euro (terug naar Venlo is gratis), met de bus van het station naar stadion (ook gratis), wedstrijd kijken en je hebt een geweldige dag !