Hoofdmenu

Breda in Bels

Gestart door Breda, jan 05, 2009, 00:17:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

3434

Sclessin blijft toch het mooiste stadion in België dat nog in gebruik is. Ben er helaas nog maar 1x geweest. Breda jammer dat je stopt mer reports, maar het is zeker te begrijpen. Na een tijd weet je niet meer wat schrijven.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Ici c est Paris




Deze vind ik toch wel het mooist, wat moet een vol Sclessin toch intimiderend zijn voor een speler van de uitploeg.

Joost

Heel apart dat het doek onderin het uitvak is verwijderd.

Joost

Dat station mag ook wel mooi zijn, het heeft miljoenen gekost en duurt al een jaar of 10. Hiet is imposant maar totaal niet op zijn plek daar.

wekke

Citaat van: 3434 op dec 08, 2009, 01:16:58
Sclessin blijft toch het mooiste stadion in België dat nog in gebruik is. Ben er helaas nog maar 1x geweest.

Ik daag je uit om eens plaats te nemen in het bezoekersvak, je mening zal snel veranderen ;)

georgesv

wrm? ik was al versch keren in het bezoekersvak, en ik ben het met 3434 eens!

wekke

Citaat van: georgesv op dec 08, 2009, 20:54:03
wrm? ik was al versch keren in het bezoekersvak, en ik ben het met 3434 eens!

Ik zat er twee maal en het zicht was werkelijk erbarmelijk. Was wel tweemaal in het bovenste vak.

georgesv

ha ik zat in het middenste vak, en het is toch genieten van de sfeer daar. Het zicht is indd minder, ik denk dat je de doellijn niet ziet ook.

georgesv

enkele foto's die ik er ooit nam, uit het bezoekersvak, (als Breda me toestaat in zijn topic :-)






Ici c est Paris

Is dit van de 0-2 3/4 jaar terug, laatste speeldag met het applaus voor Boussoufa?


georgesv


wekke

Citaat van: Breda op dec 26, 2009, 15:37:52
Nadien zijn we nog doorgereisd naar het Neuville-stadion, maar de foto's daarvan zijn door de ingevallen duisternis het tonen niet meer waard.

Enkele foto's van het Neuville-stadion toen ik er was een paar maanden geleden:









Breda, als deze bijdrage voor u een probleem vormt dan verwijder ik ze wel weer.

AthleticHolanda

Het eerste doelpunt was volgens mij een eigen doelpunt van Kere, toen ik dat op TV zag moest ik meteen terugdenken aan een van de meest legendarische eigen doelpunten die ik ooit zag... van diezelfde Kere uiteraard.

Best owngoal ever! (by Kere against Geel)

Citaat van: Breda op dec 27, 2009, 22:39:23
Een eenzame, doch hartstochtelijk meelevende KV Mechelen-bomma op onze tribune. Werd uitgebreid toegezongen door de Mechelaars in het uitvak.

Ons bomma die speelt bij de racing !!!!

Dat liedje? Geweldige supporters daar bij Malinwa!

spons

Citaat van: Breda op dec 29, 2009, 21:03:31
Gezien de bar slechte wedstrijd was dit, achteraf bezien, het hoogtepunt van de avond: een optreden van de Antwerpse cultgroep De Strangers (bekend van hun Antwerpse bewerkingen van grote hits, bijv. 'M'n blauwe geschelpte' op de melodie van 'Paloma blanca' en 'Bij de rijkswacht' op de melodie van 'In the navy') die de sfeer erin bracht met het officieuze Antwerpse volkslied, 'Antwârpe', hun bewerking van een chanson van Joe Dassin. Naast mij moet Spons het Spaans benauwd hebben gekregen toen ik begon mee te zingen.


viel wel mee hoor
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen