Hoofdmenu

Breda in Bels

Gestart door Breda, jan 05, 2009, 00:17:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

georgesv

weer goed gelachen en genoten om je ervaringen in Kampenhout en Torhout. je moet een site beginnen!

AthleticHolanda

Echt geweldig die avonturen met de vouwfiets en de verhalen in het algemeen!

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op mei 14, 2009, 00:29:42
Echt geweldig die avonturen met de vouwfiets en de verhalen in het algemeen!

Je vergeet de rugzak die soms zo mooi in een hoekje van een foto staat.

georgesv

Citaat van: Breda op mei 14, 2009, 23:42:49
Zodra de foto's zijn afgedrukt + ingescand, zet ik het online.

als je kan, echt es een simpel digitaal cameraatje kopen! is zoveel makkelijker!


Hugo

Citaat van: georgesv op mei 11, 2009, 21:28:52
weer goed gelachen en genoten om je ervaringen in Kampenhout en Torhout. je moet een site beginnen!

Breda in Bels zou het goed doen als een onderdeel van Manbijthond (in Belgie toch ook bekend)

georgesv

Citaat van: Hugo op mei 15, 2009, 18:48:19
(in Belgie toch ook bekend)
in belgie uitgevonden ;-) !

Ici c est Paris

Citaat van: Breda op mei 17, 2009, 02:25:16
Vanavond was het 'Belsen in Breda': twee Lokeren-supporters (één uit Oud-Turnhout, één uit Wortel - ik wist niet dat Lokeren aantrekkingskracht had tot in de provincie Antwerpen) zaten pal achter mij op de tribune bij NAC-Feyenoord. In tegenstelling tot de NAC-'supporters' in Lokeren een paar weken geleden hebben zij zich hier wél goed gedragen. Per GSM werden ze door het thuisfront op de hoogte gehouden van de gebeurtenissen in Gent en Genk.

Haha, ik werd vanuit Gent op de hoogte gehouden terwijl ik bij Utrecht zat. Ik reageerde erg blij op het smsje: Bolat redt penalty in de blessuretijd!, wat tot enkele vreemde blikken leidde van de mensen bij de bushalte.

georgesv

ik was in het stadion. t was terug een typische Gent-match: net-niet.
:-(

georgesv

leuk leuk leuk!
en fijn stadion indd
ik ben er geweest tijdens een wedstrijd en ook es gewoon bezocht tijdens de week. Ik herinner me de rit, het laatste stuk was kompleet in de velden. het stadion lag precies helemaal afgelegen. maar kan aan de gps liggen die me een rare weg zond.

als kind hield ik erg van de naam 'zwarte leeuw', en herinner me hun bekeravonturen waar ze anderlecht es uitgeschakeld hebben denk k.

TeeZee

Breda, heb jij navigatie op je fiets of weet je het allemaal op gevoel te vinden?

Hielke

Leuk verslag weer Breda, mooi stadion ook.

Zijn de, tikkeltje flauwe, Stijn Vreven-spreekkoren nu in de Belgische lagere divisie te horen?

Ici c est Paris

Stijn Vreven, held. 1 van de mooiste spelers die ik ooit heb zien spelen hier. Onderdeel van het gouden team van 2002-2003.

HJanneman

Citaat van: Ici c est Paris op mei 28, 2009, 19:18:31
Stijn Vreven, held. 1 van de mooiste spelers die ik ooit heb zien spelen hier. Onderdeel van het gouden team van 2002-2003.

Ik heb ook een hele leuke herinnering aan hem in de laatste eredivisieperiode van FC Groningen in het Oosterparkstadion.
Daar werd hij continu toegezongen met het welbekende: Vreeeeven laat je tieten zien jalalalala(3,4,5,soms6,7,8 x) waarop hij op den duur met zijn ontblote 'tieten' voor de tribune ging staan richting de supporters die hem dat toezongen, waarna hij een daverend applaus ontving van die zelfde groep supporters(zo snel kan het gaan).
Maar niet veel later wilden de supporters meer zien, maar daar ging hij wijselijk niet op in;)!

georgesv

Citaat van: Breda op mei 28, 2009, 23:26:12
Nee, mijn vouwfiets is nog niet voorzien van een GPS. Echter, ik steek redelijk wat tijd in de voorbereiding van mijn tripjes. Dat beperkt zich niet tot de treinreis; m.b.v. een routeplanner op internet maak ik een schets van de route die ik ga fietsen / lopen na aankomst. Vervolgens leer ik de route inclusief straatnamen van buiten; werkt erg goed.

:-) ik vind dit super.
dat je het zo aanpakt, is deel vd charme vd trip.

DLG

Uw komst naar Harelbeke (pagina 1) herinner ik mij (en velen anderen waarschijnlijk) nog goed. Wie was die Nederlander toch, en hoe was hij in ons Forestierstadion beland? We konden het in ieder geval appreciëren! Mocht het je interesseren, 6 maanden later zijn we gepromoveerd naar 4e klasse. We werden geen kampioen (Poperinge), maar via eindronde zijn we toch over gegaan. Kom volgende jaar gerust nog eens af!

www.sportingwestharelbeke.be