Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

HRM1880

Citaat van: Vladimir1973 op jul 11, 2011, 19:33:52
auto lijkt me toch makkelijkst.
Ja, maar heb zelf geen rijbewijs. En die Pool en Engelsman komen met de vlieger, dus wordt nog afwachten.

wekke

Citaat van: wekke op jun 23, 2011, 14:31:56
30/07 2012 Hockey, Olympische Spelen
03/08 2012 Athletiek, Olympische Spelen

+ 01/08 Voetbal, Millenium Stadium in Cardiff

FWM


15/16-10 2011
AC Milan - Palerma
Met de nodige dosis geluk in datzelfde weekend: Lazio Roma - AS Roma

Laatste weekend februari 2012
Chemnitzer FC - Carl Zeiss Jena

Datum nog onbekend:
Revisit Iduna Park Dortmund

Datum nog onbekend:
Combo AS Monaco & Nice
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Koning Kriel

Citaat van: FWM op aug 10, 2011, 23:48:52
15/16-10 2011
AC Milan - Palerma
Met de nodige dosis geluk in datzelfde weekend: Lazio Roma - AS Roma

Vorig jaar naar As Roma - Lazio Roma geweest. Als buitenlander is het volgens mij heel gemakkelijk om aan kaartjes te komen. Buiten de Curva's mogen alleen seizoenskaarthouders en buitenlanders zitten is mij toen verteld. De derby is dan ook veel minder druk bezocht dan vroeger al is de sfeer op de curva's nog steeds geweldig. Volgens mij waren beide derby's vorig jaar ook op zondagmiddag dus dan is het hopen dat Milan naar de zaterdag verplaatst wordt.

Voetbalhopper

Citaat van: Koning Kriel op aug 11, 2011, 09:00:57
Vorig jaar naar As Roma - Lazio Roma geweest. Als buitenlander is het volgens mij heel gemakkelijk om aan kaartjes te komen. Buiten de Curva's mogen alleen seizoenskaarthouders en buitenlanders zitten is mij toen verteld. De derby is dan ook veel minder druk bezocht dan vroeger al is de sfeer op de curva's nog steeds geweldig. Volgens mij waren beide derby's vorig jaar ook op zondagmiddag dus dan is het hopen dat Milan naar de zaterdag verplaatst wordt.

Via wat had je de kaartjes besteld als ik vragen mag

Koning Kriel

Citaat van: yesyes op aug 11, 2011, 11:54:52
Via wat had je de kaartjes besteld als ik vragen mag

Wij hebben toen via seatwave.nl kaarten besteld omdat we op de curva wouden staan en omdat wij dachten dat het heel moeilijk was om aan kaarten te komen. Daar betaal je natuurlijk wel meer dan de normale prijs. Toen we in Rome in een AS Roma fanshop stonden kon je op de dag voor de wedstrijd ook nog kaarten kopen (als buitenlander). Bij het stadion zelf is geen verkoop.

Je moet wel zeker weten dat jouw naam op het kaartje staat, dat was bij mij 3x gecontroleerd.

Vladimir1973

Citaat van: Koning Kriel op aug 11, 2011, 12:47:41
Wij hebben toen via seatwave.nl kaarten besteld omdat we op de curva wouden staan en omdat wij dachten dat het heel moeilijk was om aan kaarten te komen. Daar betaal je natuurlijk wel meer dan de normale prijs. Toen we in Rome in een AS Roma fanshop stonden kon je op de dag voor de wedstrijd ook nog kaarten kopen (als buitenlander). Bij het stadion zelf is geen verkoop.

Je moet wel zeker weten dat jouw naam op het kaartje staat, dat was bij mij 3x gecontroleerd.

is dat overal in Italie dat de naam moet vermeld staan op het ticket?
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Koning Kriel

Citaat van: Vladimir1973 op aug 11, 2011, 13:35:44
is dat overal in Italie dat de naam moet vermeld staan op het ticket?

Ik weet het niet zeker maar ik geloof van wel.

Verwijderd lid

Citaat van: Koning Kriel op aug 11, 2011, 13:54:21
Ik weet het niet zeker maar ik geloof van wel.

Volgens mij ook. Afgelopen jaar bij Inter werd er ook op gecontroleerd.

Vladimir1973

Citaat van: Meester op aug 11, 2011, 15:28:35
Volgens mij ook. Afgelopen jaar bij Inter werd er ook op gecontroleerd.

ah, dat wordt ook wel omzeild geloof ik......
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Koning Kriel

Citaat van: Vladimir1973 op aug 11, 2011, 16:08:21
ah, dat wordt ook wel omzeild geloof ik......

Bij een beladen wedstrijd zoals Lazio - Roma controleren ze er wel echt streng op. Gewoon een officieel kaartje kopen dan komt alles goed.

Voetbalhopper

Citaat van: Vladimir1973 op aug 11, 2011, 16:08:21
ah, dat wordt ook wel omzeild geloof ik......

Onmogelijk, overal waar ik geweest ben. zelf serie C wordt het gechecked. Soms zelfs 2x

Voetbalhopper

Citaat van: Koning Kriel op aug 11, 2011, 12:47:41
Wij hebben toen via seatwave.nl kaarten besteld omdat we op de curva wouden staan en omdat wij dachten dat het heel moeilijk was om aan kaarten te komen. Daar betaal je natuurlijk wel meer dan de normale prijs. Toen we in Rome in een AS Roma fanshop stonden kon je op de dag voor de wedstrijd ook nog kaarten kopen (als buitenlander). Bij het stadion zelf is geen verkoop.

Je moet wel zeker weten dat jouw naam op het kaartje staat, dat was bij mij 3x gecontroleerd.

Heb je de kaartjes thuis gestuurd gekregen ?

FWM

Citaat van: Koning Kriel op aug 11, 2011, 09:00:57
Vorig jaar naar As Roma - Lazio Roma geweest. Als buitenlander is het volgens mij heel gemakkelijk om aan kaartjes te komen. Buiten de Curva's mogen alleen seizoenskaarthouders en buitenlanders zitten is mij toen verteld. De derby is dan ook veel minder druk bezocht dan vroeger al is de sfeer op de curva's nog steeds geweldig. Volgens mij waren beide derby's vorig jaar ook op zondagmiddag dus dan is het hopen dat Milan naar de zaterdag verplaatst wordt.

Milan speelt die week erna CL dus we rekenen er wel een klein beetje op dat ze naar zaterdag gaan.
Gaan ze dat niet gaat onze trip naar Rome niet door,
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

FWM

Citaat van: Koning Kriel op aug 11, 2011, 16:21:05
Bij een beladen wedstrijd zoals Lazio - Roma controleren ze er wel echt streng op. Gewoon een officieel kaartje kopen dan komt alles goed.

Is goed dat ik dat weet.
Ik heb hele goede contacten in Italie. Die gaan me ongetwijfeld helpen met het regelen van goede kaarten. :)
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -