Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: TeeZee op feb 07, 2014, 19:02:20
Ben je serieus? Wie zijn wij om van een ander te vinden wat dat beetje moeite moet inhouden? Als je niet wilt helpen, reageer dan niet. Als je de moeite neemt om te snauwen, dan kun je net zo goed iemand blij maken met een advies waar hij wat aan heeft. Klinkt wellicht moralistisch, maar dat zij dan maar zo. Het voelt toch ook gewoon goed om een ander te helpen?

Uit iemands post blijkt meestal wel of er enige moeite gedaan is, dat was mijns inziens bij de laatste keer niet het geval.

En dan is er altijd nog het principe dat je voor een brood niet naar de slager gaat.

TeeZee

Hier een vraag posten is toch al een vorm van moeite doen? Kom op, laten we gewoon mensen op weg helpen. Dat is denk ik zinvoller bestede tijd dan speciaal een bericht posten met daarin de mededeling dat iemand een luie hond is en daarom uit principe niet geholpen wordt.

Bedenk dat we ongetwijfeld zelf ook vaak genoeg door clubmensen geholpen zijn, terwijl op hun website stond dat tickets voor bepaalde wedstrijden alleen voor leden, mensen met een boekingsgeschiedenis etc waren. Wij vinden dat ook sympathieker dan wanneer ze antwoorden dat "als we de website hadden gelezen we geweten hadden dat ze niks konden doen voor ons".

Joost

Citaat van: TeeZee op feb 07, 2014, 20:20:47
Hier een vraag posten is toch al een vorm van moeite doen? Kom op, laten we gewoon mensen op weg helpen. Dat is denk ik zinvoller bestede tijd dan speciaal een bericht posten met daarin de mededeling dat iemand een luie hond is en daarom uit principe niet geholpen wordt.

Bedenk dat we ongetwijfeld zelf ook vaak genoeg door clubmensen geholpen zijn, terwijl op hun website stond dat tickets voor bepaalde wedstrijden alleen voor leden, mensen met een boekingsgeschiedenis etc waren. Wij vinden dat ook sympathieker dan wanneer ze antwoorden dat "als we de website hadden gelezen we geweten hadden dat ze niks konden doen voor ons".

Volgens mij heb ik toch een heel zinvolle link geplaatst.

Verwijderd lid

Citaat van: TeeZee op feb 07, 2014, 19:02:20
Ben je serieus? Wie zijn wij om van een ander te vinden wat dat beetje moeite moet inhouden? Als je niet wilt helpen, reageer dan niet. Als je de moeite neemt om te snauwen, dan kun je net zo goed iemand blij maken met een advies waar hij wat aan heeft. Klinkt wellicht moralistisch, maar dat zij dan maar zo. Het voelt toch ook gewoon goed om een ander te helpen?

TeeZee, ik vind dat je op Han begint te lijken en dat is (i.m.o.) niet iets om trots op te zijn (ik bedoel niet HGRM overigens)

Hugo

Citaat van: TeeZee op feb 07, 2014, 20:20:47
Hier een vraag posten is toch al een vorm van moeite doen? Kom op, laten we gewoon mensen op weg helpen. Dat is denk ik zinvoller bestede tijd dan speciaal een bericht posten met daarin de mededeling dat iemand een luie hond is en daarom uit principe niet geholpen wordt.

Bedenk dat we ongetwijfeld zelf ook vaak genoeg door clubmensen geholpen zijn, terwijl op hun website stond dat tickets voor bepaalde wedstrijden alleen voor leden, mensen met een boekingsgeschiedenis etc waren. Wij vinden dat ook sympathieker dan wanneer ze antwoorden dat "als we de website hadden gelezen we geweten hadden dat ze niks konden doen voor ons".

Wat mij stoort is dat het vaak enkel "nemen" van de benodigde informatie is. Er wordt niks teruggeven aan het forum in de vorm van een verslagje of een paar foto's, een paar regels is al genoeg.

Hugo

Citaat van: Meester op feb 07, 2014, 21:16:25
TeeZee, ik vind dat je op Han begint te lijken en dat is (i.m.o.) niet iets om trots op te zijn (ik bedoel niet HGRM overigens)

Beetje dom dit, je hoeft het niet met TeeZee eens te zijn maar hij komt in ieder geval met argumenten.

TeeZee

Citaat van: Meester op feb 07, 2014, 21:16:25
TeeZee, ik vind dat je op Han begint te lijken en dat is (i.m.o.) niet iets om trots op te zijn (ik bedoel niet HGRM overigens)
Ik vind Han persoonlijk een erg behulpzame en kleurrijke kerel en ik zou mezelf niet durven te vergelijken met hem.

TeeZee

Citaat van: Hugo op feb 07, 2014, 21:54:35
Wat mij stoort is dat het vaak enkel "nemen" van de benodigde informatie is. Er wordt niks teruggeven aan het forum in de vorm van een verslagje of een paar foto's, een paar regels is al genoeg.
Dat komt natuurlijk doordat we de mensen niet helpen, waardoor ze niet binnenkomen bij Dortmund e.d. ;-)

Verwijderd lid

Citaat van: TeeZee op feb 07, 2014, 22:06:17
Ik vind Han persoonlijk een erg behulpzame en kleurrijke kerel en ik zou mezelf niet durven te vergelijken met hem.

Daarom doe ik het maar.
Graag gedaan overigens.

TeeZee

Citaat van: Meester op feb 07, 2014, 22:41:35
Daarom doe ik het maar.
Graag gedaan overigens.
Hou dat positieve gevoel vast en ik zweer je dat je het eerstkomende nieuwe lid met een vraag over tickets voor Gladbach blij kunt maken met jouw hulp.

ALenstra

Citaat van: steffanneke op feb 07, 2014, 10:07:00
Ik ben opzoek naar een site waar ik tickets voor borussia dortmund kan kopen.
Iemand een idee waar je deze betrouwbaar kan bestellen ?
Welkom steffanneke. Voor kaartjes kijk je altijd even op de website van de club. Er staat altijd wel een link waarin de ticketing ter sprake komt met eventuuel de mogelijkheid om online te bestellen. Dit zijn ook de enige betrouwbare kanalen. Zoals Joost al opmerkte besteden veel clubs hun kaartverkoop uit aan ticketsites zoals bijv.eventim. Dus: kaartjes? Altijd op de clubsite kijken!

spons

Citaat van: TeeZee op feb 07, 2014, 22:06:17
Ik vind Han persoonlijk een erg behulpzame en kleurrijke kerel en ik zou mezelf niet durven te vergelijken met hem.

Han zou een voorbeeld voor velen kunnen zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 07, 2014, 21:38:24
Kan mij iemand zeggen waar ik een kaart voor SC Amersfoort kan kopen? Wil er al heel lang een keertje een kijkje nemen!

SC Amersfoort is een voortzetting van de proftak van HVC. Die bestaan nog steeds, 16 maart thuis tegen Ardahanspor VVU. Let wel op dat het oorspronkelijke duel tegen DSO/Ultrajectum van 23 februari is komen te vervallen aangezien de tegenstander uit de competitie gegaan is. De 19-0 nederlaag tegen Batavia '90. Was toch de spreekwoordelijke druppel.

3434

Maar hoe kom ik nu aan tickets voor Schalke?

Grapje :)

Als 'buitenlander' heb ik het soms moeilijk met die vreemde combi's zoals autocombi. Zo'n dingen kennen wij hier niet in België.  Je moet dan tickets op de club kopen en ergens op een parking bij een winkel inwisselen voor een wedstrijdticket? Zie ik dat goed? Mag ook via pm om het hier niet teveel te vervuilen.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Ici c est Paris

Ja, dat zie je goed. Om het even met jouw club te vergelijken: Als jullie bij La Louvière spelen en je hebt een autocombi, ga je gewoon met je eigen auto op pad, ga je vantevoren naar een vooraf aangegeven parking of tankstation langs de route (laten we zeggen Nijvel) waar je stewards van jouw club vindt die je je wedstrijdticket en een verplichte route richting het uitvak geven. Je hebt dus de 'vrijheid' van je eigen auto maar voor de wedstrijd even de stad in of een rondje om het stadion o.i.d. is er dus niet bij.

Wat Nederland betreft moet je dan vrijwel altijd in het bezit zijn van een persoonlijke uitkaart van de desbetreffende club (de uitploeg dus). Je mag er maar 1 per persoon hebben, dus niet 1 van Ajax, Twente en Roda, om maar wat te zeggen. In 90% van de gevallen geldt dit en zal je dus niet via de clubkaart van een ander in een uitvak terecht kunnen komen. Maar in Nederland is er in 99% ook nog wel aan kaarten te komen voor een thuisvak natuurlijk.