Weekend Londen

Gestart door Stadiumhopper, jun 15, 2017, 12:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: ricodejong4 op dec 06, 2019, 13:23:35
Qua affiche en stadion zou ik juist zeggen Fulham - Stoke City. Vooraf een mooie wandeling van het metrostation naar het stadion langs de Theems, onderweg een pint pakken bij (bijvoorbeeld) The Eight Bells (oudste pub van Londen) en dus ook voor de niet-voetballiefhebbers genoeg te genieten.

Ze zijn momenteel bezig met verbouwen en de hele Riverside Stand ligt plat. Het is dus nu een driekantig stadion.
Ik zou persoonlijk even wachten met Fulham totdat de nieuwe tribune er staat.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Freekos79

Ik zou voor QPR of Wimbledon gaan.
Volgende wedstrijd: ?

Hunebed on tour

In het kader niet geschoten is altijd mis.

11 januari reis ik af naar Londen om Brentford QPR te bezoeken. Deze wedstrijd stond origineel gepland voor 15:00 waardoor een wedstrijd ervoor of erna niet echt tot de mogelijkheden behoorde. Nu zag ik dat de wedstrijd is verplaatst naar 12:30 waardoor er wat meer mogelijkheden zijn. Om 15:00 speelt Chelsea tegen burnley en Tottenham speelt om 17:30 tegen Liverpool.
Is er iemand die iets voor mij kan betekenen om aan kaartjes te komen?

ALenstra

Brentford en Chelsea op dezelfde dag ga je niet redden. Blijft over Spurs-Liverpool. En kaarten gaan een probleem worden als je geen memberships of connecties hebt. Tenzij je exorbitant hoge prijzen wil betalen op de zwarte markt.

Hunebed on tour

Citaat van: ALenstra op dec 10, 2019, 12:30:27
Brentford en Chelsea op dezelfde dag ga je niet redden. Blijft over Spurs-Liverpool. En kaarten gaan een probleem worden als je geen memberships of connecties hebt. Tenzij je exorbitant hoge prijzen wil betalen op de zwarte markt.

Met de auto zou het 25 minuten duren zie ik via google maps. Mochten we een taxi krijgen dan zou het toch te doen moeten zijn zou je zeggen? Of is het een drama rondom wedstrijden?

De publiekswissel

Citaat van: Hunebed on tour op dec 11, 2019, 16:26:23
Met de auto zou het 25 minuten duren zie ik via google maps. Mochten we een taxi krijgen dan zou het toch te doen moeten zijn zou je zeggen? Of is het een drama rondom wedstrijden?

Voordat je uit het stadion bent en in een taxi, ben je al een half uur verder.... Die 25 minuten reistijd ga je in Londen ook zeker niet halen.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

red28

Citaat van: Hunebed on tour op dec 11, 2019, 16:26:23
Met de auto zou het 25 minuten duren zie ik via google maps. Mochten we een taxi krijgen dan zou het toch te doen moeten zijn zou je zeggen? Of is het een drama rondom wedstrijden?

Reken op een zaterdag in Londen zeker een halfuur extra reistijd...

Hunebed on tour

Helaas. Dan maar de pubs bezoeken in de buurt.

Hugo

Citaat van: Hunebed on tour op dec 13, 2019, 00:46:22
Helaas. Dan maar de pubs bezoeken in de buurt.

Als het qua tijd uitkomt zou ik sowieso naar NWHL gaan om te kijken wat er op straat aan tickets te koop is. Dan mag je daar zelf bepalen of de prijzen exorbitant zijn voor jou.

Een optie is om 15:00 uur een wedstrijd in de Non-league te gaan zien. Wingate & Finchley speelt thuis en mogelijk Hayes & Yeading. Of je de aftrap haalt weet ik niet maar dat is in de non-league wat minder relevant.

Joost

Citaat van: Hunebed on tour op dec 10, 2019, 12:27:11
In het kader niet geschoten is altijd mis.

11 januari reis ik af naar Londen om Brentford QPR te bezoeken. Deze wedstrijd stond origineel gepland voor 15:00 waardoor een wedstrijd ervoor of erna niet echt tot de mogelijkheden behoorde. Nu zag ik dat de wedstrijd is verplaatst naar 12:30 waardoor er wat meer mogelijkheden zijn. Om 15:00 speelt Chelsea tegen burnley en Tottenham speelt om 17:30 tegen Liverpool.
Is er iemand die iets voor mij kan betekenen om aan kaartjes te komen?

Als het je interesseert dan zou je na Brentford ook de trein kunnen nemen naar Twickenham om een bezoekje aan het rugbystadion en het World Rugby museum te brengen.

Maar ik zie (zo te zien als enige) ook de voetbalcombi niet als onmogelijk.
Als je wegloopt bij Brentford, of een taxi neemt en naar Gunnersbury station gaat. (dat is 2 km lopen)
Vanuit daar naar Fulham Broadway is het 19 minuten met de metro.

Als alles perfect loopt zou je het dus net kunnen halen en hooguit een klein stukje missen. Maar het is ook mogelijk dat je bij Brentford de winnende in de extra tijd mist en bij Chelsea een kwart wedstrijd.

red28

Non League pakken! Heb je een mooie combi gehad tussen profvoetbal en amateur.

Lukasz

Weekend van 10-12 april richting Londen om op de valreep het stadion van Luton Town mee te pakken. Voor de zaterdag hadden we initieel de wedstrijd van Chelsea op de korrel. Deze is helaas verplaatst, waardoor we het niet gaan redden met onze vlucht. Enige andere optie in Londen op de zaterdag is nu Spurs - Everton. Iemand ervaring met het kopen van tickets bij Spurs (qua beschikbaarheid, kaarten die via de general sale verkocht worden, etc.)? Is er wellicht iemand met een membership waar we gebruik van kunnen maken?

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Lukasz op mrt 03, 2020, 11:11:17
Weekend van 10-12 april richting Londen om op de valreep het stadion van Luton Town mee te pakken. Voor de zaterdag hadden we initieel de wedstrijd van Chelsea op de korrel. Deze is helaas verplaatst, waardoor we het niet gaan redden met onze vlucht. Enige andere optie in Londen op de zaterdag is nu Spurs - Everton. Iemand ervaring met het kopen van tickets bij Spurs (qua beschikbaarheid, kaarten die via de general sale verkocht worden, etc.)? Is er wellicht iemand met een membership waar we gebruik van kunnen maken?
Wat bedoel je met op de valreep? Kenilworth Road blijft nog wel even staan.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Lukasz

Ik was in de veronderstelling dat het dit seizoen voor het laatst in gebruik is, of is dat uitgesteld?

Hugo

Citaat van: Lukasz op mrt 03, 2020, 12:38:41
Ik was in de veronderstelling dat het dit seizoen voor het laatst in gebruik is, of is dat uitgesteld?

De bouw van het nieuwe stadion is nog niet begonnen. Dus KR blijft nog minimaal 1 tot 2 jaar in gebruik.