Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Je schrijfwijze van Bradford deed pijn aan m'n ogen, dus maar even veranderd (-:
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sander11

HEYA DEN BOSCH!

Joostkl92

Kan iemand mij misschien helpen aan een true blue membership (chelsea)? zo niet, iemand adviezen voor een leuke club in London? in de premier league spelen ze allemaal uit (behalve tottenham - arsenal, maar dat wordt lastig). zat te denken aan charlton of brentford.. iemand tips?

Nort

Citaat van: Joostkl92 op feb 15, 2013, 17:57:20
Kan iemand mij misschien helpen aan een true blue membership (chelsea)? zo niet, iemand adviezen voor een leuke club in London? in de premier league spelen ze allemaal uit (behalve tottenham - arsenal, maar dat wordt lastig). zat te denken aan charlton of brentford.. iemand tips?

Welke datum betreft het? Barnet speelt dit jaar voor het laatst in hun stadion. Maar Brentford is ook een leuke keuze.

Joostkl92

#964
Citaat van: nort op feb 15, 2013, 18:03:26
Welke datum betreft het? Barnet speelt dit jaar voor het laatst in hun stadion. Maar Brentford is ook een leuke keuze.

't liefst 2 maart. ben er 1,2 en 3 maart. maar ik zie dat barnet uit moet spelen.. Chelsea is een redelijk onmogelijk verhaal als ik zo verhalen lees?

Joost

Citaat van: Joostkl92 op feb 15, 2013, 18:10:24
't liefst 2 maart. ben er 1,2 en 3 maart. maar ik zie dat barnet uit moet spelen.. Chelsea is een redelijk onmogelijk verhaal als ik zo verhalen lees?

http://www.viagogo.co.uk/chelseafc/Sports-Tickets/Football/Barclays-Premier-League/Chelsea-FC-Tickets/E-465192

ViaGogo is de officiele partner van Chelsea en andere clubs die tickets aanbied van mensen die die dag niet kunnen gaan. Voor 47 pond wordt je niet afgezet, nouja eigenlijk wel maar het is de normale prijs.

Let er wel op dat je geen OAP koopt!

Joostkl92

#966
Citaat van: Joost op feb 15, 2013, 19:08:34
http://www.viagogo.co.uk/chelseafc/Sports-Tickets/Football/Barclays-Premier-League/Chelsea-FC-Tickets/E-465192

ViaGogo is de officiele partner van Chelsea en andere clubs die tickets aanbied van mensen die die dag niet kunnen gaan. Voor 47 pond wordt je niet afgezet, nouja eigenlijk wel maar het is de normale prijs.

Let er wel op dat je geen OAP koopt!

Dat wil ik ook wel betalen alleen moet ik dan wel true blue member zijn, wat ik niet ben en wat ook niet meer te kopen is. Is er iemand (als dat mogelijk is) waarvan ik zo'n kaart kan lenen oid?

en zo niet:
Charlton Ath - Burnley
Brentford - Scunthorpe Utd

Wat is de leukste?

Joost

Hmm, dat wist ik niet. Ik heb het zelf ook eens geprobeerd en kom ook niet verder.
Toch jammer.

Het enige dat je dan kunt proberen is om via WBA tickets te krijgen, bij hen is de General Sale nog niet begonnen, ze hebben 1500 tickets gekregen.

Beide andere fixtures zijn aan te raden. The Valley is een erg mooi groter stadion, Griffin Park is lekker oud met 4 verschillende tribunes. Het is net waar je voorkeur naar uit gaat. Beide zullen niet uitverkopen dus je kunt op de dag zelf nog beslissen. Je kunt in ieder geval geen verkeerde keuze maken.

ALenstra

Ik zou gaan voor Brentford, authentiek stadion. Maar Charlton is ook niet verkeerd.

Joostkl92

#969
Ha! Away tickets voor WBA niet aan gedacht! zou dat uitverkocht zijn als de regular sale begint? begint de 25ste pas..  Als dat niet mocht lukken dan Brentford!

Joostkl92

Ik kan idd een away ticket kopen als ik member wordt (kost maar 5pond), weet iemand of ik met 1 membership 2 kaartjes kan kopen? kan het nergens vinden op de WBA site.

HRM1880

Citaat van: Joostkl92 op feb 16, 2013, 21:09:03
Ik kan idd een away ticket kopen als ik member wordt (kost maar 5pond), weet iemand of ik met 1 membership 2 kaartjes kan kopen? kan het nergens vinden op de WBA site.
En er staan op die site ook nergens mailadressen of telefoonnummers van de club?

Joostkl92

Ga ook wel even mailen, maar ze zijn niet bereikbaar in het weekend dus dacht vraag t hier nog even haha

Joostkl92

Het is gelukt! Eindelijk. Als er nog iemand naar the hawthorns wil of een uitwedstrijd van WBA, ik heb nog twee memberships!

Sander11

Bedoeling was AA Gent - Anderlecht mee te pakken als Last Minute! Dus net naar AA Gent gebeld.. werd helaas niet geholpen en teleurgesteld.. Nu wil ik morgen Standard Liege - Lokeren meepakken.. Iemand ervaring met aan kassa verkoop van kaartjes bij luik? Hoelang van te voren bij stadion zijn om 2 kaartjes te bemachtigen?!
HEYA DEN BOSCH!