Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

steffanneke

Citaat van: Han op feb 10, 2014, 23:31:44
Mijn excuses. Jouw antwoord doorkruiste mijn 'response time' op HRM 1880. Er is geen sprake van insubordinatie.


Fair enough.

Bedankt Han!

Dit is de eerste keer dat ik buiten belgie een match ga kijken.
Het is toch maar leverkusen - PSG geworden. Weet er misschien iemand hoelang het duurt voor je deze tickets krijgt heb deze gisteren avond besteld.

wekke

#1186
Citaat van: steffanneke op feb 11, 2014, 09:16:01
Bedankt Han!

Dit is de eerste keer dat ik buiten belgie een match ga kijken.
Het is toch maar leverkusen - PSG geworden. Weet er misschien iemand hoelang het duurt voor je deze tickets krijgt heb deze gisteren avond besteld.

Heb je effectief gekozen voor de verzending van je kaartjes? Mijn Duits is niet bepaald geweldig, maar zo te zien kan je bij Leverkusen kiezen voor twee opties: verzending met de post (€10 servicekost voor het buitenland) of een papierenticket (zelf af te drukken en €1 extra). Meestal duurt de verzending van de kaartjes een dag of 3. Mocht je ze vrijdag toch niet hebben, dan zou ik wel een keertje naar de club bellen. Vanaf x-aantal dagen voor een wedstrijd versturen clubs geen tickets meer op naar het buitenland en liggen ze normaal gezien netjes klaar aan het stadion.

Hopelijk ben je niet teveel geschrokken van de reacties. Het wordt hier soms overspoeld door mensen met ticketvragen die je daarna niet meer terug ziet op het forum wat frustraties met zich meebrengt. Je bent in ieder geval welkom, stel je misschien eens voor én laat zeker weten wat je van Leverkusen - PSG vond.

wekke

#1187
Nu de storm een beetje is gaan liggen... is hier iemand mitglieder van Dortmund?
Als kerstcadeau mochten de neefjes van mijn vriendin een buitenlandse partij kiezen. Hun keuze ging naar Dortmund - Mönchengladbach, maar ik vrees dat deze de vrije verkoop niet zal halen. Desnoods probeer ik kaartjes voor het uitvak te bemachtigen (al zal dat ook wel moeilijk worden), maar heeft iemand enig idee wanneer Mönchengladbach deze in voorverkoop zet?

steffanneke

Citaat van: wekke op feb 11, 2014, 09:44:02
Heb je effectief gekozen voor de verzending van je kaartjes? Mijn Duits is niet bepaald geweldig, maar zo te zien kan je bij Leverkusen kiezen voor twee opties: verzending met de post (€10 servicekost voor het buitenland) of een papierenticket (zelf af te drukken en €1 extra). Meestal duurt de verzending van de kaartjes een dag of 3. Mocht je ze vrijdag toch niet hebben, dan zou ik wel een keertje naar de club bellen. Vanaf x-aantal dagen voor een wedstrijd versturen clubs geen tickets meer op naar het buitenland en liggen ze normaal gezien netjes klaar aan het stadion.

Hopelijk ben je niet teveel geschrokken van de reacties. Het wordt hier soms overspoeld door mensen met ticketvragen die je daarna niet meer terug ziet op het forum wat frustraties met zich meebrengt. Je bent in ieder geval welkom, stel je misschien eens voor én laat zeker weten wat je van Leverkusen - PSG vond.

Ik denk dat ik de verzend optie heb genomen en andere optie was er niet dat ik dacht.

GiertjeNL

Citaat van: steffanneke op feb 11, 2014, 12:50:59
Ik denk dat ik de verzend optie heb genomen en andere optie was er niet dat ik dacht.

Duurde bij mij volgens mij een dag of 3 / 4, wordt op een erg zorgvuldige manier aangetekend verzonden. Ben zeer tevreden over de service bij Leverkusen!

FCT1980

Citaat van: FCT1980 op feb 10, 2014, 10:37:28
Is er hier iemand die kaarten zou kunnen bemachtigen voor de derby Derby County - Nottingham Forest op 22 maart?
Wilde deze wedstrijd graag bezoeken in combinatie met Notts County 0 Carlisle op dezelfde dag.

Niemand? Ik heb utieraard al contact gehad met de club maar die geven aan dat de GS pas op 26 februari start. Misschien dat hier iemand voor die tijd al wat weet?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op feb 11, 2014, 13:42:06
Niemand? Ik heb utieraard al contact gehad met de club maar die geven aan dat de GS pas op 26 februari start. Misschien dat hier iemand voor die tijd al wat weet?

Heb je ze ook gevraagd naar de voorwaarden voor verkoop? Op de site van Derby staan al veel duels in de voorverkoop, ook duels na deze. Ik verwacht niet dat je hiervoor problemen hoeft te verwachten.

FCT1980

Ja heb ik gedaan maar krijg alleen een algemeen antwoord dat ik op 26 februari maar moet proberen kaarten te bemachtigen.
En de tip dat ik de bij collection op moet halen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

steffanneke

Citaat van: GiertjeNL op feb 11, 2014, 13:35:05
Duurde bij mij volgens mij een dag of 3 / 4, wordt op een erg zorgvuldige manier aangetekend verzonden. Ben zeer tevreden over de service bij Leverkusen!

IS er rond het stdaion iets te beleven eigenlijk in leverkusen ?

Saltacampos

Citaat van: steffanneke op feb 11, 2014, 15:01:14
IS er rond het stdaion iets te beleven eigenlijk in leverkusen ?
Niet veel, er is vlakbij het stadion een indoorstadion, met een volledig veld in kunstgras erin dat ik wel de moeite om te zien vond. Toen wij er vorig seizoen waren was er net een indoortornooi voor kinderen bezig, je kon er iets drinken. Voor het overige vond ik Leverkusen qua sight seeing niet echt de moeite. Veel staat er duidelijk in het teken van de Bayerfabrieken.
Over land and sea

spons

Citaat van: steffanneke op feb 11, 2014, 15:01:14
IS er rond het stdaion iets te beleven eigenlijk in leverkusen ?

Ja, er is vlakbij een hele grote "biergarten" waar honderden supporters zich voor de wedstrijd verzamelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Citaat van: FCT1980 op feb 11, 2014, 14:48:29
Ja heb ik gedaan maar krijg alleen een algemeen antwoord dat ik op 26 februari maar moet proberen kaarten te bemachtigen.
En de tip dat ik de bij collection op moet halen.
Dan zul je toch echt moeten wachten tot 26 februari.

HRM1880

Citaat van: wekke op feb 11, 2014, 09:56:44
Nu de storm een beetje is gaan liggen... is hier iemand mitglieder van Dortmund?
Als kerstcadeau mochten de neefjes van mijn vriendin een buitenlandse partij kiezen. Hun keuze ging naar Dortmund - Mönchengladbach, maar ik vrees dat deze de vrije verkoop niet zal halen. Desnoods probeer ik kaartjes voor het uitvak te bemachtigen (al zal dat ook wel moeilijk worden), maar heeft iemand enig idee wanneer Mönchengladbach deze in voorverkoop zet?
En anders eens horen bij de Sudwinners, die hebben meestal nog wel plaatsen over op hun bus. Ben zelf al twee keer meegereden en is toch een deftige bus. Hebben normaal gezien zowel een opstapplaats in Wommelgem als in de buurt van Turnhout.

Freekos79

Citaat van: wekke op feb 11, 2014, 09:56:44
Nu de storm een beetje is gaan liggen... is hier iemand mitglieder van Dortmund?
Als kerstcadeau mochten de neefjes van mijn vriendin een buitenlandse partij kiezen. Hun keuze ging naar Dortmund - Mönchengladbach, maar ik vrees dat deze de vrije verkoop niet zal halen. Desnoods probeer ik kaartjes voor het uitvak te bemachtigen (al zal dat ook wel moeilijk worden), maar heeft iemand enig idee wanneer Mönchengladbach deze in voorverkoop zet?

Für Mitglieder beginnt der Verkauf von Dortmund-Karten am kommenden Montag um 10.00 Uhr!

Meestal is een paar dagen later de vrije verkoop geloof ik
Volgende wedstrijd: ?

Freekos79

Citaat van: Freekos79 op feb 11, 2014, 17:11:19
Für Mitglieder beginnt der Verkauf von Dortmund-Karten am kommenden Montag um 10.00 Uhr!

Meestal is een paar dagen later de vrije verkoop geloof ik

Deze info is voor het uitvak by the way

Ik zou ook gewoon bij de thuiskaartenverkoop proberen: om 8:20 inloggen, F5'en, de Noordtribune opzoeken en dan als een haas de kaarten kopen.
Volgende wedstrijd: ?