Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

GroundhopWinger en 7 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op jul 09, 2019, 02:00:26
Weet er iemand in hoeverre het mogelijk is om aan kaarten te komen voor het Community Shield?

Ik denk dat het wel moet lukken. Man City had al moeite om de halve finale FA Cup uit te verkopen, dan zal het voor de CS niet veel anders zijn.

Nort

Op 3 augustus ben ik van plan om naar Hannover 96 te gaan i.c.m. FC Twente - PSV. Ik heb z'n 45 minuten speling tussen het einde van de wedstrijd en het begin in Enschede (berekend op 2,5 uur reistijd), maar moet in deze tijd dus nog wel naar de auto lopen en vlot weg zien te geraken in Hannover. In Enschede heb ik een parkeerplek bij het stadion (autocombi).

Nu is mijn vraag, wie is hier ooit met de auto naar Hannover 96 geweest en direct na afloop huiswaarts gekeerd. Waar heb je toen de auto geparkeerd en hoe lang duurde het +- voordat je weer op de (snel)weg zat, berekend vanaf het laatste fluitsignaal? Via Google Maps heb ik een parkeerplaats gevonden aan de Auestrasse (+- 10min lopen naar het stadion), maar nu heb ik geen idee of die op wedstrijddagen 'open' is. De stadionparking mijdt ik liever, tenzij er hier mensen zijn met goede ervaringen. 

Joost

Als je bij die parkeerplaats heel even verder loopt naar station Schwarzer Bär kun je de metro nemen naar Empelde. Doet er 17 minuten over. Daar is een grote parkeerplaats en zit je direct op de snelweg. Vanaf de Auestraat met de auto naar afslag Empelde is 12 minuten. je bent dus wel ietsje langer onderweg maar ik vermoed dat je hiermee wel veel meer zekerheid hebt over wegkomen.

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op jul 07, 2019, 21:20:46
Weet iemand waar je het beste kunt parkeren bij Servette in Genève?

In een woonwijk, kost je ook niks
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Nort op jul 09, 2019, 10:57:18
Op 3 augustus ben ik van plan om naar Hannover 96 te gaan i.c.m. FC Twente - PSV. Ik heb z'n 45 minuten speling tussen het einde van de wedstrijd en het begin in Enschede (berekend op 2,5 uur reistijd), maar moet in deze tijd dus nog wel naar de auto lopen en vlot weg zien te geraken in Hannover. In Enschede heb ik een parkeerplek bij het stadion (autocombi).

Nu is mijn vraag, wie is hier ooit met de auto naar Hannover 96 geweest en direct na afloop huiswaarts gekeerd. Waar heb je toen de auto geparkeerd en hoe lang duurde het +- voordat je weer op de (snel)weg zat, berekend vanaf het laatste fluitsignaal? Via Google Maps heb ik een parkeerplaats gevonden aan de Auestrasse (+- 10min lopen naar het stadion), maar nu heb ik geen idee of die op wedstrijddagen 'open' is. De stadionparking mijdt ik liever, tenzij er hier mensen zijn met goede ervaringen.

Ik!!! En ik had de auto bij een metrohalte staan. Maar als je een klein stukje wil lopen dat kun je de auto goed kwijt bij het winkelcentrum aan de Göttinger Straße. Binnen je marge ben je dan makkelijk weg op de 6 (Westschnellweg). Echter is de verkeersdrukte enorm dus ik vraag me af of je Enschede op tijd haalt. Als alles je meezit moet het kunnen maar uit ervaring is het zo druk ,zowel in Hannover als op de autobaan rondom Hannover, dat je nogal vertraging kunt oplopen. Bovendien weet ik niet zeker of de rondweg bij Bad Oeynhausen al klaar is anders moet je ook nog dwars door Bad Oeynhausen. Ik zou naar SV Rödinghausen - SC Fortuna Köln gaan. Dat is om 2 uur en vlak achter Osnabrück.
Het ene stadion is het andere niet!

Nort

Dank voor de tips beiden, ik ga het nog eens uitzoeken. Het is wat krapjes, maar wel een potentieel goede combi.

Rödinghausen trekt me niet zo, dat terrein ziet er vrij saai uit en zo boeiend vind ik Duits voetbal nu ook weer niet.   

Hugo

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 09, 2019, 12:11:25
Ik!!! En ik had de auto bij een metrohalte staan. Maar als je een klein stukje wil lopen dat kun je de auto goed kwijt bij het winkelcentrum aan de Göttinger Straße. Binnen je marge ben je dan makkelijk weg op de 6 (Westschnellweg). Echter is de verkeersdrukte enorm dus ik vraag me af of je Enschede op tijd haalt. Als alles je meezit moet het kunnen maar uit ervaring is het zo druk ,zowel in Hannover als op de autobaan rondom Hannover, dat je nogal vertraging kunt oplopen. Bovendien weet ik niet zeker of de rondweg bij Bad Oeynhausen al klaar is anders moet je ook nog dwars door Bad Oeynhausen. Ik zou naar SV Rödinghausen - SC Fortuna Köln gaan. Dat is om 2 uur en vlak achter Osnabrück.

De rondweg bij Bad Oeynhausen is nu (eindelijk) gereed.

Semper Fidelis

#4642
Citaat van: Nort op jul 09, 2019, 10:57:18
Op 3 augustus ben ik van plan om naar Hannover 96 te gaan i.c.m. FC Twente - PSV. Ik heb z'n 45 minuten speling tussen het einde van de wedstrijd en het begin in Enschede (berekend op 2,5 uur reistijd), maar moet in deze tijd dus nog wel naar de auto lopen en vlot weg zien te geraken in Hannover. In Enschede heb ik een parkeerplek bij het stadion (autocombi).

Nu is mijn vraag, wie is hier ooit met de auto naar Hannover 96 geweest en direct na afloop huiswaarts gekeerd. Waar heb je toen de auto geparkeerd en hoe lang duurde het +- voordat je weer op de (snel)weg zat, berekend vanaf het laatste fluitsignaal? Via Google Maps heb ik een parkeerplaats gevonden aan de Auestrasse (+- 10min lopen naar het stadion), maar nu heb ik geen idee of die op wedstrijddagen 'open' is. De stadionparking mijdt ik liever, tenzij er hier mensen zijn met goede ervaringen.

Dat klinkt als tijdtechnisch een spannend tripje. Als alternatief zou je altijd Preußen Münster - 1. FC Kaiserslautern of SV Meppen - 1. FC Magdeburg kunnen doen, begint ook al om 14:00 en is een keer 1 uur enkele reis naar Enschede.

DS_Noot

Weet iemand hoe ik aan kaarten voor Luik - Zulte Waregem kan komen? Lukt dit ook zonder een clubkaart aan te vragen (deze moet je namelijk bij het stadion aanvragen)?
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

jdebruin96

Citaat van: DS_Noot op jul 09, 2019, 16:16:10
Weet iemand hoe ik aan kaarten voor Luik - Zulte Waregem kan komen? Lukt dit ook zonder een clubkaart aan te vragen (deze moet je namelijk bij het stadion aanvragen)?

Gewoon de club een mailtje sturen, zo lukte het mij ook.

Nort

Citaat van: Semper Fidelis op jul 09, 2019, 14:58:22
Dat klinkt als tijdtechnisch een spannend tripje. Als alternatief zou je altijd Preußen Münster - 1. FC Kaiserslautern of SV Meppen - 1. FC Magdeburg kunnen doen, begint ook al om 14:00 en is een keer 1 uur enkele reis naar Enschede.
Bedankt voor het meedenken, maar heb beide stadions al bezocht. Daarnaast ligt het Duits amateurvoetbal nog grotendeels stil als ik het goed heb. Als alternatief zou ik naar Borussia Dortmund II kunnen, maar een beetje uitdaging in het leven kan geen kwaad :)

FCT1980

Citaat van: Nort op jul 09, 2019, 16:29:40
Bedankt voor het meedenken, maar heb beide stadions al bezocht. Daarnaast ligt het Duits amateurvoetbal nog grotendeels stil als ik het goed heb. Als alternatief zou ik naar Borussia Dortmund II kunnen, maar een beetje uitdaging in het leven kan geen kwaad :)

Gewoon proberen. Als je heel iets later in Enschede bent is niet erg. Die wedstrijd wordt toch een walk-over dus zie je daarna nog genoeg.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Hugo op jul 09, 2019, 14:29:17
De rondweg bij Bad Oeynhausen is nu (eindelijk) gereed.

Bedankt voor de aanvulling
Het ene stadion is het andere niet!

Koning Kriel

Citaat van: Nort op jul 09, 2019, 16:29:40
Bedankt voor het meedenken, maar heb beide stadions al bezocht. Daarnaast ligt het Duits amateurvoetbal nog grotendeels stil als ik het goed heb. Als alternatief zou ik naar Borussia Dortmund II kunnen, maar een beetje uitdaging in het leven kan geen kwaad :)

BVB II is toch geen straf

hgrm

Citaat van: Nort op jul 09, 2019, 10:57:18
Op 3 augustus ben ik van plan om naar Hannover 96 te gaan i.c.m. FC Twente - PSV. Ik heb z'n 45 minuten speling tussen het einde van de wedstrijd en het begin in Enschede (berekend op 2,5 uur reistijd), maar moet in deze tijd dus nog wel naar de auto lopen en vlot weg zien te geraken in Hannover. In Enschede heb ik een parkeerplek bij het stadion (autocombi).

Nu is mijn vraag, wie is hier ooit met de auto naar Hannover 96 geweest en direct na afloop huiswaarts gekeerd. Waar heb je toen de auto geparkeerd en hoe lang duurde het +- voordat je weer op de (snel)weg zat, berekend vanaf het laatste fluitsignaal? Via Google Maps heb ik een parkeerplaats gevonden aan de Auestrasse (+- 10min lopen naar het stadion), maar nu heb ik geen idee of die op wedstrijddagen 'open' is. De stadionparking mijdt ik liever, tenzij er hier mensen zijn met goede ervaringen.

Vanwege een reisgenoot met invalideparkeerkaart stonden we bijna in het stadion geparkeerd (da's wat overdreven; gehandicapten worden ook in Duitsland minder belangrijk gevonden dan VIP's). Ik kan me niet herinneren dat we er overdreven lang over hebben gedaan om weg te komen (zoals bijvoorbeeld wel in Dortmund of Frankfurt) maar het ging ook weer niet super vlot. En ik moet er nog bij zeggen dat we door de handicap van mijn reisgenoot meestal niet als eerste uit het stadion weg zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen