Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Voetbalman

Citaat van: Vinnn op jun 03, 2019, 21:00:04
Je kan zo door lopen bij de SC. Geen tickets nodig

Bedankt voor de snelle repliek!

Vinnn

Citaat van: Freebird op jun 03, 2019, 21:10:47
Bedankt voor de snelle repliek!

Ik ga er zelf morgen ook heen, als je zin hebt in een meeting moet je ff wat laten weten :)

Voetbalman

Citaat van: Vinnn op jun 03, 2019, 21:19:13
Ik ga er zelf morgen ook heen, als je zin hebt in een meeting moet je ff wat laten weten :)

Zal een late beslissing worden Vinnn, werk- en dochterperikelen. Ik hoop er wel op! Als het lukt geef ik je nog een bericht hier -)

Vinnn

Citaat van: Freebird op jun 03, 2019, 21:26:10
Zal een late beslissing worden Vinnn, werk- en dochterperikelen. Ik hoop er wel op! Als het lukt geef ik je nog een bericht hier -)

Houd er wel rekening mee dat Marco Borsato concerten geeft in de Kuip en je niet daar kan parkeren. Wat je het beste kunt doen is parkeren aan de Olympiaweg of bij tramhalte Prinsenplein. Vanaf die laatste kan je makkelijk met de tram gaan en stap je praktisch voor de deur uit

Voetbalman

Top, zulke zaken lees ik graag ;)

ALenstra

Citaat van: Vinnn op jun 03, 2019, 21:01:28
Heeft er iemand ervaring met een trein reis naar Berlijn? Ik wil er volgend seizoen heen gaan en rijden zie ik niet zitten en zie wel aardige aanbiedingen voor de trein.. Hoe zit het met prijzen van kaartjes voor de trein naar plaatsen rondom Berlijn?
Er is een dagkaart voor de regio Berlijn en Brandenburg: http://www.vbb.de/tickets/group-tickets-brandenburg-berlin-ticket

Sebastiaan_W

Citaat van: Vinnn op jun 03, 2019, 21:01:28
Heeft er iemand ervaring met een trein reis naar Berlijn? Ik wil er volgend seizoen heen gaan en rijden zie ik niet zitten en zie wel aardige aanbiedingen voor de trein.. Hoe zit het met prijzen van kaartjes voor de trein naar plaatsen rondom Berlijn?

Vorige maand nog gedaan en beviel me uitstekend. Vanaf Almelo vier uur en drie kwartier. Wel een plaats van tevoren reserveren. Kost je 4 euro p.p. enkele reis extra, maar essentieel

Vinnn

Citaat van: Sebastiaan_W op jun 03, 2019, 22:00:23
Vorige maand nog gedaan en beviel me uitstekend. Vanaf Almelo vier uur en drie kwartier. Wel een plaats van tevoren reserveren. Kost je 4 euro p.p. enkele reis extra, maar essentieel

Bedankt voor de tip, dat gaan we dan zeker doen. Met een kaartspel erbij vermaken we ons die 6 of 7 uur wel.

ricodejong4

Heeft iemand tickets voor het vrouwen WK? Ik kom niet helemaal uit de ticketportal..

willytown79

Citaat van: ricodejong4 op jun 07, 2019, 09:28:36
Heeft iemand tickets voor het vrouwen WK? Ik kom niet helemaal uit de ticketportal..

ja

Olav

#4600
Citaat van: ricodejong4 op jun 07, 2019, 09:28:36
Heeft iemand tickets voor het vrouwen WK? Ik kom niet helemaal uit de ticketportal..

Zelf niet gekocht, maar het ticketportal werkt prima bij mij? Helaas is Nederland - Kameroen al uitverkocht, zat nog te kijken om er heen te gaan. Ben bang dat er ook geen kans meer is om aan kaarten te komen.

ricodejong4

@ Willytown, ik heb je een PB gestuurd.

@ Olav, ik heb inderdaad tickets voor Nederland - Kameroen, heb een mail gekregen dat de e-tickets in mijn account klaarstaan maar ik kan ze echt nergens vinden.

Nort

Citaat van: Olav op jun 07, 2019, 10:05:06
Zelf niet gekocht, maar het ticketportal werkt prima bij mij? Helaas is Nederland - Kameroen al uitverkocht, zat nog te kijken om er heen te gaan. Ben bang dat er ook geen kans meer is om aan kaarten te komen.
De wet van Spons werkt voor dit soort wedstrijden toch altijd...

willytown79

Citaat van: ricodejong4 op jun 07, 2019, 10:41:53
@ Willytown, ik heb je een PB gestuurd.

@ Olav, ik heb inderdaad tickets voor Nederland - Kameroen, heb een mail gekregen dat de e-tickets in mijn account klaarstaan maar ik kan ze echt nergens vinden.

ik heb (nog) geen pb gehad ? :-)

spons

Citaat van: Nort op jun 07, 2019, 10:53:35
De wet van Spons werkt voor dit soort wedstrijden toch altijd...

De wet van Spons is om nooit naar damesvoetbal te ( gaan ) kijken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen