Hoofdmenu

Hongarije

Gestart door foxalert, jun 21, 2011, 20:39:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Vladimir1973

Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

AthleticHolanda

Weet iemand of er in Hongarije voor elke wedstrijd kaarten aan de dagkassa verkrijgbaar zijn, of dat er wedstrijden zijn waar je beter van tevoren iets regelt?

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op aug 28, 2011, 14:16:25
Weet iemand of er in Hongarije voor elke wedstrijd kaarten aan de dagkassa verkrijgbaar zijn, of dat er wedstrijden zijn waar je beter van tevoren iets regelt?
Ujpest-Ferencvaros kan wel eens een probleem zijn. Voor de rest denk ik dat het goed te doen moet zijn. Heb er drie wedstrijden gezien en bij elke wedstrijd gewoon kaarten aan de kassa gekocht.

AthleticHolanda

Citaat van: HRM1880 op aug 28, 2011, 16:38:46
Ujpest-Ferencvaros kan wel eens een probleem zijn. Voor de rest denk ik dat het goed te doen moet zijn. Heb er drie wedstrijden gezien en bij elke wedstrijd gewoon kaarten aan de kassa gekocht.

Het gaat om Honved-Ujpest, komen allebei uit Budapest. En eventueel Gyor-Ferencvaros. Nu is dat stadion van Gyor zo groot dat ik me daar niet echt druk om maak maar bij Honved zou ik het niet durven zeggen.

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op aug 28, 2011, 18:53:53
Het gaat om Honved-Ujpest, komen allebei uit Budapest. En eventueel Gyor-Ferencvaros. Nu is dat stadion van Gyor zo groot dat ik me daar niet echt druk om maak maar bij Honved zou ik het niet durven zeggen.
Heb het eens opgezocht en gemiddeld zit daar een 2000 man dit seizoen. Enkel tegen Ferencvaros was er 5000 man, dus denk dat het wel te doen moet zijn.

AthleticHolanda

Cheers, bedankt, dan moet het inderdaad geen problemen opleveren.

kire61

Je kunt ook naar Vasas Budapest gaan in het noorden van de stad. Het stadion ziet er nog oosteuropees uit met zowel staan- en zitplaatsen. Toen ik er was vorig seizoen bevolkten ongeveer duizend toeschouwers het stadion. Kaartjes zijn eenvoudig te verkrijgen vlak voor de wedstrijd. En ook niet onbelangrijk weinig verbaal - lees racisme - geweld op de tribunes.

HRM1880

Citaat van: kire61 op sep 23, 2011, 19:30:05
Je kunt ook naar Vasas Budapest gaan in het noorden van de stad. Het stadion ziet er nog oosteuropees uit met zowel staan- en zitplaatsen. Toen ik er was vorig seizoen bevolkten ongeveer duizend toeschouwers het stadion. Kaartjes zijn eenvoudig te verkrijgen vlak voor de wedstrijd. En ook niet onbelangrijk weinig verbaal - lees racisme - geweld op de tribunes.
Vond Vasas ook een zeer aangenaam complex. Ben daar eens geweest, maar werd helaas geen wedstrijd gespeeld. De bus stond klaar om te vertrekken op verplaatsing, maar eerst hebben ze een soort clubshop geopend voor ons en mochten wij even rondkijken in de bureau van de voorzitter.

foxalert

Groundhopping Hongarije deel 5/6.

Stadion: Perutz stadion
Club: Lombard Pápa Termál FC
Stad: Pápa

http://www.fctwente.nu/fotos/groundhopping/groundhopping-perutz-stadion-lombard-ppa-terml-fc.html




foxalert

Groundhopping Hongarije deel 6/6.

Stadion: ETO park
Club: Györ FC
Stad: Györ

http://www.fctwente.nu/fotos/groundhopping/eto-park-gyri-eto-fc.html


LUFC

Mooie verslagen, lijkt me zeker keer leuk ook om daar heen te gaan.

hgrm

gesponsord door een zekere ex-Barcelona-spits?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: foxalert op nov 08, 2011, 16:25:54
Groundhopping Hongarije deel 6/6.

Stadion: ETO park
Club: Györ FC
Stad: Györ

http://www.fctwente.nu/fotos/groundhopping/eto-park-gyri-eto-fc.html



In het oude stadion van toen nog Rabo ETO Györ is ooit de UEFA Cup wedstrijd Dunaferr - Feyenorod gespeeld dat was ook niet echt veel maar toch nog aantrekkelijker dan deze nieuwerwetse bak
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Cyclebob

Nu al sympathie voor de gevallen grootmacht Vasas Budapest, nog zonder bezoek. Ze staan onderaan 2. Liga, groot sintelbaan stadion.
Overmorgen de uitwedstrijd bij Tatabanya bezoeken vanuit uitvak
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

HRM1880

Citaat van: Cyclebob op aug 29, 2013, 12:28:50
Nu al sympathie voor de gevallen grootmacht Vasas Budapest, nog zonder bezoek. Ze staan onderaan 2. Liga, groot sintelbaan stadion.
Overmorgen de uitwedstrijd bij Tatabanya bezoeken vanuit uitvak
Vasas is geweldig. Ben daar geweest op de moment de spelers met de bus naar Zalaegerszeg vertrokken. Toen nog eerste klasse en ben uiteindelijk ook naar die wedstrijd gegaan.
Maar de trainer kwam een babbeltje met ons doen, om er uiteindelijk de voorzitter bij te roepen. Die laatste liet ons de bestuurskamer zien en het secretariaat, waar er een vrouw werd bijgeroepen die ons naar het bezemkot moest begeleiden. Daar konden we onze pinnekes en dergelijke uitkiezen.