Week 2/2010: 4 januari 2010 t/m 10 januari 2010

Gestart door AthleticHolanda, dec 20, 2009, 22:07:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

8 januari - SV Deurne - VVV-Venlo
9 januari - Fulham - Portsmouth
10 januari - West Ham Utd. - Wolverhampton Wanderers

wekke

09/01/2010 U17 Standard-U17 KVC Westerlo
09/01/2010 K.Lierse S.K.-Dender

Niels_Zitterd


09-01-2010  Fulham- Portsmouth
10-01-2010  West Ham United - Wolverhampton Wanderers

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: Niels_Zitterd op dec 21, 2009, 11:06:57
09-01-2010  Fulham- Portsmouth
10-01-2010  West Ham United - Wolverhampton Wanderers

Leuk, jullie hetzelfde programma, voor ons is het ideaal omdat we zaterdagochtend kunnen vertrekken en zondagavond weer terug komen. Hebben jullie hetzelfde reisschema (via Weeze?).

Niels_Zitterd

Citaat van: AthleticHolanda op dec 21, 2009, 19:12:33
Leuk, jullie hetzelfde programma, voor ons is het ideaal omdat we zaterdagochtend kunnen vertrekken en zondagavond weer terug komen. Hebben jullie hetzelfde reisschema (via Weeze?).

Wij gaan niet vliegen maar met de bus.
Het betreft ons jaarlijkse uitstapje van de Supporters Vereniging van Fortuna.
Ik geloof dat we om 1 uur s'nachts vertrekken en op maandag ergens rond een uur of 4 in de ochtend terug zijn. Niet ideaal als je diezelfde dag nog moet werken maar dat zal wel goed komen. Vorig jaar was het een meer dan geslaagde trip naar Liverpool (Everton) dus ik kijk er wel naar uit.

Joost

Zaterdag; Norwich City v Exeter City
Zondag; Standaard Wetteren v R Antwerp FC

De laatste wedstrijd van Antwerp FC en gaat de pot uberhaupt door met dit weer?

HJanneman

Citaat van: Joost op jan 04, 2010, 09:29:50
Zaterdag; Norwich City v Exeter City
Zondag; Standaard Wetteren v R Antwerp FC

De laatste wedstrijd van Antwerp FC en gaat de pot uberhaupt door met dit weer?

Ik hoop wel dat Antwerp het redt, en niet alleen omdat ik 6 februari die kant op wilde als ze tegen RFC Liege spelen..

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op dec 20, 2009, 22:07:08
8 januari - SV Deurne - VVV-Venlo
9 januari - Fulham - Portsmouth
10 januari - West Ham Utd. - Wolverhampton Wanderers

Deze is (nu al) afgelast... beetje jammer.

Joost

Afscheid nemen bestaat niet zong Marco Borsato ooit. Ergens in mei van het afgelopen jaar deden we dat wel van Tivoli, tegen Augsburg op een bloedhete zondagmiddag. Twee maanden later bedacht Alemannia om toch nog een echt afscheidsduel te plannen tegen Werder Bremen. En guess what. Morgen gaan we weer. De oefenpot tusen Roda JC en Alemannia Aachen die voor zaterdag op de planning stond kan geen doorgang vinden in Kerkrade. Merkwaardig want ik was gisteren nog in het stadion en het veld lag er perfect sneeuwvrij bij. Om toch nog te ballen is de pot dus verplaatst naar vrijdag in het oude Tivoli.

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op dec 20, 2009, 22:07:08
9 januari - Fulham - Portsmouth
10 januari - West Ham Utd. - Wolverhampton Wanderers

Het gaat een spannend weekend worden; kan er überhaupt gevlogen worden? Wordt er überhaupt gevoetbald?
Aangezien Fulham geen veldverwarming heeft vrees ik het daar helemaal voor, en vanaf League One en lager is zowat alles al afgelast...

Niels_Zitterd

Citaat van: AthleticHolanda op jan 07, 2010, 21:18:36
Het gaat een spannend weekend worden; kan er überhaupt gevlogen worden? Wordt er überhaupt gevoetbald?
Aangezien Fulham geen veldverwarming heeft vrees ik het daar helemaal voor, en vanaf League One en lager is zowat alles al afgelast...

Volgens de administratie van Fulham zou de wedstrijd (mits er geen enorm pak sneeuw meer valt) "gewoon" door moeten gaan.
Ze schijnen het veld met zeilen en mobiele verwarmingen redelijk onder controle te hebben en de omgeving van het stadion was ook redelijk begaanbaar.

Ik vrees eerder voor West Ham United - Wolverhampton Wanderers omdat er voor zaterdag nacht en zondag overdag weer (veel) sneeuw wordt verwacht.

AthleticHolanda

Goed nieuws!

Dat er zaterdag en zondag overdag veel sneeuw zou vallen stond inderdaad gisteren op de website van de BBC, maar vandaag meldt die voor London iig beter nieuws...

http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/8



Mocht er overigens iets worden afgelast dan liever Fulham dan zijn er in ieder geval nog twee alternatieven achter de hand, voor zondag is het West Ham of niets...

wekke

Citaat van: wekke op dec 20, 2009, 23:42:48
09/01/2010 U17 Standard-U17 KVC Westerlo
09/01/2010 K.Lierse S.K.-Dender

Beiden afgelast. Nu maar hopen dat de uitwedstrijd naar Antwerp komende woensdag wel doorgaat.

Niels_Zitterd

#14
Fulham - Portsmouth is afgelast...
Nu maar hopen dat de andere wedstrijden van zaterdag doorgaan.

QPR is zojuist ook afgelast...

Alleen Arsenal en Crystal Palace gaan vooralsnog door.
Wellicht dat het morgen dan Crystal Palace - Bristol City wordt.