Hoofdmenu

Eerste divisie

Gestart door Sebastiaan_W, jan 08, 2013, 10:28:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: spons op jul 17, 2013, 12:41:23
Ik denk dat je niet geheel objectief bent of dronken van het feestvieren

Ik ben zeker niet objectief, maar is toch gewoon een feit. :-)

cafebac

Citaat van: FC_Emmen op jul 17, 2013, 12:58:27
Vind je het gek als de burgemeester een verplichte buscombi oplegt voor Volendam - Emmen?

De laatste jaren dat Volendam Eredivisie speelde kreeg PSV ook een buscombi omdat men bang was dat voetbalsupporters de toeristen zouden verjagen...

spons

Citaat van: cafebac op jul 17, 2013, 20:41:10
De laatste jaren dat Volendam Eredivisie speelde kreeg PSV ook een buscombi omdat men bang was dat voetbalsupporters de toeristen zouden verjagen...

Feyenoord heeft voor zover ik me kan herinneren altijd vrij vervoer gehad, vond het altijd erg gezellig in Volendam
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Jampot op jul 17, 2013, 22:28:07
Redenen die ik mij voor het relatief grote aantal combiĀ“s kan bedenken is de locatie van Volendam.  Het Stadion ligt begrenst tussen een Amateurcomplex met daar achter een Sporthal, bowling en middelbare school. Een woonwijk en de wereldberoemde Dijk. Als het fout gaat heb je snel relatief veel getroffenen in Volendam.

Lijkt me sterk dat het in het vriendelijke Volendam ooit fout gaat volgens mij betekent het alleen maar voor recordomzetten in de plaatselijke horeca.

Ooit hoorden we om 1 uur op de radio op het moment dat we Volendam binnen reden dat de wedstrijd was afgelast om vervolgens de gezelligste dag van het seizoen te hebben en om 10 uur weer weg te rijden uit Volendam
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Citaat van: Jampot op jul 17, 2013, 23:15:10
Laatst tegen Go Ahead en MVV hadden we rellen. Misschien ook omdat wat ordeverstoorders uit Amsterdam e.o. overgewaaid waren.
Of heeft de burgemeester dat verzonnen, net als dat hij zei dat Emmen supporters de eigen spelersbus wouden aanvallen...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Skipperdinho

Wij mogen met hs ook altijd op vrij vervoer naar Volendam. Gewoon altijd smiddags in cafe het motje met zn allen. Maar gelukkig is volendam vorig seizoen geen kampioen geworden met hun arrogant gedoe. Gelukkig wordt arrogantie meteen gestraft. Dit jaar in september met mooi weer naar volendam. Gezellig dagje weer maken

Niels1977

Citaat van: Jampot op jul 17, 2013, 23:15:10
Laatst tegen Go Ahead en MVV hadden we rellen. Misschien ook omdat wat ordeverstoorders uit Amsterdam e.o. overgewaaid waren.

Ik was als eagles fan in Volendam en zat met een hele grote groep op een Volendam tribune. Na de wedstrijd ben ik met een groepje op de Dijk gaan zuipen en feesten omdat we gepromoveerd waren en ik heb helemaal niets gemerkt van rellen en narigheid. Er is voor tijdens en na de wedstrijd niets gebeurd. 80% van alle combi's worden uit gemakzucht opgelegd en kleine incidenten worden tot rellen gebombardeerd om het jaar erna weer een combi te kunnen opleggen. Vorig seizoen was elke uitwedstrijd voor eagles fans een verplichte combi.

Nort

Het probleem met combi's is dat supporters zich er naar gaan gedragen. Het is blijkbaar heel stoer (en veilig) om in de bus allerlei gebaren naar thuis supporters te maken, hetzelfde gebeurt achter het hek in het stadion.

Laat je deze mensen door het thuis publiek lopen provoceren ze niet en is er niks aan de hand...

spons

Citaat van: nort op jul 18, 2013, 08:44:15
Het probleem met combi's is dat supporters zich er naar gaan gedragen. Het is blijkbaar heel stoer (en veilig) om in de bus allerlei gebaren naar thuis supporters te maken, hetzelfde gebeurt achter het hek in het stadion.

Laat je deze mensen door het thuis publiek lopen provoceren ze niet en is er niks aan de hand...

Helemaal mee eens maar dat wil de Nederlandse politie / politiek maar niet inzien.

Als je mensen als beesten gaat behandelen gaan ze zich als beesten gedragen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

De laatste Volendam v Roda is ook uit de hand gelopen. Dat wordt ook een combi volgende keer.

Bier und Bratwurst

Citaat van: nort op jul 18, 2013, 08:44:15
Het probleem met combi's is dat supporters zich er naar gaan gedragen. Het is blijkbaar heel stoer (en veilig) om in de bus allerlei gebaren naar thuis supporters te maken, hetzelfde gebeurt achter het hek in het stadion.

Laat je deze mensen door het thuis publiek lopen provoceren ze niet en is er niks aan de hand...

helemaal met je eens!!
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Weet iemand of de wedstrijd Jong PSV - Excelsior op maandag 12 augustus op De Herdgang of in het Philips Stadion gespeeld wordt ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Herdgang is afgekeurd volgens mij, zullen ze niet gaan spelen als ik het goed heb.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

De meeste wedstrijden van PSV zullen in het Philips stadion gespeeld worden. Ook willen ze enkele wedstrijden in het Jan Louwers stadion spelen, maar dat is nog niet zeker! Eind deze week of medio volgende volgt er een definitief besluit!

FSC_87

Belachelijk dat dit een paar dagen voor de competitiestart nog niet bekend is...