Indeling Regionalliga

Gestart door Arjen, okt 25, 2010, 20:58:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: hgrm op apr 12, 2015, 11:15:58
Dat verschilt:

Bayernliga: De kampioenen van Noord en Zuid promoveren rechtstreeks, de nummers 2 spelen met de nummers 15 en 16 van de Regionalliga Bayern om twee plekken in de Regionalliga.

Hessen, Rheinland-Pfalz/Saar, Baden-Württemberg: De kampioenen promoveren rechtstreeks, de nummer 2 spelen een nacompetitie voor een extra promotieplaats naar de Regionalliga Südwest.

Niedersachsen, Hamburg, Bremen, Schleswig-Holstein: De kampioen van Niedersachsen promoveert rechtstreeks naar de RL Nord, de nummer 2 van Niedersachsen en de drie andere kampioenen spelen play-offs om 2 plaatsen in de RL.

Noordoost: de kampioenen van de OL Nordost-Nord en -Süd promoveren rechtstreeks naar de RL Nordost

Niederrhein, Mittelrhein, Westfalen: de kampioenen en de nummer 2 van Westfalen promoveren rechtstreeks naar de RL West

Bedankt voor je reactie.  Uit het hoofd?

hgrm

Citaat van: Hugo op apr 12, 2015, 20:07:54
Bedankt voor je reactie.  Uit het hoofd?

Semi (-:
De hoofdlijnen wel, de details heb ik even opgezocht.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jehoentelaar

De indeling met de meest waarschijnlijke deelnemers:

RL Südwest B (Offenbach/Saarbrücken/Elversberg) - RL Bayern (Kickers Würzburg)
RL Nordost (Zwickau/Magdeburg) - RL Südwest A (Offenbach/Saarbrücken/Elversberg)
RL Nord (Werder Bremen II/VfL Wolfsburg II) - RL West (Gladbach II/Alemannia Aachen)

De bepaling wie A en B wordt in Südwest vindt plaats na afloop van de betreffende competitie; dat wordt dus niet gebaseerd op de volgorde van de top twee.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

hgrm

#138
Ziet er niet heel verkeerd uit. In ieder geval twee echte clubs die promoveren (er vanuit gaande dat Bayern II niet meer voorbij gaat aan Würzburg).

Uit de 3. Liga gaat minimaal 1 tweede team degraderen, dus netto geen toename.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Eerst een uitduel bij Wolfsburg of Werder en dan in een vol Tivoli het proberen af te maken. Het zag er zo mooi uit :(

maikelll043

Citaat van: Joost op apr 13, 2015, 09:28:34
Eerst een uitduel bij Wolfsburg of Werder en dan in een vol Tivoli het proberen af te maken. Het zag er zo mooi uit :(

Hier hoop ik wel op !

Jehoentelaar

Vriend van me die Alemannia volgt zegt dat het er niet meer in gaat zitten. De ploeg zou volledig uitgeblust zijn van de inspanningen van het afgelopen seizoen. Gladbach II kan - eventueel met hulp van wat vervalsende versterkingen - de zaak zonder grote moeite uitspelen tenzij er een wonder gebeurt en Viktoria Köln ineens aan de deur staat.

Dortmund II won overigens ineens van Unterhaching en aangezien Mainz II met steun van enkele vervalsende versterkingen nu boven de streep staat zal het inderdaad bij drie U23-ploegen blijven op het derde niveau volgend jaar. Het is te hopen dat gaandeweg meer clubs uit de twee Bundesliga's hun U23 bij grof vuil zetten.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

HRM1880

De tweede ploeg van Union Berlin zou er alleszins mee stoppen.

Jehoentelaar

Evenals VfL Bochum II, bedenk ik mij zonet.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Joost

Citaat van: Jehoentelaar op apr 14, 2015, 17:31:55
Vriend van me die Alemannia volgt zegt dat het er niet meer in gaat zitten. De ploeg zou volledig uitgeblust zijn van de inspanningen van het afgelopen seizoen. Gladbach II kan - eventueel met hulp van wat vervalsende versterkingen - de zaak zonder grote moeite uitspelen tenzij er een wonder gebeurt en Viktoria Köln ineens aan de deur staat.

Dortmund II won overigens ineens van Unterhaching en aangezien Mainz II met steun van enkele vervalsende versterkingen nu boven de streep staat zal het inderdaad bij drie U23-ploegen blijven op het derde niveau volgend jaar. Het is te hopen dat gaandeweg meer clubs uit de twee Bundesliga's hun U23 bij grof vuil zetten.

Uitgeblust is niet het goede woord. Gebrek aan doelpuntenmaker is denk ik meer het probleem.

Ik heb Alemannia een flink aantal keer zien spelen dit seizoen maar scoren is echt het grote probleem. Ook afgelopen week bij Kray, 4 keer op de paal en verliezen door een ingekopte corner, nota bene de enige kans die Kray in de hele wedstrijd kreeg. Het zegt genoeg dat de ploeg pas 42 goals maakte in 28 duels.

Vanavond wel de wedstrijd van de waarheid. Bij winst zal BMG II misschien wat gaan wankelen en kan Alemannia net het extra steuntje in de rug krijgen. Wint BMG II dan is het helemaal klaar.

Jehoentelaar

En zowaar wint Alemannia: 2-0.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400

Laten we het hopen dat Alemannia hem nog pakt.

Joost

Citaat van: Jampot op apr 18, 2015, 19:11:55
Laten we het hopen dat Alemannia hem nog pakt.

Ik zie nog wel kansen. Gister speelden ze erg goed en waren ze een klasse beter.

HRM1880

Citaat van: Joost op apr 18, 2015, 19:47:34
Ik zie nog wel kansen. Gister speelden ze erg goed en waren ze een klasse beter.
Vraagje voor een komende wedstrijd. Alemannia tegen Viktoria Koln leeft dat een beetje?

Joost

Citaat van: HRM1880 op apr 19, 2015, 11:11:25
Vraagje voor een komende wedstrijd. Alemannia tegen Viktoria Koln leeft dat een beetje?
Of het een derby is? Nee absoluut niet.
Viktoria is het 3e team van Keulen. Vroeger was er grote rivaliteit met Fortuna Koln omdat Alemannia en Fortuna decennia lang tot de inboedel van 2. Bundesliga hoorde.

Viktoria zal ook maar een heel klein aantal supporters meenemen.

Maar ik zou de resultaten van komende week even afwachten. Zowel Alemannia als BMG II speelt komend weekend tegen een 2e team. Dan moet BMG II dinsdags inhalen bij Rodinghausen en daar heb ik een beetje mijn hoop op gevestigd. Mochten de resultaten gunstig zijn voor Alemannia dan kunnen er zelfs op donderdagavond ook weer 20.000 man zijn.