Hoofdmenu

Tsjechie

Gestart door Daffy, apr 18, 2008, 18:49:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Als ik het goed begrijp is dat 27 maart 2016, ofwel eerste paasdag.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HRM1880

Als dat weer zo'n stormloop wordt als de laatste keer dat er gespeeld werd, ga je maar beter op tijd. Zijn toen mensen op de daken van omliggende gebouwen moeten kruipen om toch maar iets van de wedstrijd te kunnen zien.
http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/article/detail/2378679/2015/06/28/Fantastisch-Fans-eren-lokale-held-door-verwoekerd-stadion-te-renoveren.dhtml

Koning Kriel

Iemand enig idee wanneer de speeltijden in Tsjechië vastgesteld worden. Het lijkt er nu op dat dit pas twee weken van te voren gebeurd. Ik probeer een weekendje te plannen maar dat is zo wel heel lastig.

De Twaalfde Man

In het weekend van 1-2 april 2017 staat de derby Slavia - Sparta Praag op het programma. Nu begreep ik dat het normaliter niet heel lastig is om kaarten voor Slavia te krijgen, alleen bij de derby zal het uitverkocht zijn. Iemand enige tips/ervaring met het kopen van tickets voor deze pot en hoe de ticketverkoop is geregeld in Tsjechië?

hgrm

Heb je al op de website gekeken mbv Google Chrome?
Chrome heeft namelijk een vertaalfunctie ingebouwd die behoorlijk goed werkt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

De Twaalfde Man

Citaat van: hgrm op jan 10, 2017, 22:05:28
Heb je al op de website gekeken mbv Google Chrome?
Chrome heeft namelijk een vertaalfunctie ingebouwd die behoorlijk goed werkt.
Ja, ze hebben ook een Engelse website. Maar kan zo gauw even niets vinden over derby voorwaarden. Zie dat je tickets online kan kopen, maar daar is nu niets in de verkoop behalve seizoenkaarten.

En anders neem ik wel even contact op met hun afdeling tickets

ricodejong4

Als flashscore het bij het juiste eind heeft staan de Tsjechische fixtures online. Helaas speelt Sparta Praag een uitwedstrijd tijdens mijn bezoek begin augustus, maar Slavia Praag is een goed alternatief. Heeft iemand ervaring met deze club? Kunnen tickets op wedstrijddag bij het stadion gekocht worden?

Nort

Citaat van: ricodejong4 op jun 25, 2017, 16:06:40
Als flashscore het bij het juiste eind heeft staan de Tsjechische fixtures online. Helaas speelt Sparta Praag een uitwedstrijd tijdens mijn bezoek begin augustus, maar Slavia Praag is een goed alternatief. Heeft iemand ervaring met deze club? Kunnen tickets op wedstrijddag bij het stadion gekocht worden?
Ik zou eerder naar Dukla, Zizkov of Bohemians gaan. Slavia is echt een saai stadion. Kaartjes kun je in Tsjechie gewoon aan de kassa kopen.

Op lagere niveau's speelt er ook nog van alles in Praag en die beginnen vaak al om 10:15, waardoor je het makkelijk kunt combineren. Het grote Strahov stadion is ook een aanrader (jeugd van Sparta Praag speelt er).

ricodejong4

Citaat van: Nort op jun 25, 2017, 19:00:22
Ik zou eerder naar Dukla, Zizkov of Bohemians gaan. Slavia is echt een saai stadion. Kaartjes kun je in Tsjechie gewoon aan de kassa kopen.

Op lagere niveau's speelt er ook nog van alles in Praag en die beginnen vaak al om 10:15, waardoor je het makkelijk kunt combineren. Het grote Strahov stadion is ook een aanrader (jeugd van Sparta Praag speelt er).

Thanx voor de tips! Zal de lagere divisies in de gaten houden.
Sparta, Zizkov en Bohemians spelen allemaal uit, dus het wordt Slavia of Dukla.

Nort

Als je een keuze moet maken zou ik zeker voor Dukla gaan! Gaaf stadion met een fenomenaal uitzicht over Praag!

Freekos79

Citaat van: Nort op jun 25, 2017, 21:28:53
Als je een keuze moet maken zou ik zeker voor Dukla gaan! Gaaf stadion met een fenomenaal uitzicht over Praag!
Helemaal mee eens!
Volgende wedstrijd: ?

ricodejong4

Op de Engelse Wikipedia staat dat FC Olympia Hradec Kralove komend seizoen in een stadion in Praag speelt (Stadion Evzena Rosickeho). Kan iemand verifiëren of dit waar is?

Bier und Bratwurst

Citaat van: ricodejong4 op jul 12, 2017, 11:50:31
Op de Engelse Wikipedia staat dat FC Olympia Hradec Kralove komend seizoen in een stadion in Praag speelt (Stadion Evzena Rosickeho). Kan iemand verifiëren of dit waar is?

Naast het Strahov!
Het ene stadion is het andere niet!

Luccie

Begin april zit ik een aantal dagen in Praag. Ik wil graag dan een wedstrijd bezoeken en kwam uit op de volgende opties:

Sparta Praag - Dukla Praag
Bohemains 1905 - Viktoria Plzen

ik sta te twijfelen welke wedstrijd ik zal bezoeken.
Zo op het oog is de eerst genoemde wedstrijd het meest aantrekkelijk, maar heb niet het gevoel dat deze derby echt leeft.

Wat zouden jullie mij aanbevelen?

Alvast dank voor de reacties :)

AthleticHolanda

Zonder twijfel Bohemka! Pilzen heeft goede uitsupport en Bohemians t leukere stadion én fanatieke support.

Dukla is voor Sparta niet meer dan een doorsnee tegenstander.