Indeling Regionalliga

Gestart door Arjen, okt 25, 2010, 20:58:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Citaat van: witte leeuw op jun 04, 2012, 15:21:12
Holthausen Biene en Weiche Flensburg spelen tegen elkaar voor het laatste promotieticket voor de Regionalliga Nord.

Woensdag om 19:30 is de heenwedstrijd in Holthausen/Biene en zaterdag om 15:00 de return in Flensburg.

Thuis in HH Biene ben ik erbij
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Kray speelt in de nieuwe 'KrayArena', een kunstgrasveld zonder verdere uitbouw.

Het ruziën is meteen al begonnen. Kray wil de return persé thuis spelen, maar hun 'arena' heeft slechts een capaciteit van 1500 en KFC zou dan recht hebben op 150 kaarten, dat strookt niet met de verwachtte 3000+ uitfans die die wedstrijd willen bezoeken.

Mocht Kray zich plaatsen voor de Regionalliga, dan mogen ze risicowedstrijden eveneens sowieso niet thuis spelen.

Het lijkt met het meest logisch dat de return tussen Kray en KFC op Uhlenkrug of op Am Hallo wordt gespeeld, mocht Kray haar zin krijgen en wel thuis spelen, dan is dat ronduit waanzin.

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op jun 04, 2012, 18:43:15
Kray speelt in de nieuwe 'KrayArena', een kunstgrasveld zonder verdere uitbouw.

Het ruziën is meteen al begonnen. Kray wil de return persé thuis spelen, maar hun 'arena' heeft slechts een capaciteit van 1500 en KFC zou dan recht hebben op 150 kaarten, dat strookt niet met de verwachtte 3000+ uitfans die die wedstrijd willen bezoeken.

Mocht Kray zich plaatsen voor de Regionalliga, dan mogen ze risicowedstrijden eveneens sowieso niet thuis spelen.

Het lijkt met het meest logisch dat de return tussen Kray en KFC op Uhlenkrug of op Am Hallo wordt gespeeld, mocht Kray haar zin krijgen en wel thuis spelen, dan is dat ronduit waanzin.

FC Kray speelt zondag 15.00 thuis tegen Uerdingen Am Uhlenkrug ,het stadion van ETB Schwarz-Weiß.
Wel jammer dat er niet gespeeld word "Am Hallo".Daar ben ik nog nooit geweest.
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 05, 2012, 14:00:48
FC Kray speelt zondag 15.00 thuis tegen Uerdingen Am Uhlenkrug ,het stadion van ETB Schwarz-Weiß.
Wel jammer dat er niet gespeeld word "Am Hallo".Daar ben ik nog nooit geweest.

Dat was ook mijn eerste ingeving, maar op 'Am Hallo' was de capaciteit denk ik ook te laag.

hgrm

Zoveel fatsoenlijke stadions zijn er in Essen ook niet....

-Hafenstrasse wordt omgesloopt
-Altenessen is groot, maar heeft nauwelijks faciliteiten
-Mathias Stinnes is mijna een archeologiepark

Bovendien ligt de Uhlenkrug aan de goede kant van Essen; Kray is, net als ETB SW een club uit het gegoede zuiden van de stad. De rest zit toch meer in het proletarische noorden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Nog iemand die naar Lippstadt gaat/wil?

Van wat ik kan vinden stelt het stadion van Flensburg niet zoveel voor. Lijkt mij wel een stad met redelijke potentie of zijn de handballers daar te populair?

AthleticHolanda

Was vanmiddag in Velbert waar de thuisploeg met moeite 9 Lippstädter wist te verslaan, 2-1 werd het. Lippstadt zag twee keer rood voor de twee aanvallers die dus beiden zullen ontbreken in de return. Desalniettemin is Lippstadt zeker niet kansloos.

KFC verbraste het weer eens. Ook KFC kreeg twee keer rood, voor die eerste rode kaart stond het al 0-1 voor Kray, en dat bleef het. Het zou een sensatie zijn mocht Kray zich plaatsen, ben benieuwd waar ze dan gaan spelen.

De Wattenscheider fans lieten zich weer eens van hun slechtste kant zien door het veld op te komen in Bergisch Gladbach, de thuisploeg won met 2-0 en moet dat normaal gezien wel over de streep trekken in de Lohrheide zondag.

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op jun 07, 2012, 21:30:41
Was vanmiddag in Velbert waar de thuisploeg met moeite 9 Lippstädter wist te verslaan, 2-1 werd het. Lippstadt zag twee keer rood voor de twee aanvallers die dus beiden zullen ontbreken in de return. Desalniettemin is Lippstadt zeker niet kansloos.

KFC verbraste het weer eens. Ook KFC kreeg twee keer rood, voor die eerste rode kaart stond het al 0-1 voor Kray, en dat bleef het. Het zou een sensatie zijn mocht Kray zich plaatsen, ben benieuwd waar ze dan gaan spelen.

De Wattenscheider fans lieten zich weer eens van hun slechtste kant zien door het veld op te komen in Bergisch Gladbach, de thuisploeg won met 2-0 en moet dat normaal gezien wel over de streep trekken in de Lohrheide zondag.

Ik was ook in Velbert!! Heb je niet gezien.Zat in de eerste helft op de zittribune en de 2e helft heb ik rondgelopen ook even in het uitvak geweest. Lippstadt begon wel goed. Maar na de rode kaart in de eerste helft was het offensief wel gedaan ,behoudens de prima aanval waar de goal uit kwam. Velbert had ik sterker verwacht.De merchandising was wel erg matig. alleen een petje te koop.Er waren ook fans van RW Ahlen tussen de Lippstadter fans.
Ik ga trouwens zondag naar de Uhlenkrug. Dat lijkt me de mooiste wedstrijd te worden.Neem aan dat er ook veel Rot Weiss fans zullen komen.
Was eerst van plan naar wattenscheid te gaan,maar ik verwacht dat die tekort komen om de 2-0 nog ongedaan te maken.
Het ene stadion is het andere niet!

Bossche Bol

Citaat van: AthleticHolanda op jun 07, 2012, 21:30:41

De Wattenscheider fans lieten zich weer eens van hun slechtste kant zien door het veld op te komen in Bergisch Gladbach, de thuisploeg won met 2-0 en moet dat normaal gezien wel over de streep trekken in de Lohrheide zondag.
Hooguit een man of 10-15. Ze waren ook binnen een minuut weer van de atletiekbaan (veld haalden ze niet eens) af.
Daarna gewoon verder gevoetbald. Wattenscheid miste in de 93e minuut nog een strafschop.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 07, 2012, 22:35:15
Ik was ook in Velbert!! Heb je niet gezien.Zat in de eerste helft op de zittribune en de 2e helft heb ik rondgelopen ook even in het uitvak geweest. Lippstadt begon wel goed. Maar na de rode kaart in de eerste helft was het offensief wel gedaan ,behoudens de prima aanval waar de goal uit kwam. Velbert had ik sterker verwacht.De merchandising was wel erg matig. alleen een petje te koop.Er waren ook fans van RW Ahlen tussen de Lippstadter fans.
Ik ga trouwens zondag naar de Uhlenkrug. Dat lijkt me de mooiste wedstrijd te worden.Neem aan dat er ook veel Rot Weiss fans zullen komen.
Was eerst van plan naar wattenscheid te gaan,maar ik verwacht dat die tekort komen om de 2-0 nog ongedaan te maken.

Denk dat Wattenscheid nog zeker wel kans heeft. Twijfel zelf nog over zondag, is er gewoon kaartverkoop aan de kassa in Essen?
Heb je ook niet gezien, heb een beetje rondgelopen maar bijna de hele wedstrijd achter de goal gezeten, zag wel erg veel Duitse groundhoppers. Hoe ben je het uitvak ingekomen? Dat was toch allemaal redelijk goed afgeschermd?
De 'fanfreundschaft' tussen Ahlen en Lippstadt ontdekte ik anderhalve maand terug toen ik bij Lippstadt was, het staat daar zelfs op het stadion gekalkt.

Wat denk je van het toeschouwersaantal? Ze geven 1500 maar mijn indruk was toch iets meer.

AthleticHolanda

Toen ik gisteren na de wedstrijd met de bus terug richting Ratingen ging, kwam ik langs de parkeerplaats van de bussen van Lippstadt. Daar stonden twee ziekenwagens met zwaailichten en veel politie. Verder geen aandacht meer aan besteed, maar lees nu op de website van Velbert het volgende...

CiteerZu unserem größten Bedauern kam es gestern bei der Abreise zu einem tragischen  Zwischenfall, der uns sehr betroffen macht. Ein Zuschauer aus Lippstadt erlitt noch vor der Heimreise auf dem Parkplatz einen Herzinfarkt. Er wurde umgehend notfall-medizinisch betreut, verstarb aber diese Nacht im Velberter Klinikum Niederberg. Die SSVg drückt der Familie des Anhängers ihr tiefes Mitgefühl aus!

Erg treurig.

Bier und Bratwurst

#101
Citaat van: AthleticHolanda op jun 08, 2012, 14:39:51
Toen ik gisteren na de wedstrijd met de bus terug richting Ratingen ging, kwam ik langs de parkeerplaats van de bussen van Lippstadt. Daar stonden twee ziekenwagens met zwaailichten en veel politie. Verder geen aandacht meer aan besteed, maar lees nu op de website van Velbert het volgende...

Erg treurig.

Toen was ik schijnbaar al weg want het is mij niet opgevallen toen ik naar het kruispunt reed. Ik ben de 224 via Essen richting Bottrop gereden.
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op jun 08, 2012, 13:45:56
Denk dat Wattenscheid nog zeker wel kans heeft. Twijfel zelf nog over zondag, is er gewoon kaartverkoop aan de kassa in Essen?
Heb je ook niet gezien, heb een beetje rondgelopen maar bijna de hele wedstrijd achter de goal gezeten, zag wel erg veel Duitse groundhoppers. Hoe ben je het uitvak ingekomen? Dat was toch allemaal redelijk goed afgeschermd?
De 'fanfreundschaft' tussen Ahlen en Lippstadt ontdekte ik anderhalve maand terug toen ik bij Lippstadt was, het staat daar zelfs op het stadion gekalkt.

Wat denk je van het toeschouwersaantal? Ze geven 1500 maar mijn indruk was toch iets meer.

Ik las dat er alleen kaarten in de voorverkoop zijn,staat niks van bij dat het ook aan de kassa is.
Dus geen idee.Maar ik denk dat ik op tijd naar de Uhlenkrug ga.Mochte er geen verkoop zijn dan pak ik de auto naar Wattenscheid,das een klein stukkje verder.
Veel duitse hoppers heb ik ook gezien.Ik heb gewoon bij het hek gevragd of ik vanuit het uitvak wat fotos mocht nemen.Ze deden zonder moeilijk te doen de poort open. Toen ik weer terug wilde was het ook geen probleem.
Ik zou het toeschouwersaantal op wel een duizend meer hebben geschat.
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Vandaag zijn de laatste play-offs gespeeld, dus de Regionalliga is compleet:

Regionalliga Nord
Feeders: OL Niedersachsen, Hamburg, Bremen, Schleswig-Holstein

1. Bremen II (3.L)
2. Kiel (RL)
3. Hannover II (RL)
4. Wolfsburg II (RL)
5. HSV II (RL)
6. Havelse (RL)
7. Meppen (RL)
8. Wilhelmshaven (RL)
9. Lübeck (RL)
10. St. Pauli II (RL)
11. Goslar (OL NS)
12. Cloppenburg (OL NS)
13. Rehden (OL NS)
14. VfB Oldenburg (OL NS)
15. Oberneuland (OL HB)
16. Viktoria Hamburg (OL HH)
17. Neumünster (OL SH)
18. Weiche Flensburg (OL SH)


Regionalliga Nordost
Feeders: Oberliga NOFV  Nord en Süd

1. CZ Jena (3.L)
2. RB Leipzig (RL)
3. Berliner AK (RL)
4. Plauen (RL)
5. Meuselwitz (RL)
6. Hertha II (RL)
7. Halberstadt (RL)
8. Cottbus II (RL)
9. Magdeburg (RL)
10. Union Berlin II (OL NOFV-Nord)
11. Rathenow (OL NOFV-Nord)
12. Neustrelitz (OL NOFV-Nord)
13. Zwickau (OL NOFV-Süd)
14. Auerbach (OL NOFV-Süd)
15. Lok Leipzig (OL NOFV-Süd)
16. Torgelow (OL NOFV-Nord)



Regionalliga West
Feeders: Oberligen Westfalen, Niederrhein en Mittelrhein.

1. Oberhausen (3.L)
2. Lotte (RL)
3. Mönchengladbach II (RL)
4. Wuppertal (RL)
5. 1. FC Köln II (RL)
6. Fortuna Köln (RL)
7. RW Essen (RL)
8. Schalke II (RL)
9. Verl (RL)
10. Bochum II (RL)
11. Wiedenbrück (RL)
12. Leverkusen II (RL)
13. Düsseldorf II (RL)
14. Viktoria Köln (NRW)
15. Siegen (NRW)
16. Duisburg II (NRW)
17. Hüls (NRW)
18. Velbert (NRW)
19. Bergisch Gladbach (NRW)
20. Kray (VL Niederrhein)


Regionalliga Südwest
Feeders: Oberliga Südwest, Baden-Württemberg, Hessen

1. Trier (RL W)
2. Kaiserslautern II (RL W)
3. Mainz II (RL W)
4. Elversberg (RL W)
5. Idar-Oberstein (RL W)
6. Koblenz (RL W)
7. Grossaspach (RL S)
8. Eintracht Frankfurt II (RL S)
9. Worms (RL S)
10. Hoffenheim II (RL S)
11. Freiburg II (RL S)
12. Waldhof Mannheim (RL S)
13. Kassel (RL S)
14. ]Pfullendorf (RL S)
15. FSV Frankfurt II (RL S)
17. Bayern Alzenau (RL S)
18. Homburg (OL Südwest)
19. Eschborn (OL Hessen)
20. Ulm (OL Baden-Würrtemberg)


Regionalliga Bayern
Feeder: Bayernliga Nord/Süd

1. Fürth II (RL)
2. Ingolstadt II (RL)
3. Nürnberg II (RL)
4. 1860 München II (RL)
5. Bayern München II (RL)L)
6. Memmingen (RL)
7. 1860 Rosenheim (BayL)
8. Hof (BayL)
9. Eltersdorf (BayL)
10. Rain/Lech (BayL)
11. Buchbach (BayL)
12. Seligenporten (BayL)
13. Frohnlach (BayL)
14. Bamberg (BayL)
15. Ismaning
16. Illertissen
17. Aschaffenburg
18. Heimstetten
19. Wurzburg Kickers
20. Augsburg II

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bossche Bol

I.p.v. SW Essen, Uerdingen en Wattenscheid hebben we nu Hüls, Kray, Bergisch Gladbach en Velbert in de RL West. :-(
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)