Week 35 / 25 - 31 aug 2008

Gestart door Sebastiaan_W, jun 26, 2008, 06:58:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

30-8 RS Waasland - FC Brussels
31-8 Avenir Beggen - Swift Hesperange
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Change of plans.

Gisteravond dook plotseling het malware programma AntiVirus2008xp op op mijn PC. Waar het vandaan komt, geen idee maar heb twee uurtjes besteedt aan het verwijderen van dit hardnekkig ding dat alles lam legde. Groene Ster-Lisse ga ik dus maar overslaan en in plaats daarvan lekker voor Futbol24.com zitten met BBC Radio Devon op.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op aug 29, 2008, 11:14:42
Ik zit nog te twijfelen over zondag, wil sowieso een wedstrijdje zien maar Alemannia speelt in Rostock, te ver. In Duitsland is er voor de rest niets leuks in de buurt. In Belgie is het aanbod ook mager voor 's middags. Olympique Charleroi is wel leuk maar ook wat ver. Alleen Hamoir, Bocholt, Walhain echt in de buurt maar aangezien mijn vriendin mee gaat moeten er wel fatsoenlijke tribunes staan, vandaar Lyra. Of heeft er iemand een andere tip?

Heb hetzelfde probleem, wilde eigenlijk naar Spa maar die schijnen vandaag al gespeeld te hebben...

Joost

#33
Citaat van: AthleticHolanda op aug 30, 2008, 20:48:24
Citaat van: Joost op aug 29, 2008, 11:14:42
Ik zit nog te twijfelen over zondag, wil sowieso een wedstrijdje zien maar Alemannia speelt in Rostock, te ver. In Duitsland is er voor de rest niets leuks in de buurt. In Belgie is het aanbod ook mager voor 's middags. Olympique Charleroi is wel leuk maar ook wat ver. Alleen Hamoir, Bocholt, Walhain echt in de buurt maar aangezien mijn vriendin mee gaat moeten er wel fatsoenlijke tribunes staan, vandaar Lyra. Of heeft er iemand een andere tip?

Heb hetzelfde probleem, wilde eigenlijk naar Spa maar die schijnen vandaag al gespeeld te hebben...

Huh? Volgens Voetbalkrant.com is dat morgen pas. Volgens mij hebben ze ook helemaal geen licht bij Spa.

Edit: daarom speelden ze ook al om 16:00 zag ik.

Remco

Citaat van: Remco op aug 07, 2008, 16:37:26
25-08-2008 20:00 AIK Solna - Hammarby IF (Rasunda Stadion, Allsvenskan)
26-08-2008 19:00 Väsby United – BK Häcken (Vilundaparken, Superrettan)

Foto's AIK Solna - Hammarby IF
http://www.stadiongids.org/wiki/index.php?title=Gebruiker:Remco/25_08_2008_2000_AIK_Solna_-_Hammarby_IF

Foto's Väsby United – BK Häcken
http://www.stadiongids.org/wiki/index.php?title=Gebruiker:Remco/26-08-2008_FC_V%C3%A4sby_United_-_BK_H%C3%A4cken

Stadionhopper

Citaat van: Dennis1981 op aug 30, 2008, 00:28:49
30-8 RS Waasland - FC Brussels
31-8 Avenir Beggen - Swift Hesperange

Foto's en verslag op: http://www.stadionhopper.nl
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op aug 30, 2008, 22:34:28
Heb hetzelfde probleem, wilde eigenlijk naar Spa maar die schijnen vandaag al gespeeld te hebben...


Huh? Volgens Voetbalkrant.com is dat morgen pas. Volgens mij hebben ze ook helemaal geen licht bij Spa.

Edit: daarom speelden ze ook al om 16:00 zag ik.

Het was uiteindelijk Charleroi geworden...

Verhaaltje & foto's ici.

Joost

Leuk verslag. Jammer dat Olympique Charleroi zo vaak zaterdags speelt, hij staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje.

Ici c est Paris

Leuk verslag ja. En ook erg leuk de foto's van Sporting Charleroi!

Stadionhopper

Inderdaad een leuk verslag ja.

Het stadionnetje van Bas-Oha ligt inderdaan aan een spoorlijn, heb toen ook een foto gemaakt van het stationnetje.

De site Belgian Soccer Database gebruik ik al een hele tijd als het aankomt op toeschouwersaantallen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hoevenen lion