Hoofdmenu

Tour de France

Gestart door Stadionhopper, jul 04, 2008, 18:39:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mar

Citaat van: Vladimir1973 op jul 16, 2011, 17:29:39
Een Belg wint een rit in het hooggebergte. Jelle Vanendert beste op Plateau de Beille en mag de bolletjestrui aantrekken.


Lekker!!! 7km afzien voor hem en voor mij achter de tv!

Vladimir1973

Citaat van: Mar op jul 16, 2011, 17:31:26

Lekker!!! 7km afzien voor hem en voor mij achter de tv!

idd..... het zweet stond in mijn handen. Super gedaan en op het juiste moment gedemareerd
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

HRM1880

Veel verder naar voor kon ik niet meer gaan zitten op mijn stoel of ik lag er af. Wat een tour toch voor Omega Pharma-Lotto, echt jammer dat die ploeg net nu uiteenvalt.

Vladimir1973

de toppertjes in deze Tour presteren toch matig moet ik zeggen.....
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

De Belgen waren dan de enige lachenden vandaag.

De derde Pyreneeën rit waarbij die van gisteren een makkie was. 6 bergen en aankomst bergop en dan maken ze er zo'n suffe show van. Waar was het avonturisme, waar was het vuur, waar was de spanning?

Vladimir1973

Citaat van: Joost op jul 16, 2011, 23:08:58
De Belgen waren dan de enige lachenden vandaag.

De derde Pyreneeën rit waarbij die van gisteren een makkie was. 6 bergen en aankomst bergop en dan maken ze er zo'n suffe show van. Waar was het avonturisme, waar was het vuur, waar was de spanning?

meer dopingvrije renners is mijn oordeel.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

hgrm

Wat Nederlanders betreft is het weer niks....behalve dat Ten Dam, Hoogerland en Gesink hevig in gevecht zijn om de Wim van Est-memorial trofee (sponsored by Pontiac) voor de meest spectaculaire valpartij.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vladimir1973

Citaat van: hgrm op jul 16, 2011, 23:40:25
Wat Nederlanders betreft is het weer niks....behalve dat Ten Dam, Hoogerland en Gesink hevig in gevecht zijn om de Wim van Est-memorial trofee (sponsored by Pontiac) voor de meest spectaculaire valpartij.

afgaand op het aantal hechtingen staat Hoogerland met stip en onbedreigd aan de leiding......
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Han

Mijn Belgische buurman en leeftijdsgenoot is volstrekt idolaat van de Tour de France; op het maniakaal-obsessieve af. Leeft drie weken lang als contactgestoorde kluizenaar en consumeert per satelliet alles live, in samenvatting, praatprogramma's, achtergrondreportages op zowel de Belgische als Nederlandse tv, herhalingen, etc.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Vladimir1973

Citaat van: Han op jul 17, 2011, 22:46:25
Mijn Belgische buurman en leeftijdsgenoot is volstrekt idolaat van de Tour de France; op het maniakaal-obsessieve af. Leeft drie weken lang als contactgestoorde kluizenaar en consumeert per satelliet alles live, in samenvatting, praatprogramma's, achtergrondreportages op zowel de Belgische als Nederlandse tv, herhalingen, etc.

ha ha, leuke buurman...... niet normaal
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Vladimir1973

Citaat van: Vladimir1973 op jul 16, 2011, 18:08:46
de toppertjes in deze Tour presteren toch matig moet ik zeggen.....

gisteren was het uiteraard heel anders koersen....... Contador lijkt me de renner met twee gezichten..... of het was een slim plan van meestertacticus Riis.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Langemannetje

Over een week start La Grande Boucle wederom, dit keer is het vertrek een thuiswedstrijd voor de Nederlanders. Zijn er nog meer forumleden die net als ik gaan kijken?
Wat zijn jullie verwachtingen? Wie gaat hem winnen? Wat gaan de Nederlanders en Belgen klaarspelen?
73 grounds in 14 verschillende landen

FCT1980

Utrecht laten wij schieten. Gaan wel met 8 man naar de Alpe 'd Huez. Hebben de hele week een huisje daar ter hoogte van Huez. Donderdag voor de etappe van we de Alpe zelf fietsen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Stadiumhopper

De Tour de France start morgen in Denemarken. Zojuist mijn Tour de France poule ingevuld met de volgende namen:
Tadej Pogacar
Primoz Roglic
Wout van Aert
Thibaut Pinot
Stefan Küng
Fabio Jakobsen
Jonas Vingegaard
Lennard Kämna
Romain Bardet
Michael Storer

Je krijgt bij het bedrijf waar ik werk per renner punten na de etappe en waar hij staat in het klassement. Als er een renner uitvalt wordt automatisch één van je vijf reserve renners ingezet.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

wekke

Citaat van: Feijenoorder op jun 30, 2022, 09:47:27
De Tour de France start morgen in Denemarken. Zojuist mijn Tour de France poule ingevuld met de volgende namen:
Tadej Pogacar
Primoz Roglic
Wout van Aert
Thibaut Pinot
Stefan Küng
Fabio Jakobsen
Jonas Vingegaard
Lennard Kämna
Romain Bardet
Michael Storer

Je krijgt bij het bedrijf waar ik werk per renner punten na de etappe en waar hij staat in het klassement. Als er een renner uitvalt wordt automatisch één van je vijf reserve renners ingezet.

Op Sporza kan je de tourmanager spelen: https://tourmanager.sporza.be/