Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

hgrm

In veel landen -zoals Duitsland en Engeland- is er een wirwar aan tarieven die geldig zijn op bepaalde dagen, in bepaalde treinen etc. Het gevolg is dat je -als je mazzel hebt- weinig betaalt. Maar als je op een bepaald moment naar een bepaalde plaats moet, heb je grote kans de hoofdprijs te betalen. Dan is het Nederlandse systeem van vaste prijzen ongeacht wanneer je reist toch een stuk doorzichtiger en meestal ook goedkoper.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

In Duitsland heb je voor de langeafstandstreinen aktietarieven vanaf 29 euro enkele reis. Hoe vroeger je boekt hoe groter de kans op een mooi tarief. Wel geldt er treinbinding: alleen geldig in de trein waarvoor je boekt.

Een toegangskaartje voor FC Köln is ook geldig in het OV in Keulen en omgeving. In dit geval gaat het volgens mij om een gebied tussen pakweg Leverkusen, Solingen, Düren en Bonn. Je mag dan in de trein, tram en bus. Langeafstandstreinen zoals IC, ICE of Thalys zijn uitgesloten.

Stadionhopper

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: ALenstra op aug 11, 2012, 12:39:24
In Duitsland heb je voor de langeafstandstreinen aktietarieven vanaf 29 euro enkele reis. Hoe vroeger je boekt hoe groter de kans op een mooi tarief. Wel geldt er treinbinding: alleen geldig in de trein waarvoor je boekt.

Dat probleem hadden wij naar het vliegveld van Frankfurt. De heenreis redelijk goedkoop kunnen boeken; 59 euro voor twee enkeltjes. Op de terugweg waren we afhankelijk van van eventuele vertraging van ons vliegtuig, daardoor was het 154 euro.

Ici c est Paris

Is er iemand die ervaring heeft met het kopen van kaarten bij Malaga? Van hun officiële site word ik namelijk niet echt wijs. Zit van de 21e tot de 31e daar in de buurt, dus wil of de 22e naar Malaga - Panathinaikos, of de 26e naar Malaga - Mallorca.

spons

Citaat van: Ici c est Paris op aug 15, 2012, 01:56:31
Is er iemand die ervaring heeft met het kopen van kaarten bij Malaga? Van hun officiële site word ik namelijk niet echt wijs. Zit van de 21e tot de 31e daar in de buurt, dus wil of de 22e naar Malaga - Panathinaikos, of de 26e naar Malaga - Mallorca.

Gewoon een kaartje aan de kassa kopen zal geen enkel probleem zijn zeker bij de wedstrijd tegen Mallorca niet maar waarschijnlijk ook niet tegen Panathinaikos
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Ik heb destijds, bij Malaga, een kaartje aan de kassa gekocht en dat was geen probleem.

Dieter

Citaat van: Ici c est Paris op aug 15, 2012, 01:56:31
Is er iemand die ervaring heeft met het kopen van kaarten bij Malaga? Van hun officiële site word ik namelijk niet echt wijs. Zit van de 21e tot de 31e daar in de buurt, dus wil of de 22e naar Malaga - Panathinaikos, of de 26e naar Malaga - Mallorca.

Idem hier. In Marbella op vakantie, dus een mooie gelegenheid om eens een wedstrijd mee te pikken. Op deze site stond wel handige info:
http://www.malagafootballenglish.com/ticket.html

Of ze effectief tegen Panathinaikos gaan spelen is nog onzeker blijkbaar.
http://www.hln.be/hln/nl/1302/Primera-Division/article/detail/1485860/2012/08/14/Noodlijdend-Malaga-mogelijk-niet-in-Champions-League.dhtml

Dieter

Iemand ervaring met kaarten bestellen bij Leverkusen? Heb me geregistreerd en kaarten uitgekozen maar eens bij de betaling heb je enkel de mogelijkheid om via overschrijving te betalen en niet via bv. VISA.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Dieter op aug 16, 2012, 19:41:27
Iemand ervaring met kaarten bestellen bij Leverkusen? Heb me geregistreerd en kaarten uitgekozen maar eens bij de betaling heb je enkel de mogelijkheid om via overschrijving te betalen en niet via bv. VISA.

Sorry Dieter,maar ik heb wel degelijk met VISA betaald. Gewoon via de site. En dat was nog op 10-02-2012. Kan me niet voorstellen dat het nu niet meer kan.Ik had de kaarten ook supersnel in huis.Er kwam wel 7,48€ aan reservering en verzendingskosten overheen.
Het ene stadion is het andere niet!

jona93

Iemand die me tips kan geven voor de meeste kans op tickets in londen. zou graag dit seizoen eens gaan weet juist nog niet waneer, tottenham sta zeker op de lijst.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Bier und Bratwurst

Citaat van: jona93 op aug 16, 2012, 21:02:35
Iemand die me tips kan geven voor de meeste kans op tickets in londen. zou graag dit seizoen eens gaan weet juist nog niet waneer, tottenham sta zeker op de lijst.

Word moeilijk als je niet weet wanneer en waar je heen wilt!
Het ene stadion is het andere niet!

jona93

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 16, 2012, 21:05:21
Word moeilijk als je niet weet wanneer en waar je heen wilt!
Ik had al gedacht voor er een voetbalweekend te van maken met een bezoek aan tottenham zeker.  nu juist nog een andere ploeg vinden die op zaterdag of zondag speelt. als je tips hebt waar het beste is voor aan kaarten te geraken mag je het altijd zeggen
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

hgrm

Ik heb het idee dat het tegenwoordig wat minder lastig is om aan kaarten te komen dan enige jaren geleden. Tottenham is rond de jaarwisseling 2011/2012 gemakkelijk gelukt.
Verder is het even afwachten wat er verplaatst gaat worden. Er zitten genoeg clubs in Londen en omstreken (vergeet ook de omstreken niet; met het OV is een hoop goed te bereiken).
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

jona93

Citaat van: hgrm op aug 16, 2012, 21:18:17
Ik heb het idee dat het tegenwoordig wat minder lastig is om aan kaarten te komen dan enige jaren geleden. Tottenham is rond de jaarwisseling 2011/2012 gemakkelijk gelukt.
Verder is het even afwachten wat er verplaatst gaat worden. Er zitten genoeg clubs in Londen en omstreken (vergeet ook de omstreken niet; met het OV is een hoop goed te bereiken).
Vandaag met iemand opt mij werk over gehad, zijn antwoord was van zeker west ham united te doen.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12