www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Is het ook mogelijk om de status van aanvragen van wedstrijden te zien? Volgens mij heb ik er nog wat aangevraagd waar ik niks van terug heb gehoord, kan dat?

Begin er overigens wel plezier in te krijgen.

Footballfrans

Ja dat kan. Ik heb er nog wat openstaan waar ik helaas nog niet aan toekom. Ik hoop er dit weekend aan toe te komen (tussen Spakenburg-Vogels en Utrecht-PSV door).

De status kan ik niet tonen; dat lukt me niet. Ik probeer normaliter gewoon bij te blijven en dat gaat over het algemeen redelijk. Nu lig ik echter even wat achter. Ik moet binnenkort eens gaan organiseren dat er moderators per land komen die dit willen doen. Is eenvoudig te doen maar moet wel even gebeuren. Staat nog ff te veel op het to do lijstje.

Leuk om te horen dat het je bevalt. Je lijst wordt steeds langer :-)

Footballfrans

Schotland staat er nu zo goed als compleet in. Ook Highland en East of Scotland (geen wedstrijden maar je kan ze wel zelf toevoegen) en z.g.a. als alle cups, ook Challenge Cup. België begint ook te vorderen (dankzij hulp van Joost). Ik hoop België (Beker, 3, 4) er volgende week op te hebben.

3434

Snapte er tot vandaag niets van. Heb zonet mijn wedstrijdbezoeken van 0 naar 72 gebracht (schat dat ik rond de 300 zit, waarom hou ik toch niet alles beter bij...). Mijn stadionbezoeken nu van 2 naar 48 whoopdidoo!

Nu ik het 'vlot' kan, werkt het wel zeer verslavend. Al zijn er wel een pak wedstrijden die onvindbaar zijn bij mij (ik hopp voornamelijk in 4de nationale).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Sebastiaan_W

Citaat van: 3434 op jan 05, 2011, 02:31:46
Snapte er tot vandaag niets van. Heb zonet mijn wedstrijdbezoeken van 0 naar 72 gebracht (schat dat ik rond de 300 zit, waarom hou ik toch niet alles beter bij...). Mijn stadionbezoeken nu van 2 naar 48 whoopdidoo!

Nu ik het 'vlot' kan, werkt het wel zeer verslavend. Al zijn er wel een pak wedstrijden die onvindbaar zijn bij mij (ik hopp voornamelijk in 4de nationale).

Je kan evt. ook zelf wedstrijden toevoegen. Al moet dan wel de club en het stadion in het bestand staan.

Footballfrans

Citaat van: 3434 op jan 05, 2011, 02:31:46
Snapte er tot vandaag niets van. Heb zonet mijn wedstrijdbezoeken van 0 naar 72 gebracht (schat dat ik rond de 300 zit, waarom hou ik toch niet alles beter bij...). Mijn stadionbezoeken nu van 2 naar 48 whoopdidoo!

Nu ik het 'vlot' kan, werkt het wel zeer verslavend. Al zijn er wel een pak wedstrijden die onvindbaar zijn bij mij (ik hopp voornamelijk in 4de nationale).

Probleem wat ik nog moet oplossen is het onderscheid bij het zoeken. Dit is nog niet duidelijk, dus dat moet veranderen.

Als je bij alle wedstrijden wil zoeken, dan zoek je hier: http://www.footballfans.eu/search?tab=pm
Als je alleen bij je eigen wedstrijden wil zoeken, dan zoek je hier: http://www.footballfans.eu/my/visits?tab=m

Velen zoeken bij hun eigen wedstrijden maar hebben nog geen wedstrijden aangeklikt. Dan vind je niets. Misschien dat ik iets met kleuren kan doen om het onderscheid duidelijk te maken. Suggesties zijn welkom.

Verder komen er nog uitslagen van 15 seizoenen van België van de 3e en 4e aan, dus dan kan je weer genoeg wedstrijden toevoegen. Dat heeft Joost uitgezocht (dank, dank, dank), ik heb het alleen nog niet verwerkt.

Tenslotte, wat er binnenkort aankomt is dat je per competitie kan zien welke stadions je nog moet bezoeken. Het is een soort individuele '92 club check' maar dan voor de hoogste klasses alle landen. Dan kan je heel snel zien welke stadions je nog moet scoren in welk land en welke divisie. Dat ziet er echt vet uit. Dat is nu in test.

voetbalfan

Een vraagje van mijn kant:
Ik was me daarstraks hierin aan het verdiepen, wat wedstrijden aanvinken die ik dit seizoen gezien heb etc. En bij wedstrijd maken wilde ik de oefenwedstrijd (Beerzel - Westerlo) toevoegen, alleen staat deze club niet in het bestand. Komen deze (provinciale reeksen België) er nog bij of een functie waarbij je clubs kan toevoegen?

Footballfrans

Citaat van: voetbalfan op jan 06, 2011, 23:45:50
Een vraagje van mijn kant:
Ik was me daarstraks hierin aan het verdiepen, wat wedstrijden aanvinken die ik dit seizoen gezien heb etc. En bij wedstrijd maken wilde ik de oefenwedstrijd (Beerzel - Westerlo) toevoegen, alleen staat deze club niet in het bestand. Komen deze (provinciale reeksen België) er nog bij of een functie waarbij je clubs kan toevoegen?

We gaan voorlopig niet verder dan het 4e niveau. Wel komen er nog ongeveer 30.000 á 40.000 wedstrijden bij in 3e en 4e Klasse die momenteel worden uitgezocht.

Je kan wel teams aanvragen, die er niet in staan. Die worden dan tzt toegevoegd. Er is nog geen functie om dat door FootballFans te kunnen laten doen. Dat staat echter wel op de planning.

voetbalfan


Joost

Citaat van: Footballfrans op jan 07, 2011, 08:46:45
We gaan voorlopig niet verder dan het 4e niveau. Wel komen er nog ongeveer 30.000 á 40.000 wedstrijden bij in 3e en 4e Klasse die momenteel worden uitgezocht.

Je kan wel teams aanvragen, die er niet in staan. Die worden dan tzt toegevoegd. Er is nog geen functie om dat door FootballFans te kunnen laten doen. Dat staat echter wel op de planning.

Niet overdrijven, het waren er 28672 als ik me niet vergist heb.

Dat is dan wel exclusief eindrondes.

Footballfrans

Citaat van: Joost op jan 07, 2011, 12:29:21
Niet overdrijven, het waren er 28672 als ik me niet vergist heb.

Dat is dan wel exclusief eindrondes.

:-)

Ik was bij 18376 maar ben ergens de tel kwijt geraakt.

3434

Langs deze weg felicitaties voor het schitterende werk! The 92 en prestaties zijn echt wel leuke extra's. Ik ben nu al benieuwd naar de uitbreiding ervan. Knap werk.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Footballfrans

Citaat van: 3434 op jan 18, 2011, 15:27:40
Langs deze weg felicitaties voor het schitterende werk! The 92 en prestaties zijn echt wel leuke extra's. Ik ben nu al benieuwd naar de uitbreiding ervan. Knap werk.

Bedankt. Ik ben er zelf ook erg blij mee. Nu kan ik ook mijn lijstje makkelijk afvinken met wat ik nog te doen heb.

M.b.t. de prestaties, er komen prestaties bij die maar een persoon kan halen, bijvoorbeeld de meeste thusiwedstrijden gezien van Club Brugge of de meeste uitwedstrijden van FC Köln. Voor iedere club is dan iemand de meest actieve fan.

Verder komen er badges of honor, als je bijvoorbeeld 250, 500 of 1000 wedstrijden hebt gezien. Dat geldt ook voor stadions. Daarnaast wil ik eigenlijk nog iets maken voor de top stadion, wedstrijdbezoeker, groundhopper en footballfan overall. Maar goed, dat zal nog wel even duren.

Eerst maar eens de competities uitbreiden. Er ligt nog werk van Joost en Witte Leeuw wat ik moet verwerken (30.000 wedstrijden uit België en Nederland) en verder komen er nu andere competities op (Australië, Japan, Korea, Estland, Montenegro, etc.). Kortom, er komt nog genoeg moois aan.

AthleticHolanda

Zou het een idee zijn om competities toe te voegen waarin je zelf wedstrijden kan toevoegen die je bezocht hebt?
Bijvoorbeeld in de Niederrheinliga en bij sommige Verbandspokalwedstrijden zitten de clubs er wel in, maar de competities niet. Wanneer alleen de competitie wordt toegevoegd kan zelf de wedstrijd worden toegevoegd, een hele database is daar niet voor nodig.
Bijvoorbeeld de clubs KFC Uerdingen en FC Bocholt zitten in de database, maar de competitie waar ze momenteel in uitkomen niet.
Bestaat er al niet zoiets met de Highland League in Schotland?

Verder zou de 'prestatiebalk' bij de profielen ook optioneel gemaakt kunnen worden?

Laatste vraag, staat de Segunda B en evt Tercera in Spanje ook (nog) op de planning? :-)

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op jan 18, 2011, 21:27:41
Zou het een idee zijn om competities toe te voegen waarin je zelf wedstrijden kan toevoegen die je bezocht hebt?
Bijvoorbeeld in de Niederrheinliga en bij sommige Verbandspokalwedstrijden zitten de clubs er wel in, maar de competities niet. Wanneer alleen de competitie wordt toegevoegd kan zelf de wedstrijd worden toegevoegd, een hele database is daar niet voor nodig.
Bijvoorbeeld de clubs KFC Uerdingen en FC Bocholt zitten in de database, maar de competitie waar ze momenteel in uitkomen niet.
Bestaat er al niet zoiets met de Highland League in Schotland?

Verder zou de 'prestatiebalk' bij de profielen ook optioneel gemaakt kunnen worden?

Laatste vraag, staat de Segunda B en evt Tercera in Spanje ook (nog) op de planning? :-)
Vind ik persoonlijk ook een goed plan, een beetje een systeem als bij de vriendschappelijke wedstrijden.

Die prestaties zijn trouwens wel een leuke bonus en de 92 club is handig om een overzicht te krijgen hoe ver je staat in een bepaald land. Komt deze ook van lagere reeksen dan diegene die nu beschikbaar zijn? Of blijft het beperkt?