Week 35, maandag 30 augustus t/m zondag 5 september 2010

Gestart door AthleticHolanda, aug 28, 2010, 22:16:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: hgrm op sep 03, 2010, 17:09:29

Ik moet zeggen dat ik er toch wel van kan genieten:

http://www.google.co.uk/images?hl=nl&q=dudok%20hilversum&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1420&bih=715

Het is wel herkenbaar maar qua architectuur vind ik het Olympisch Stadion in Amsterdam van Wils en de omliggende wijk van Berlage echt prachtig.

In Heerlen heeft Peutz heel veel ontworpen daar zitten ook een heel aantal mooie gebouwen bij.

Footballfrans

Allebei mooi.

Heeft iemand nog een foto van de tribune op het Nike terrein zoals die er nu uitziet? Wellicht slecht gegoogeld maar kon hem even niet vinden. Ik vind dat namelijk wel mooi. Heb een jaar of 5, 6 geleden zelf nog een keer tegen Nike daar gespeeld op een mooie zomeravond. Heeft toch wel wat; oud maar prachtig gerestaureerd.

Hugo

Citaat van: Footballfrans op sep 04, 2010, 10:25:44
Allebei mooi.

Heeft iemand nog een foto van de tribune op het Nike terrein zoals die er nu uitziet? Wellicht slecht gegoogeld maar kon hem even niet vinden. Ik vind dat namelijk wel mooi. Heb een jaar of 5, 6 geleden zelf nog een keer tegen Nike daar gespeeld op een mooie zomeravond. Heeft toch wel wat; oud maar prachtig gerestaureerd.

IK heb van jaar of vier geleden, maar nog old skool analoog.

Footballfrans

Citaat van: Hugo op sep 04, 2010, 12:05:56
IK heb van jaar of vier geleden, maar nog old skool analoog.

Wat vind je van die tribune?

King Nothing

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad


Hugo

Citaat van: King Nothing op aug 29, 2010, 12:22:57
Mjah, 't is de derby voor Emmen, maar gezien de wisselvallige prestaties durf ik er eigenlijk niet eens heen te gaan. En ik poep op verplichte combi's. Nog nooit aan gehouden sinds ik bij Emmen loop en uitwedstrijden bezoek.

Dus onder heel zwaar voorbehoud:

03/09: BV Veendam - FC Emmen

Nog geweest? Was uiteindelijk niks verplichts aan.

Emmen maakt nog een erg onsamenhangende indruk tot nu toe.

King Nothing

Niet geweest.

2 Seizoenen terug was er ook een verplichte combi en alle blabla eromheen. Ik, geboren en getogen in Emmen, kon gewoon een kaartje kopen aan de kassa zonder dat iemand me vroeg naar een ID of wat dan ook.

Onsamenhangend inderdaad. Verdediging staat wel redelijk, aanval is ook goed (mits in vorm), maar er is geen ervaren middenvelder meer, type stofzuiger. Basis van een goed team is een ervaren as, die heeft Emmen niet. We redden ons met 2 jonkies van 19 of 20 jaar.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad