Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Nort

Ik twijfel er niet aan dat de Rangers in een andere vorm binnen 5 jaar weer op het hoogste niveau te vinden zijn. Ben benieuwd wat deze gebeurtenis voor invloed heeft op het Schotse voetbal, ik weet niet of dit nu positief is of niet. Celtic is nu nog de enige grote en dikke favoriet, maar dit kan ook een positief effect hebben voor andere clubs. Zelf wel ooit bij Rangers geweest (vorig jaar Rangers-PSV), wil nog steeds een of meemaken.

Hoe denken jullie hierover?

Bier und Bratwurst

Citaat van: nort op jun 14, 2012, 18:33:21
Ik twijfel er niet aan dat de Rangers in een andere vorm binnen 5 jaar weer op het hoogste niveau te vinden zijn. Ben benieuwd wat deze gebeurtenis voor invloed heeft op het Schotse voetbal, ik weet niet of dit nu positief is of niet. Celtic is nu nog de enige grote en dikke favoriet, maar dit kan ook een positief effect hebben voor andere clubs. Zelf wel ooit bij Rangers geweest (vorig jaar Rangers-PSV), wil nog steeds een of meemaken.

Hoe denken jullie hierover?

The old firm staat bij mij ook nog op de lijst. Ik verwacht dat ze wel een doorstart maken,desnoods vanuit league 3.
Het ene stadion is het andere niet!

Daniel

Ik vertrek in September voor 3 maanden naar Zuid Oost Azie om vakantie te vieren, trekkings door de jungle te maken, aan het strand te liggen en uiteraard ook om voetbal(stadions) te bekijken. Iemand hier ervaring met voetbal/stadionbezoek in Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en of Maleisie?
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Nort

Citaat van: Daniel op jun 29, 2012, 14:05:37
Ik vertrek in September voor 3 maanden naar Zuid Oost Azie om vakantie te vieren, trekkings door de jungle te maken, aan het strand te liggen en uiteraard ook om voetbal(stadions) te bekijken. Iemand hier ervaring met voetbal/stadionbezoek in Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en of Maleisie?

Toevallig vertrek ik a.s. dinsdag voor 2 weken naar Thailand en hoop ik een aantal stadions te bezoeken. Dus over een tijdje kan ik je daar hopelijk info over kunnen geven. In Maleisie zijn een aantal zeer grote stadions te vinden.

Verwijderd lid

Citaat van: Daniel op jun 29, 2012, 14:05:37
Ik vertrek in September voor 3 maanden naar Zuid Oost Azie om vakantie te vieren, trekkings door de jungle te maken, aan het strand te liggen en uiteraard ook om voetbal(stadions) te bekijken. Iemand hier ervaring met voetbal/stadionbezoek in Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en of Maleisie?

Vraag Peenvogel, hij is een expert op dat vlak
www.peenvogel.nl

Bier und Bratwurst

Enkele wedstrijden staan al vast voor de toekomst: 28e RC Lens - Le Mans
                                                                                 REAC Mons - OH Leuven
                                                                           29e Standard Luik - Zulte waregem
                                                                           18e augustus Kozakken Boys - Scheveningen
                                                                                               NAC - FC Twente
Het ene stadion is het andere niet!

Peenvogel

Citaat van: Daniel op jun 29, 2012, 14:05:37
Ik vertrek in September voor 3 maanden naar Zuid Oost Azie om vakantie te vieren, trekkings door de jungle te maken, aan het strand te liggen en uiteraard ook om voetbal(stadions) te bekijken. Iemand hier ervaring met voetbal/stadionbezoek in Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en of Maleisie?

Een expert is overdreven. Maar voor professioneel voetbal kun je het beste in Thailand & Vietnam terecht. In Thailand is de competitie nu in volle gang. Ik ben alle keren in Azie geweest als het hier winter was dus vaak midden in de Tigercup en dan is er weinig competitievoetbal.

http://thaileaguefootball.com/thai-league-football-fixtures

In Bangkok zou ik kijken of Big Bang Chula United (BBCU) thuisspeelt, die spelen in het Rajamangala National Stadium met plek voor 50.000 man. En de voorzitter heeft een leuke voornaam Chairman Pitch Potaramik. En verder kun je in Bangkok het Suphachalasai Stadium bezoeken dat grappig genoeg National stadium heet op de metrolijn daar. Rare jongens die Thai.

In zowel Laos als Cambodja heb ik de nationale stadions bezocht. Kijk daarvoor maar op mijn site. In Vietnam ligt het nationale stadion naast het mausoleum van Ome Ho.


Peenvogel

In navolging wat foto's van de stadions in Azie die ik heb bezocht.








































Vientiane, Laos

















Bangkok, Thailand



























Phnom Penh, Cambodja

Voetbalhopper

28-7 Lens-Le Mans & Kortrijk-Anderlecht

Heb nog 2 plaatsen over, dus als er liefhebbers zijn die mee willen...

Bier und Bratwurst

#1089
Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 08, 2012, 10:44:26
Enkele wedstrijden staan al vast voor de toekomst: 28e RC Lens - Le Mans
                                                                                 REAC Mons - OH Leuven
                                                                           29e Standard Luik - Zulte waregem
                                                                           18e augustus Kozakken Boys - Scheveningen
                                                                                               NAC - FC Twente

26-08 Atletico Madrid - Athletic de Bilbao en misschien nog iets erbij maar das geen must!
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 12, 2012, 19:10:08
26-08 Atletico Madrid - Athletic de Bilbao en misschien nog iets erbij maar das geen must!

Ik zou het zeker combineren met wat voetbal in de lagere divisie's, sowieso t/m de Segunda B speelt dat weekend (Tercera weet ik niet zeker) en in / rondom Madrid is keuze genoeg.

Combineren met Getafe-Real M zou natuurlijk ideaal zijn, maar dat zal wel een duur geintje worden. De baby-Clásico is dat weekend ook!

Bier und Bratwurst

#1091
Citaat van: AthleticHolanda op jul 12, 2012, 19:16:28
Ik zou het zeker combineren met wat voetbal in de lagere divisie's, sowieso t/m de Segunda B speelt dat weekend (Tercera weet ik niet zeker) en in / rondom Madrid is keuze genoeg.

Combineren met Getafe-Real M zou natuurlijk ideaal zijn, maar dat zal wel een duur geintje worden. De baby-Clásico is dat weekend ook!

Dit onze zomervakantie(met vriendin) dus teveel voetbal zal het niet worden. Ik zal de baby-Clasico overwegen. Getafe ben ik al geweest.
Het ene stadion is het andere niet!

HRM1880

Lijkt me wel een leuk weekend en kan er goedkoop geraken. Getafe zijn die tickets over het algemeen gemakkelijk online te boeken? Ideaal zou natuurlijk zijn als die drie wedstrijden verspreid over het weekend gespeeld worden.

spons

Citaat van: HRM1880 op jul 13, 2012, 11:17:57
Lijkt me wel een leuk weekend en kan er goedkoop geraken. Getafe zijn die tickets over het algemeen gemakkelijk online te boeken? Ideaal zou natuurlijk zijn als die drie wedstrijden verspreid over het weekend gespeeld worden.

Bij Getafe hoef je niet eens online te bestellen, kan je gewoon voor de wedstrijd aan de kassa kopen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op jul 13, 2012, 11:36:32
Bij Getafe hoef je niet eens online te bestellen, kan je gewoon voor de wedstrijd aan de kassa kopen

Maar niet tegen Real Madrid (of Barça) :-).