Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Ik denk dat het alleen tegen Osnabrück en Bielefeld uitverkocht zal zijn daar.
Het enige waar je voor moet oppassen is dat zo'n wedstrijd aan het einde van het seizoen wel eens druk kan worden als er nog iets te halen is voor Preussen. Ze staan nu tweede dus dat is niet ondenkbaar.
Dus ik zou zeggen: neem het zekere voor het onzekere en koop online je kaartjes.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

#991
Citaat van: FCT1980 op jan 21, 2015, 13:07:25
Ik heb een vraagje over Preussen Münster.
Zou het daar mogelijk zijn om tegen Fortuna Köln eind april kaarten aan de kassa te kopen?
Denk aan zo'n tien stuks en dan het liefst op een staantribune.

Geen probleem!! Oordopjes meenemen want die lui schreeuwen allemaal door elkaar! (3 groepen) Uitvak is het mooiste in Münster.

Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Is daar ook een Tagekasse voor dan?
Ik krijg in april een paar jongens van Villa over voor Twente - AZ en had ze gevraagd of ze ook nog eens een keer op een echte terrace wilden staan. Allemaal gelijk enthousiast. Maar ze zijn die avond ervoor eerst in Amsterdam dus kaarten in de voorverkoop is dan tricky.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

hgrm

aha......Engelsen in Amsterdam....altijd link.

Normaal gesproken wel maar nogmaals de waarschuwing: als Preussen er eind april nog zo goed voor staat in de race om promotie dan kan het wel eens erg druk worden.
Misschien niet eens zo'n gek idee om toch maar voor de voorverkoop te gaan. Kaartjes zijn niet duur, dus de strop is misschien 10 of 12 euro pp. als je toch niet gaat. En wellicht is het hebben van kaarten een goede motivatie om de schade in Amsterdam binnen de perken te houden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FCT1980

Ja dat lijkt me een goed plan hgrm.
Even ander vraagje. Waarom zijn daar drie ultra groepen? Is dat politiek ingestoken?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op jan 22, 2015, 15:32:59
Ja dat lijkt me een goed plan hgrm.
Even ander vraagje. Waarom zijn daar drie ultra groepen? Is dat politiek ingestoken?
Er zijn twee ultra groepen en nog een derde groep op de overdekte staantribune die ook hun eigen liedjes hebben.
De twee ultra-groepen kunnen niet met elkaar en dus schreeuwen ze door elkaar heen.. De Deviants zijn overwegend links en de CM in block O zijn wat rechtser.
Het ene stadion is het andere niet!

ALenstra

En het schijnt te voorkomen dat ze toeschouwers dwingen met een vlag te zwaaien die je in je hand gedrukt krijgt.

Jehoentelaar

Ik heb SCP dit seizoen twee keer bezocht (Block M tussen beide groepen in) en dat beviel uitstekend. Ga tegen Holstein Kiel volgende maand voor de derde keer en wil eind van het seizoen nog een vierde maal als het weer wat warmer is.

Het is mij echter tot op heden niet gelukt om online kaartjes te kopen vanwege mijn Nederlandse adres.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FCT1980

Ok bedankt voor jullie reacties. kijk wel even hoe we het gaan doen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Citaat van: ALenstra op jan 22, 2015, 16:39:26
En het schijnt te voorkomen dat ze toeschouwers dwingen met een vlag te zwaaien die je in je hand gedrukt krijgt.

Haha... klopt helemaal! Ik was erbij toen Hugo een vlag kreeg. Er werd druk geïnstrueerd door de capo(fuhrer) en ondanks die voor onze neus stond was Hugo heel tegendraads gedrag aan het vertonen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Hugo

Citaat van: watergatehopper op jan 23, 2015, 16:54:34
Haha... klopt helemaal! Ik was erbij toen Hugo een vlag kreeg. Er werd druk geïnstrueerd door de capo(fuhrer) en ondanks die voor onze neus stond was Hugo heel tegendraads gedrag aan het vertonen.

Haha, sindsdien sta ik op de haatlijst bij ultra s lol

Jehoentelaar

Morgen begint de vrije verkoop op locatie voor de derby Münster - Osnabrück (7 februari).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ALenstra

De DFL heeft op wens van de politie de wedstrijd tussen Karlsruher SC en FC Kaiserslautern een dag later gepland. I.p.v. zaterdag 21 maart om 13.00 wordt de wedstrijd op zondag 22 maart om 13.30 gespeeld. Om toch twee wedstrijden op zaterdagmiddag 21 maart te hebben zal Fortuna Düsseldorf-SV Darmstadt 98 een dag vervroegd worden: i.p.v. zondag 22 maart wordt deze wedstrijd om 13.00 op zaterdag 21 maart gespeeld worden.

Beavos

Gisteren dus naar Köln tegen Stuttgart geweest. Echt verschrikkelijke wedstrijd gezien, wel goede sfeer.
Nog even geprobeerd om met kaartje voor ander vak door te dringen tot de Wilde Horde, maar door laatste bewaker tegenhouden. Toen maar even de onwetende Nederlanders uitgehangen. Op terugweg nog staande gehouden door Polizei, gewoon vanwege Nederlands nummerbord. Zal er allemaal wel bij horen.

We waren redelijk laat bij het stadion, dus hebben we auto in parkeergarage gezet voor de schappelijke prijs van 2,50. Voor die prijs sta je na afloop wel zeker een uur te wachten om weer op de weg te komen.

Al met al redelijk tripje. Maar hoop over 2 weken tijdens Leverkusen-Wolfsburg op iemand die kan voetballen.

jvdreumel2

Weet iemand wat er zo bijzonder is aan de wedstrijd FC-Koln tegen Werder Bremen van 21 maart? Deze kaarten zijn eergisteren in de vrije verkoop gegaan en er zijn er nog maar 200 beschikbaar. Ik zoek 4 kaarten naast elkaar maar dit is niet meer voorradig. Voor de drie eerdere thuiswedstrijden van FC Koln zijn nog ruim 2000 kaarten beschikbaar, maar hier willen we niet naar toe.