Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: jona93 op dec 26, 2013, 23:22:53
En kan je bv vanaf morgen al tickets bestellen of niet?
Sterker nog, die zijn al een jaar in verkoop. Krijg je gratis interlands en concerten bij.

spons

Citaat van: HRM1880 op dec 26, 2013, 22:03:15
Die moet gemakkelijk te doen zijn. Ik word elk jaar gebeld met de vraag of ik nog kaarten wil.

Ik heb vorig jaar de laatste stapel bij het oud papier gegooid waren aan de straatstenen niet kwijt te raken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Ik kan je het bankrekeningnummer van mijn Nigeriaanse tante geven, als je het geld dan overmaakt regelt zij verder alles.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Hugo op dec 27, 2013, 07:53:11
Ik kan je het bankrekeningnummer van mijn Nigeriaanse tante geven, als je het geld dan overmaakt regelt zij verder alles.

Die tante van jou kan ook altijd aan kaarten komen!!! Fijn hoor ....zo'n tante!!
Het ene stadion is het andere niet!

Hugo

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 27, 2013, 11:05:54
Die tante van jou kan ook altijd aan kaarten komen!!! Fijn hoor ....zo'n tante!!

Ze heeft jouw toch goed geholpen met die erfenis?

syntric

Citaat van: ALenstra op dec 26, 2013, 14:37:34
Iemand ervaring met het aanschaffen van een ticket voor de finale om de Coupe De la Ligue in Stade De France? Ik zie dat die op 19 april gespeeld wordt, de zaterdag voor pasen. Een paasweekend in Parijs lijkt me wel wat.

Ja, die finale heb ik al drie keer gedaan, wel meteen kopen zodra de verkoop begint, want is wel vrij snel uitverkocht
Groundhopper for life :-)

watergatehopper

Citaat van: Meester op dec 26, 2013, 15:22:12
Heb ik ervaring mee !
http://denniz1974.blogspot.nl/2011/04/olympique-de-marseille-montpellier.html

gewoon via ticketnet.fr bestellen, goed in de gaten houden wanneer de verkoop begint.
Verzendkosten zijn 25 euro !!

Koop via de site van het stadion ook een parkeerkaart, dat scheelt veel gedoe om de auto kwijt te raken


Prima website dat ticketnet.fr. Bedankt!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅


Ici c est Paris

Enige jammere aan die site is (en ook bij Francebillet) dat je 'neutrale' kaartjes krijgt. Oftewel met de layout van het bedrijf ipv van de club. Had bij Nice destijds een enorm saai kaartje en bij het stadion zag ik de mooiste exemplaren voorbij komen.

Verwijderd lid

Citaat van: Ici c est Paris op dec 27, 2013, 22:41:49
Enige jammere aan die site is (en ook bij Francebillet) dat je 'neutrale' kaartjes krijgt. Oftewel met de layout van het bedrijf ipv van de club. Had bij Nice destijds een enorm saai kaartje en bij het stadion zag ik de mooiste exemplaren voorbij komen.

Klopt helemaal, dat heb je in Duitsland met Eventim en in Nederland met dat verfoeide Ticketbox ook.

spons

Citaat van: Meester op dec 28, 2013, 07:52:53
Klopt helemaal, dat heb je in Duitsland met Eventim en in Nederland met dat verfoeide Ticketbox ook.

Van mij mogen alle clubs gewoon overstappen op e-tickets vind ik wel zo makkelijk. Kaartjes zijn voor mij een middel en geen doel.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: Meester op dec 28, 2013, 07:52:53
Klopt helemaal, dat heb je in Duitsland met Eventim en in Nederland met dat verfoeide Ticketbox ook.

In duitsland bestel ik meestal via de website van de desbetreffende club. Vaak wordt je wel doorgelinkt naar eventim maar als ik tussen mijn kaartjes kijk kan ik geen logo van eventim terug vinden en staat overal gewoon het logo van desbetreffende club. Begrijp ik het goed dat dit in Frankrijk anders is via ticketnet?

http://www.watergatehopper.nl/page/tickets
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Bier und Bratwurst

Citaat van: spons op dec 28, 2013, 09:05:39
Van mij mogen alle clubs gewoon overstappen op e-tickets vind ik wel zo makkelijk. Kaartjes zijn voor mij een middel en geen doel.

Ik bewaar ze allemaal ,dus ik vind die A4tjes helemaal niets.
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 28, 2013, 12:44:37
Ik bewaar ze allemaal ,dus ik vind die A4tjes helemaal niets.

Mijn e-tickets gooi uk weg en mijn normale kaartjes geef ik altijd weg maar ik kan me inderdaad voorstellen dat verzamelaars die e-tickets maar niets vinden maar zelfs die zullen er over een aantal jaar wel niet meer zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

3434

Geen idee of hier mensen zijn met connecties (vrienden) bij Mönchengladbach? Ik zoek 2 kaartjes voor de staantribune. Bereid om 10 euro meer te betalen (per kaartje) dan de effectieve prijs. Het is een cadeau voor een vriend zijn verjaardag. Ik kan maar proberen : )

Alvast bedankt!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11