Rheinenergiestadion

Gestart door Peenvogel, feb 08, 2010, 09:43:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peenvogel

Tuut tuut tuut, het debuut van Ruud duurde anderhalve minuut.

Zaterdag 6 februari 2010.  FC Keulen - HSV 3-3. 50.000 toeschouwers. Bij een 1-3 stand verzuimde HSV het af te maken. Toen het 2-3 werd weigerde de HSV-trainer Van Nistelrooij eerder te brengen. Hij hield al 30 fotografen bezig dus wat verdedigers van Keulen had ook wel gelukt. Nu werd het na sturm und drang in de laatste minuut alsnog 3-3 en mocht Ruud aftrappen na de goal van Keulen. 


















Flandria

En hoe was de sfeer? Van datgene wat ik reeds zag in Duitsland is Fc Koln toch één van de beste....?

Peenvogel

Citaat van: Flandria op feb 08, 2010, 10:52:22
En hoe was de sfeer? Van datgene wat ik reeds zag in Duitsland is Fc Koln toch één van de beste....?

Voor de wedstrijd wel mooi met al die sjaals en het clublied massaal meegezongen. Toen HSV na 2 minuten spelen al op 0-1 kwam wat minder maar het laatste kwartier was het wel aardig toen ze op jacht gingen naar de gelijkmaker. Veel choreografie-gebeuren met zwaaiende handen e.d. Veel HSV aanhang maar die kwamen niet verder dan een langgerekt haaaa-es-vaaauuuu, haaaa-es-vaaauuuu, haaaa-es-vaaauuuu.

Stadionfreund

Citaat van: Flandria op feb 08, 2010, 10:52:22
En hoe was de sfeer? Van datgene wat ik reeds zag in Duitsland is Fc Koln toch één van de beste....?
...in carnaval, niet in good sfeer! Maar da sinds ook heel slechtere supporters in de Bundesliga.
Dem Ball hinterher - Die Reisen eines Stadionfreundes

Voetbalhopper

Het is en blijft een prachtig stadion. Ik wil FC Koln dit seizoen ook nog een keer bezoeken.

Even wachten tot het wat warmer wordt i.v.m. winterbanden in duitsland

King Nothing

Ik woon in Duitsland en rijd gewoon op normale banden. Zolang je geen ongeluk krijgt heb je ook geen gezeik.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Voetbalhopper

Citaat van: King Nothing op feb 08, 2010, 16:51:50
Ik woon in Duitsland en rijd gewoon op normale banden. Zolang je geen ongeluk krijgt heb je ook geen gezeik.

Klopt, maar om dat risico nou te lopen.....

Joost

Ik ga voor de 6 kilometer snelweg en 2 kilometer de stad in naar Alemannia echt niet speciaal winterbanden aanschaffen...

King Nothing

Citaat van: yesyes op feb 08, 2010, 20:02:30
Klopt, maar om dat risico nou te lopen.....
Twijfel je zo aan je bestuurdersvaardigheden? Ik maak me absoluut niet druk om m'n banden (ja, als ze versleten zijn duh-uh :P ), ik pas m'n snelheid aan aan de weersomstandigheden en zo kom ik schadevrij de winter door. Op zomerbanden.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Voetbalhopper

Citaat van: King Nothing op feb 09, 2010, 17:35:58
Twijfel je zo aan je bestuurdersvaardigheden? Ik maak me absoluut niet druk om m'n banden (ja, als ze versleten zijn duh-uh :P ), ik pas m'n snelheid aan aan de weersomstandigheden en zo kom ik schadevrij de winter door. Op zomerbanden.

Aan mijn bestuurdersvaardigheden twijfel ik niet. Maar aan die van andere wel.

In Duitsland is het toch als je geen winterbanden hebt en een ongeluk krijg (zelf als het jou schuld niet is) je toch verantwoordelijk bent.

Joost

Citaat van: yesyes op feb 09, 2010, 19:10:19
Aan mijn bestuurdersvaardigheden twijfel ik niet. Maar aan die van andere wel.

In Duitsland is het toch als je geen winterbanden hebt en een ongeluk krijg (zelf als het jou schuld niet is) je toch verantwoordelijk bent.
Nee, wanneer het ongeluk had kunnen worden voorkomen met winterbanden kan je straf hoger zijn. Als er iemand achter je te laat remt en bij jou naar binnenrijdt dan maakt het niet uit of JIJ zomer of winterbanden hebt.