Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Bewussie

Citaat van: Freekos79 op nov 03, 2016, 02:28:23
Legapro.com

Wat ik dus zie, zowel in Serie B als Lega Pro is dat alle wedstrijden nog op 1 dag op 1 tijd zijn ingedeeld. Voor de speelrondes van 2e weekend in December en verder. Denk je dat de Lega allemaal op hetzelfde moment spelen dan?

Hugo

Citaat van: Bewussie op nov 03, 2016, 19:58:38
Wat ik dus zie, zowel in Serie B als Lega Pro is dat alle wedstrijden nog op 1 dag op 1 tijd zijn ingedeeld. Voor de speelrondes van 2e weekend in December en verder. Denk je dat de Lega allemaal op hetzelfde moment spelen dan?

Zoek eens op hoe het vorig seizoen ging of bij eerdere speelrondes dit seizoen.

Freekos79

Citaat van: Bewussie op nov 03, 2016, 19:58:38
Wat ik dus zie, zowel in Serie B als Lega Pro is dat alle wedstrijden nog op 1 dag op 1 tijd zijn ingedeeld. Voor de speelrondes van 2e weekend in December en verder. Denk je dat de Lega allemaal op hetzelfde moment spelen dan?
Je hebt gelijk. de exacte tijden staan voor december nog niet vast. Wel de dag en de tijdstipmogelijkheden.
http://www.lega-pro.com/new-site/4-l-coperture-assicurative-stagione-sportiva-2016-2017-conv-obbl-2-2-2-2-2-2-2-3-2-2-2-2-2-2-2-3-2-2-2-2-2-3-2-2-2-2-2-2-2-2-2-3-2-2-3-3-2-2-2-2-2-2-2-3-2-2/
Volgende wedstrijd: ?

Bewussie

Iemand ervaring met Parma-Modena, of met een Parma thuismatch in de Serie C (of Serie D vorig jaar)?
Ik ben benieuwd hoe je het vond. Parma-Modena is namelijk op 23 december en ik vlieg dan eigenlijk terug naar huis. Kan eventueel de 24e nog terug vliegen en deze pot duus meepakken, maar dan moet die het wel waard zijn haha.

Bewussie

Een tijdje in Italie rondhangen dan wel af en toe beetje rondtrekken en op mijn bad kom ik daarbij per toeval wat wedstrijdjes tegen. Kan zijn dat er nog eentje veranderd ofzo maar ik verwacht komende potjes te bezoeken. Daarnaast wellicht nog even loeren bij wat stadions, zoals die van Siena en La Spezia.

10.12   15:00   Carpi - Ternana   
11.12   15:00   Bologna - Empoli   
12.12   19:00   Fiorentina - Sassuolo   
         
17.12   15:00   Empoli - Cagliari   
18.12   12:30   Sassuolo - Inter   
         
19.12   20:45   Reggiana - Parma   
22.12   20:45   Fiorentina - Napoli   
23.12   18:30   Parma - Modena   

HRM1880

Citaat van: Bewussie op nov 28, 2016, 20:29:20
Een tijdje in Italie rondhangen dan wel af en toe beetje rondtrekken en op mijn bad kom ik daarbij per toeval wat wedstrijdjes tegen. Kan zijn dat er nog eentje veranderd ofzo maar ik verwacht komende potjes te bezoeken. Daarnaast wellicht nog even loeren bij wat stadions, zoals die van Siena en La Spezia.

10.12   15:00   Carpi - Ternana   
11.12   15:00   Bologna - Empoli   
12.12   19:00   Fiorentina - Sassuolo   
         
17.12   15:00   Empoli - Cagliari   
18.12   12:30   Sassuolo - Inter   
         
19.12   20:45   Reggiana - Parma   
22.12   20:45   Fiorentina - Napoli   
23.12   18:30   Parma - Modena
Twee dagen op rij hetzelfde stadion?

Arjen

Citaat van: Bewussie op nov 28, 2016, 20:29:20
Een tijdje in Italie rondhangen dan wel af en toe beetje rondtrekken en op mijn bad kom ik daarbij per toeval wat wedstrijdjes tegen. Kan zijn dat er nog eentje veranderd ofzo maar ik verwacht komende potjes te bezoeken. Daarnaast wellicht nog even loeren bij wat stadions, zoals die van Siena en La Spezia.

10.12   15:00   Carpi - Ternana   
11.12   15:00   Bologna - Empoli   
12.12   19:00   Fiorentina - Sassuolo   
         
17.12   15:00   Empoli - Cagliari   
18.12   12:30   Sassuolo - Inter   
         
19.12   20:45   Reggiana - Parma   
22.12   20:45   Fiorentina - Napoli   
23.12   18:30   Parma - Modena

Ziet er goed uit! 10 december wordt ook Vicenza-Hellas Verona gespeeld. Schijnt een beladen wedstrijd te zijn.

Bewussie

#397
Zoals je ziet zijn eigenlijk alle wedstrijden wel in/rond regio Toscane/Firenze. Dit vanwege het feit dat ik m'n vakantie in 3 delen op heb gedeeld (een vriend, een vakantievriendin en alleen). Daarbij kan het zijn dat ik tegen het eind nog terug in Toscane moet zijn, dus ik blijf een beetje eromheen zwerven. Als het in de planning past zie ik dus nog wat lokale stadions zonder wedstrijd tussendoor.

@HRM1880:
Op het moment wel inderdaad. Waarom heet Reggiana dan ook gewoon niet een apart stadion, he? :P Maar Reggiana-Parma staat bovenaan in het prioriteitenlijstje. "Kan zijn dat er nog eentje gaat veranderen" had dus betrekking op de wedstrijd Sassuolo-Inter. Op zich wil ik die wel graag zien, maar als ik in Italie het gevoel heb dat er een andere heel interessante wedstrijd is redeljk in de buurt, dan wijk ik mogelijk nog uit. Ik heb in die period overigens beschikking over een huurauto, dus mocht je hele goede suggesties hebben voor 18 december dan zijn die zeker welkom!

@Arjen:
Klopt, heb ook naar de mogelijkheden gekeken daarvoor. Echter kom ik zelf de 9e aan in Italie en ben ik samen bij een vriend tot 12 december in de middag, wanneer hij naar huis vertrekt vanwege werk. Gezien hij ook nog graag naar het Ferrari museum wilt gaan (en ik ook), was die pot helaas niet haalbaar.

Joost

Mooie trip hoor!

Vicenza v Hellas is wel een hele gave derby maar als het niet in je plannen past dan is dat aftandse stadionnetje van Carpi ook wel gaaf.
Je lijkt een beetje pech te hebben met clubs die vaker thuisspelen en weinig mogelijkheden tot combineren.

Olav

Mooi programma! Fiorentina prachtig.

Carpi speelt trouwens in het stadion van Modena.

Joost

Citaat van: Olav op nov 29, 2016, 16:15:36
Mooi programma! Fiorentina prachtig.

Carpi speelt trouwens in het stadion van Modena.

Ik zou dat nog even checken ;)

Bewussie

Citaat van: Joost op nov 29, 2016, 17:05:48
Ik zou dat nog even checken ;)

Carpi speelde vorig seizoen in het stadion van Modena inderdaad, dus die heb ik vorig jaar December geskipt. Dit jaar ga ik er zeker langs omdat ze weer in het eigen stadion spelen, mits die derby niet kan dus.

@Vicenza-Hellas: persoonlijk ga ik liever ook puur voor het voetbal, dus zou de derby zeker een voorkeur hebben. Wie weet kan ik nog wat los krijgen bij die vriend van me hehe. Verder misschien nog tips om eventueel Sassuolo-Inter te vervangen? Voorkeur gaat uit in dat stadion naar Reggiana-Parma omdat dat een derby is.

Joost

Dat is een zondag, dan spelen alle clubs op niveau 3 en 4 dus genoeg mogelijkheden zou ik zeggen. Venezia bijvoorbeeld.

JoeySpiegelaar

Iemand ervaringen met :

Bologna
Lecce
Catania
Trapani
Napoli

(combinatiemogelijkheden zijn welkom)


Ik zie aanbiedingen van Ryanair..  Ben wel benieuwd naar ervaringen en tips.

watergatehopper

Citaat van: GroundhoppingNieuwBuinen op jan 12, 2017, 11:50:39
Iemand ervaringen met :

Bologna
Lecce
Catania
Trapani
Napoli

(combinatiemogelijkheden zijn welkom)


Ik zie aanbiedingen van Ryanair..  Ben wel benieuwd naar ervaringen en tips.

Bij Bologna nader je de stadionhemel als je het mij vraagt.
http://www.watergatehopper.nl/page/bologna-dall-ara
🇧🇪 Eerste klasse B ✅