Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

steffanneke

Citaat van: spons op feb 20, 2014, 07:45:55
Ik ga ervan uit dat hij het laatste bedoeld

idd! Wel een geweldige sfeer zowel voor als tijdens de match

spons

Citaat van: steffanneke op feb 21, 2014, 10:56:37
idd! Wel een geweldige sfeer zowel voor als tijdens de match

Bij dat laatste kan ik me in Leverkusen dan weer niets voorstellen, voor mij een grijze muis in het Duitse voetbal tussen alle grote clubs
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: spons op feb 21, 2014, 11:35:12
Bij dat laatste kan ik me in Leverkusen dan weer niets voorstellen, voor mij een grijze muis in het Duitse voetbal tussen alle grote clubs

Dit hangt natuurlijk erg af van de wedstrijd/ tegenstander/ scoreverloop/ belang wedstrijd/ support uitfans en niet te vergeten je referentiekader. Ik kan me goed voorstellen dat de wedstrijd tegen PSG zeer de moeite waard was, bovendien was het zijn eerste keer. Mijn laatste keer in Leverkusen vond ik ook erg leuk! Uitverkocht en fanatiek gasteblock, mooie wedstrijd en 4 - 2 uitslag. Ik denk dat het alleen om Ibrahimovic te zien voetballen al de moeite waard was van de week.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

steffanneke

Citaat van: watergatehopper op feb 21, 2014, 14:48:41
Dit hangt natuurlijk erg af van de wedstrijd/ tegenstander/ scoreverloop/ belang wedstrijd/ support uitfans en niet te vergeten je referentiekader. Ik kan me goed voorstellen dat de wedstrijd tegen PSG zeer de moeite waard was, bovendien was het zijn eerste keer. Mijn laatste keer in Leverkusen vond ik ook erg leuk! Uitverkocht en fanatiek gasteblock, mooie wedstrijd en 4 - 2 uitslag. Ik denk dat het alleen om Ibrahimovic te zien voetballen al de moeite waard was van de week.

Idd mijn eerste wedstrijd buiten belgie ben wel is één keer naar psv geweest maar dat is al heel lang geleden :-) normaal ga ik alleen maar naar westerlo kijken :-d
Het uitvak van PSG zat vol en maakte heel veel sfeer maar ook het thuis ploeg dat ook na de 0-3 achter hun ploeg bleven staan was indrukwekkend vond ik.
En Ja Ibrahimovic  alleen al was de moeite om te zien.

jona93

Weet iemand of het goed te doen is voor tickets voor de bekerfinale tussen Real Madrid en Barcelona op 16 April?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Koploper07

Citaat van: jona93 op feb 21, 2014, 15:57:33
Weet iemand of het goed te doen is voor tickets voor de bekerfinale tussen Real Madrid en Barcelona op 16 April?
Ligt eraan hoeveel je er voor wilt neertellen.....

spons

Citaat van: jona93 op feb 21, 2014, 15:57:33
Weet iemand of het goed te doen is voor tickets voor de bekerfinale tussen Real Madrid en Barcelona op 16 April?

Zit er ook aan te denken om hier naar toe te gaan maar vind het moeilijk in te schatten wat de prijs op de zwarte markt zal zijn. Op een reguliere manier aan een kaartje komen lijkt me onmogelijk. Jammer dat Ronaldo geschorst is.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Citaat van: steffanneke op feb 21, 2014, 15:50:41
Idd mijn eerste wedstrijd buiten belgie ben wel is één keer naar psv geweest maar dat is al heel lang geleden :-) normaal ga ik alleen maar naar westerlo kijken :-d
Het uitvak van PSG zat vol en maakte heel veel sfeer maar ook het thuis ploeg dat ook na de 0-3 achter hun ploeg bleven staan was indrukwekkend vond ik.
En Ja Ibrahimovic  alleen al was de moeite om te zien.

Aha, iemand uit de buurt. Ideaal om eens te carpoolen naar een buitenlands matchke ;-)

voetbalfan

Citaat van: steffanneke op feb 21, 2014, 15:50:41
normaal ga ik alleen maar naar westerlo kijken :-d

Smaak op voetbalgebied heb je in ieder geval wel!

wekke

Citaat van: voetbalfan op feb 22, 2014, 11:43:07
Smaak op voetbalgebied heb je in ieder geval wel!

Al een geluk dat smaken verschillen ;-)

voetbalfan

Citaat van: wekke op feb 22, 2014, 21:32:22
Al een geluk dat smaken verschillen ;-)

Jep zeker een geluk. Stel je voor dat ik plots supporter was van Royal Sportkring Westerlo Football Club of dergelijke :D

hgrm

Citaat van: Schip80 op mrt 05, 2014, 11:06:17
Ik wil graag met 2 personen naar de wedstrijd Karlsruher SC - 1FC Kaiserslautern op 29 maart. Ik dacht eerst om de kaarten 'gewoon' online te bestellen, maar dat blijkt nu niet mogelijk.
Je kunt de kaarten voor deze wedstrijd (derby met verhoogd risico) alleen kopen bij het KSC ticketcenter. Maar om nu ff op en neer te rijden voor de kaartjes is wat veel van het goede. (Ja, ik weet het: je moet er wat voor over hebben, maar toch...;)).

Iemand suggesties of misschien connecties bij de Karlsruher SC?

Alvast bedankt!

Heb je het al via Kaiserslautern geprobeerd voor het uitvak?
Of anders gewoon bellen/mailen. Voor Ausländer maken ze nog wel eens een uitzondering.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Niels_Zitterd

Even mailen met info@ksc.de zijn heel behulpzaam en kunnen je zeker verder op weg helpen.
Anders kun je ze volgens mij ook telefonisch bestellen maar dan heb je wel een creditcard nodig.
0049 721 964 34 50

Succes met bestellen :-)


Sander11

Iemand weleens op de bonnefooi kaarten gekocht in Lille wil zaterdag opzicht best afreizen naar Lille voor de wedstrijd tegen Nantes maar me Creditcard word op een of andere manier gewijgerd en mailcontact is ook niet tot stand gekomen.
HEYA DEN BOSCH!

spons

#1244
Citaat van: Sander11 op mrt 11, 2014, 13:10:43
Iemand weleens op de bonnefooi kaarten gekocht in Lille wil zaterdag opzicht best afreizen naar Lille voor de wedstrijd tegen Nantes maar me Creditcard word op een of andere manier gewijgerd en mailcontact is ook niet tot stand gekomen.

Ik denk niet dat Lille - Nantes voor een uitverkocht huis zal zorgen. Neem aan dat je gewoon nog kaarten aan de kassa kunt kopen

Afgelopen week waren er tegen Montpellier iets meer dan 40.000 toeschouwers terwijl de capaciteit van het stadion ruim 50.000 is
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen