Hoofdmenu

Pokaltag 2019

Gestart door Sebastiaan_W, mrt 28, 2019, 09:36:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Gisteren stonden er vier halve finales op het programma:

MV-Pokal
Hansa Rostock won eenvoudig met 1-6 van FC  Mecklenburg Schwerin. In de finale zullen zij het opnemen tegen Torgelower.

Brandenburg Pokal
FSV Optik Rathenow won met 2-0 op bezoek bij FSV 63 Lückenwalde. In de finale zullen zij het opnemen tegen Energie Cottbus.

Thüringen Pokal
Wacker Nordhausen heeft zich voor de finale in Thüringen geplaatst. Dit deden ze door thuis met 2-0 van Carl Zeiss Jena te winnen.

Südbadischer Pokal
FC 08 Villingen plaatste zich voor de finale door na verlening met 2-1 van SV Linx te winnen.

watergatehopper


Leuke 1/2finales in de Saarland pokal!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Sebastiaan_W

Citaat van: watergatehopper op apr 18, 2019, 10:33:02
Leuke 1/2finales in de Saarland pokal!

Neunkirchen door naar de finale en de finale daar dan.

watergatehopper

Citaat van: Sebastiaan_W op apr 18, 2019, 10:51:20
Neunkirchen door naar de finale en de finale daar dan.

Ik ben benieuwd waar gespeeld gaat worden.
Twijfel tussen deze of Pirmasens.

De sudwestpokal gaat zeker volle bak worden.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Sebastiaan_W

Citaat van: watergatehopper op apr 19, 2019, 15:09:18
Ik ben benieuwd waar gespeeld gaat worden.
Twijfel tussen deze of Pirmasens.

De sudwestpokal gaat zeker volle bak worden.

Waar je naartoe gaat bedoel je?

Sebastiaan_W

Niedersachsenpokal Amateure
Atlas Delmenhorst en Tüs Bersenbrück plaatste zich gisteren voor de finale van de Niedersachsenpokal amateure. Atlas Delmenhorst ontdeed zich na strafschoppen van 1. FC Wunstorf. TuS Bersenbrück won op bezoek bij Eintracht Northeim. De finale vindt plaats in het Eilenriede Stadion te Hannover.

Hamburg Pokal
Eintracht Norderstedt en Tus Dassendorf nemen in de finale van Hamburg tegen elkaar op. TuS Dassendorf won verassend met 1-0 van Victoria Hamburg. Eintracht Norderstedt won zoals verwacht van TuS Osdorf.

Thüringen Pokal
Bad Langensalza mag het 25 mei opnemen tegen Wacker Nordhausen. Het won op bezoek bij Blau Weiss Büssleben.

Südbaden Pokal
Rielasingen Arlen plaatste zich als 2e finalist voor de SBFV Rothaus Pokal. Het won met 3-0 van Donaueschingen. In de finale speelt Arlen tegen FC 08 Villingen.



hgrm

Citaat van: Sebastiaan_W op apr 23, 2019, 08:48:40
Niedersachsenpokal Amateure
Atlas Delmenhorst en Tüs Bersenbrück plaatste zich gisteren voor de finale van de Niedersachsenpokal amateure. Atlas Delmenhorst ontdeed zich na strafschoppen van 1. FC Wunstorf. TuS Bersenbrück won op bezoek bij Eintracht Northeim. De finale vindt plaats in het Eilenriede Stadion te Hannover.

Interessant stadion: ten opzichte van de oude situatie is de grote ovaal inclusief verzakte staanplaatsen en gammele houten bankjes grotendeels verdwenen.
Het veld is een kwart slag gedraaid zodat de monumentale hoofdtribune en een klein stukje houten bankjes (?) nu achter de goals zitten. Langs de lange kanten zijn moderne tribunes gebouwd.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

watergatehopper

Citaat van: Sebastiaan_W op apr 23, 2019, 08:41:49
Waar je naartoe gaat bedoel je?

Ja maar zie dat ik mij vergist heb in de datum. Gaat hem niet worden.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Sebastiaan_W

#38
Niedersachsenpokal Profi's
24.04 TSV Havelse(4) – SV Meppen(3) 0-2
24.04 SV Drochtersen/Assel(4) – VfL Osnabrück(3) 2-1

De spelers in Osnabrück hadden waarschijnlijk het kampioensfeest nog in de benen, want ze gingen onderuit op bezoek bij Drochtersen/Assel.

Württemberg Pokal
24.04 TSV Essingen - SGV Freiberg 3-2
24.04 SSV Reutlingen - SSV Ulm 1-4

Sachsen Pokal
24.04 Chemnitzer FC(4) – 1. FC Lokomotiv Leipzig(4) 13-12 n.p. (3-3 n.v.)

Een ware thriller gisteravond in Chemnitz. Uiteindelijk trok Chemnitzer in de strafschoppenreeks aan het langste eind. In de finale zullen zij het tegen Zwickau opnemen.

Niederrhein Pokal
De kogel is door de kerk. De finale tussen Wuppertaler SV en KFC Uerdingen zal toch in Wuppertal plaatsvinden.

Hessenpokal
Finale wordt in Baunatal gespeeld.

Kölsche Bosschenaar

#39
Niederrhein Pokal
De kogel is door de kerk. De finale tussen Wuppertaler SV en KFC Uerdingen zal toch in Wuppertal plaatsvinden.
[/quote]

Dat is echt heel mooi nieuws. Wacht al enige tijd op een mooi affiche om eindelijk Stadion am Zoo te vincken. Gelukkig was de lokale politiek en  rommelmarkt bereid om mee te denken. Zou zonde zijn als deze wedstrijd in Duisburg of Essen gespeeld zou worden. 
FC Den Bosch
1.FC Köln

Nort

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op apr 25, 2019, 09:11:57
Niederrhein Pokal
De kogel is door de kerk. De finale tussen Wuppertaler SV en KFC Uerdingen zal toch in Wuppertal plaatsvinden.


Dat is echt heel mooi nieuws. Wacht al enige tijd op een mooi affiche om eindelijk Stadion am Zoo te vincken. Gelukkig was de lokale politiek en  rommelmarkt bereid om mee te denken. Zou zonde zijn als deze wedstrijd in Duisburg of Essen gespeeld zou worden.
Een bekerfinale hoort, naar mijn mening, op neutraal terrein te zijn onder gelijke omstandigheden voor beide teams. Hopelijk wint Uerdingen hem, al heb ik niks mee of tegen beide clubs.

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Nort op apr 25, 2019, 09:50:29
Een bekerfinale hoort, naar mijn mening, op neutraal terrein te zijn onder gelijke omstandigheden voor beide teams. Hopelijk wint Uerdingen hem, al heb ik niks mee of tegen beide clubs.
Valt inderdaad iets voor te zeggen. Bedoelde meer dat ik de stadions in Duisburg en Essen niet zo speciaal vind, terwijl Wuppertal (nog) een geweldig stadion heeft.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Nort

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op apr 25, 2019, 10:10:30
Valt inderdaad iets voor te zeggen. Bedoelde meer dat ik de stadions in Duisburg en Essen niet zo speciaal vind, terwijl Wuppertal (nog) een geweldig stadion heeft.
Het stadion van Duisburg is ook de horror onder de eenheidsworsten. Ik vind het stadion van Wuppertal overigens niet zo bijzonder van binnen.

Sebastiaan_W

Citaat van: Nort op apr 25, 2019, 10:54:49
Het stadion van Duisburg is ook de horror onder de eenheidsworsten. Ik vind het stadion van Wuppertal overigens niet zo bijzonder van binnen.

Ik vond het al heel erg bijzonder dat het stadion van Wuppertal in de top 25 van Staantribune stond.

ricodejong4

De ligging in de heuvels is prachtig en het stadion kent 4 unieke tribunes, en het vervoer met de Schwebebahn is een leuke bijkomstigheid. Top 25 blijft natuurlijk enigszins subjectief maar ik vind het zeker een uniek en mooi stadion.