Week 29: maandag 15 juli t/m zondag 21 juli

Gestart door AthleticHolanda, jul 11, 2013, 11:36:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

18/07 - FC Differdange - FC Utrecht
19/07 - Achilles'29 - Real Mallorca

Rest nnb.

Toch wel getwijfeld om naar Luxemburg te gaan aangezien het in het Josy Barthel gespeeld wordt. Daar was ik al eens en er komen hopelijk nog veel leukere wedstrijden in Europa, maar toch maar gedaan.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op jul 11, 2013, 11:36:48
18/07 - FC Differdange - FC Utrecht
19/07 - Achilles'29 - Real Mallorca

Rest nnb.

Toch wel getwijfeld om naar Luxemburg te gaan aangezien het in het Josy Barthel gespeeld wordt. Daar was ik al eens en er komen hopelijk nog veel leukere wedstrijden in Europa, maar toch maar gedaan.

Voor zo'n afstandje en de mogelijkheid om eventjes heen en weer te gaan hoef je Luxemburg natuurlijk niet te laten en als het niet anders kan heb je aan een halve vrije dag genoeg

Ben ooit in Josy Barthel bij Spora Luxemburg - Feyenoord geweest in een heel grijs verleden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

19 juli: Ajax - Osasuna (in Emmen)
19 juli: Werder Bremen - Ajax (in Meppen) onder voorbehoud
20 juli: FC Emmen Rangers
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

AthleticHolanda

Citaat van: spons op jul 11, 2013, 13:40:53
Voor zo'n afstandje en de mogelijkheid om eventjes heen en weer te gaan hoef je Luxemburg natuurlijk niet te laten en als het niet anders kan heb je aan een halve vrije dag genoeg

Ben ooit in Josy Barthel bij Spora Luxemburg - Feyenoord geweest in een heel grijs verleden

Bij gebrek aan een auto kost me dat twee dagen. Normaal vind ik dat nooit zo'n probleem maar deze wedstrijd valt nergens mee te combineren (Fola Esch-Dinamo Zagreb is twee dagen eerder), recentelijk was ik nog in hetzelfde stadion, ook met een wedstrijd van Differdange en alle sightseeing heb ik er ook wel gedaan denk ik.

spons

20/07 14:30 ADO Den Haag - Excelsior ( bij VV Laakwartier )
20/07 19:30 FC Dordrecht - Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Niels1977

Citaat van: AthleticHolanda op jul 11, 2013, 13:59:54
Bij gebrek aan een auto kost me dat twee dagen. Normaal vind ik dat nooit zo'n probleem maar deze wedstrijd valt nergens mee te combineren (Fola Esch-Dinamo Zagreb is twee dagen eerder), recentelijk was ik nog in hetzelfde stadion, ook met een wedstrijd van Differdange en alle sightseeing heb ik er ook wel gedaan denk ik.

Er valt ook weinig te zien daar, ik ben er eens geweest bij Luxemburg - Liechtenstein was wel geinig. We hadden gratis kaarten van de Liechtensteinse bond en moesten mee helpen met het vasthouden van een enorme vlag in het uitvak tijdens het volkslied. Daarna nog met wat supporters en spelers in een kroeg de eerste Liechtensteinse uitzege in jaren gevierd.

Niels1977

Ik ga 16/07 even naar Jong Utrecht - FC Oss. Dat is de enige wedstrijd voor komende periode. Niet echt spannend maar, ik moet voor werk in Utrecht zijn tot 15 uur en heb er om 1900 weer een afspraak. Kan ik mooi de tijd doden.

Van 18-25 juli zit ik voor werk in Chernivtsi in het zuiden van Oekraïne. Dat weekend speelt de locale 2e divisie club helaas uit :(

AthleticHolanda

Citaat van: Niels1977 op jul 11, 2013, 18:05:18
Van 18-25 juli zit ik voor werk in Chernivtsi in het zuiden van Oekraïne. Dat weekend speelt de locale 2e divisie club helaas uit :(

Aj dat is balen, niets in de buurt? Dat zijn wel de wedstrijden natuurlijk!

Niels1977

Citaat van: AthleticHolanda op jul 11, 2013, 18:09:42
Aj dat is balen, niets in de buurt? Dat zijn wel de wedstrijden natuurlijk!

Ik heb wel gekeken, de competitie is namelijk al begonnen daar, maar het is een vrij groot land en ik ben daar voor werk.
Dichtstbijzijnde wedstrijd is circa 6 uur rijden. Ben bang dat ik niet echt makkelijk een hele dag + overnachting weg kan van het programma.
Zit helaas een beetje in een uithoek. Maar goed moet er hopelijk vaker heen.

hgrm

Ik zet 'm hier maar neer aangezien ik op de 20e vertrek:

20/07  Viktoria Aschaffenburg - Ingolstadt II (GER-4)
21/07  Fürth - Bielefeld (GER-2)

23/07  Dinamo Zagreb - Fola Esch (CL)
24/07  NK Maribor - Birkirkara (CL)
25/07  Honved - Novi Sad (EL)
26/07  Papa - Puskas (HUN-1)
27/07  Rapid Wien - Wiener Neustadt (AUT-1)
28/07  Trencin - Bratislava (SLW-1)
29/07  Brno - Bohemians (CZE-1)
30/07  Bayern II - Nürnberg II (GER-4)
31/07  Rain/Lech - Schalding-Heining (GER-4)
01/08  Saar Saarbrücken - Reimsbach (GER-5)

Uiteraard alles nog onder voorbehoud.
De laatste paar dagen kunnen nog op de schop als er nog leuke affiches in de 3e voorronde van de CL of EL langskomen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HRM1880

Nog nooit in zo'n mooi decor voetbal gezien als bij Trencin, een echte aanrader. Ga je met de wagen of wordt het de trein?

Cyclebob

Inderdaad, Trencin aanrader... kasteel met floodlights als mattenkloppers.
Mooi programma!
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

hgrm

Ik ga met de auto. Als het goed is hoef ik geen enkele dag meer dan ongeveer 4 uur te reizen, dus da's goed te doen en dan blijft er ook nog voldoende tijd over om wat meer te zien dan alleen voetbal.

Wat betreft Trencin: ik ben benieuwd. Ik ga nu ook niet op internet kijken, wil me laten verrassen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

LUFC

Dat je dat kan :D Mooi programma, veel plezier.

AthleticHolanda, kaarten zullen wel lastig zijn denk ik gezien de animo vanuit Utrecht.

spons

Citaat van: hgrm op jul 12, 2013, 14:25:09
Ik zet 'm hier maar neer aangezien ik op de 20e vertrek:

20/07  Viktoria Aschaffenburg - Ingolstadt II (GER-4)
21/07  Fürth - Bielefeld (GER-2)

23/07  Dinamo Zagreb - Fola Esch (CL)
24/07  NK Maribor - Birkirkara (CL)
25/07  Honved - Novi Sad (EL)
26/07  Papa - Puskas (HUN-1)
27/07  Rapid Wien - Wiener Neustadt (AUT-1)
28/07  Trencin - Bratislava (SLW-1)
29/07  Brno - Bohemians (CZE-1)
30/07  Bayern II - Nürnberg II (GER-4)
31/07  Rain/Lech - Schalding-Heining (GER-4)
01/08  Saar Saarbrücken - Reimsbach (GER-5)

Uiteraard alles nog onder voorbehoud.
De laatste paar dagen kunnen nog op de schop als er nog leuke affiches in de 3e voorronde van de CL of EL langskomen.

Belachelijk dat je op 22 juli geen wedstrijd gaat
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen