Hoofdmenu

Voetbalboeken

Gestart door TeeZee, nov 13, 2007, 14:17:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Bier und Bratwurst

Ik ben bezig met het boek " Das grosse Buch der Deutschen Fussball-Stadien"
Zal nog wel ff duren voordat ik deze uit heb.
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

heb het boek De voetbalhel van tom bodde ook binnen
Het ene stadion is het andere niet!

Verwijderd lid

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 25, 2011, 20:11:32
heb het boek De voetbalhel van tom bodde ook binnen

Hier inmiddels over de helft. Voor 't weekend waarschijnlijk wel uit, al heb ik morgenavond een andere klus te doen.

FSC_87

Heb hem in middels ook thuis liggen, maar ben er nog niet aan toegekomen om er in te beginnen.

Voetbalhopper

Heeft iemand het boek voetbalfan van Edgar B al gelezen ?

FSC_87

Voor de liefhebbers:
Momenteel is het stadioncomplex te koop voor 20 euro bij onder andere bol.com

Cyclebob

Citaat van: FSC_87 op jul 24, 2011, 09:42:39
Voor de liefhebbers:
Momenteel is het stadioncomplex te koop voor 20 euro bij onder andere bol.com
Lgit ook bij de Slegte: vandaag aangeschaft en de moeite waard. Ik ga de komende tijd ook nog een paar extra velden langs.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Bier und Bratwurst

Citaat van: Cyclebob op jan 28, 2012, 23:37:43
Lgit ook bij de Slegte: vandaag aangeschaft en de moeite waard. Ik ga de komende tijd ook nog een paar extra velden langs.

Vorige week bij de Slegte nog 100 jaar HVV Hengelo ('t Blauw -Wit in den hoogsten mast) en 40 jaar betaald voetbal  Fortuna Sittard-Sittardia-Fortuna'54 gekocht.Het stadioncomplex was al in m'n bezit.
Het ene stadion is het andere niet!

ðe waan

Is dat boek van HVV Hengelo de moeite waard?

Overigens kan ik je ook nog wel voor een zacht prijsje helpen aan '90 jaar HSC'21'. Mocht je interesse hebben dan stuur maar even een pb'tje.

Hugo

Ik heb het jubileumboek van Fortuna Sittard 1954 - 1994 in de aanbieding.

Niels_Zitterd

Citaat van: Hugo op jun 23, 2013, 14:00:16
Ik heb het jubileumboek van Fortuna Sittard 1954 - 1994 in de aanbieding.

Ik denk dat ik daar wel iemand blij mee kan maken. Ik stuur je wel even een privé bericht.

FC_Emmen

Vanavond het boek 75 jaar Voetbalvereniging Emmen opgehaald!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

voetbalfan

Een simpele vraag eigenlijk: in de eerste aflevering van Voetbal International van dit jaar (20 januari geloof ik) lager er twee boeken op tafel. Een was van Graziano Pelle maar van wie was die andere?

Arjen

Citaat van: voetbalfan op feb 03, 2014, 21:45:50
Een simpele vraag eigenlijk: in de eerste aflevering van Voetbal International van dit jaar (20 januari geloof ik) lager er twee boeken op tafel. Een was van Graziano Pelle maar van wie was die andere?

Ook over Pelle? Er zijn twee boeken. Een met voetbalvragen en een met privevragen of iets dergelijks.