Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Peenvogel

Citaat van: HJanneman op apr 01, 2010, 11:52:21
Hoevenen Lion had me daar ook al voor gewaarschuwd, dat was een klein smetje op de avond :-D!
In Aalst hoorde ik bij d'n Iendracht dan weer, daar hoorden zij engelen zingen..maar ook daar werd ik eerlijk gezegd niet vrolijk van(want ik vind dat in mijn beleving alleen bij Ajax horen)..

Ik bij kerst.

Lek11

Kent er iemand toevallig een pension/hotel waar je voor een lage prijs een nacht kunt overnachten? In de buurt van Amsterdam: Haarlem, Diemen, Weesp, Amstelveen etc.

FSC_87

Ik zou zeggen kijk eens op booking.com, daar zi9jn altijd wel goedkope hotels te vinden.

King Nothing

Op de site van Essen even gekeken naar de toeschouwersaantallen van de afgelopen weken. Dat komt niet boven de 6000 uit, er kunnen 15.000 mensen in het Georg-Melches-Stadion.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

hgrm

Citaat van: Breda op apr 20, 2010, 17:20:00
Wat Duitsland betreft ben ik een redelijk onbeschreven blad... weet niet bijzonder veel van het voetbal daar:

Ik zit voor komende zaterdag - aanvankelijke plan: Sparta Nijkerk - met een schuin oog te kijken naar Rot-Weiss Essen, dat thuis speelt tegen Lotte. Is het wijs om voor zo'n wedstrijd een kaartje te bestellen of zullen er zeker tickets verkrijgbaar zijn voorafgaand aan de wedstrijd bij de stadionkassa's?

Ten eerste: Sparta-Putten is wel een derby; bij de heenwedstrijd waren er 3000 man en werd het 6-2.....Als je naar Sparta gaat, is die -op de wedstrijden tegen de teams uit Spakenburg na- wel de leukste.

Essen speelt in een stadion waar er 20000 ofzo in kunnen. Dit seizoen trekken ze in de Regionalliga (4e niveau) zo tussen 4000 en 8000 per wedstrijd. Voor dat niveau behoorlijk wat, maar niet wat het geweest is in het recente verleden toen ze nog in de 2. Bundesliga en de drittklassige Regionalliga speelden.

De hogere attendances worden vooral tegen de wat grotere tegenstanders en bij de derbies gehaald: Preussen Münster, Schalke II, Saarbrücken....
Lotte is een kleine club met weinig 'historie'.
Om een lang verhaal kort te maken: Aan de kassa's zullen er genoeg tickets te koop zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Inderdaad je kan 100% zeker aan de kassa een kaartje kopen in Essen...

Hugo

Leeft de Stadionhopper nog?

Finniemc

Geen idee of iemand mijn vraag kan beantwoorden.
In 1988 ging Union Jemappes-Flénu op in RAEC Mons, wie schetst dus mijn verbazing als ik in het seizoen 95-96 Union Jemappes-Flénu weer (voor één seizoen) in 4de klasse zie opduiken ... weet iemand of of dit een nieuwe ploeg was of dat ik mijn chronologie gewoon fout heb?
De club bestaat in elk geval nu niet meer ...

Stadionhopper

Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper


3434

In de 2de Bundesliga gaan de nr 1 & 2 rechtstreeks over naar 1ste. Hoe zit het met de rest? Nummer 3 of 4.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Citaat van: 3434 op mei 05, 2010, 19:57:14
In de 2de Bundesliga gaan de nr 1 & 2 rechtstreeks over naar 1ste. Hoe zit het met de rest? Nummer 3 of 4.

Nummer 3 speelt een playoff over 2 wedstrijden tegen de nummer 16 uit de Bundesliga, de nummer 4 speelt volgend seizoen ook 2. Bundesliga.

3434

Jammer voor Fortuna Dusseldorf.. De bekerfinale wordt enkel op rtl7 uitgezonden of ook nog ergens anders? Livestreams kunnen het niet aan. Jammer, had het graag gezien.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

3434

Ik ben van plan om eens naar kfc uerdingen te gaan. Ik denk dat ze in de Niederrheinliga spelen. Is dat de 6de afdeling?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Stadionhopper

Citaat van: 3434 op mei 29, 2010, 13:04:34
Ik ben van plan om eens naar kfc uerdingen te gaan. Ik denk dat ze in de Niederrheinliga spelen. Is dat de 6de afdeling?

Ze spelen in de Niederrheinliga ja, dat komt neer op de 6e divisie.

Morgen is de laatste speelronde van de Niederrheinliga dit seizoen, Uerdingen speelt dan een uitwedstrijd bij Union Solingen.  KFC Uerdingen zal ookvolgend jaar in de Niederrheinliga uitkomen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper