Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: RoelG op dec 02, 2010, 12:30:16
Wie heeft er wel eens een play-off final op Wembley bezocht? Ik weet dat het nog even duurt, maar zou er wel graag heen willen met een groepje. Die voor League 1 en 2 verhuizen waarschijnlijk naar Manchester (i.v.m. de Champions League finale op Wembley). Zou het lukken om via 1 van de 2 Championship clubs aan kaarten te komen?

Dat is volstrekt afhankelijk van welke clubs er die finale spelen. Ik heb zelf Exeter tweemaal in de Conference play-off gezien en dat was uiteraard geen probleem.

Houdt in gedachte dat de verkoop voor die finales maar heel kort op de eigenlijke finale is. Veel clubs kiezen er daarom voor om alleen kaartjes aan het stadion te verkopen en niet op te sturen, zeker niet naar het buitenland.

Het is nooit onmogelijk om binnen te komen maar haalt Leeds, Forest, Derby of Norwich de finale dan lijkt me de kans heel klein dat je aan kaartjes kan komen.

Hielke

Citaat van: RoelG op dec 02, 2010, 12:30:16
Wie heeft er wel eens een play-off final op Wembley bezocht?

In mei van dit jaar. Millwall - Swindon Town, play-off final van de League One. Een week vóór de wedstrijd pas op het idee gekomen. De kaarten van Millwall gingen net in de verkoop, het was vrij eenvoudig om daar tussen te komen. We konden ze aan het stadion ophalen. Voor Swindon Town waren er tot op de wedstrijddag online nog kaarten te koop.

Joost

Citaat van: Hielke op dec 02, 2010, 14:16:51
In mei van dit jaar. Millwall - Swindon Town, play-off final van de League One. Een week vóór de wedstrijd pas op het idee gekomen. De kaarten van Millwall gingen net in de verkoop, het was vrij eenvoudig om daar tussen te komen. We konden ze aan het stadion ophalen. Voor Swindon Town waren er tot op de wedstrijddag online nog kaarten te koop.

Dat zijn dan ook twee wat kleinere clubs. Ik herinner me nog goed dat we geprobeert hebben een Nederlandse Leeds fan naar de play-off finale in Cardiff te krijgen voor promotie naar de PL. Dat bleek werkelijk onmogelijk. Uiteindelijk via heel veel gedoe een kaart geregeld voor het Watfordvak maar die moest dan wel in Watford opgehaald worden!

HJanneman

Watford is dan nog te doen, en Millwall helemaal: Hielke, moest je de kaarten bij The Den afhalen, of lagen ze klaar op Wembley?

Hielke

Ze lagen klaar op Wembley. Aan twee kanten van het stadion zijn tickethokjes: voor de beide supportersgroepen één. 

HJanneman

Ideaal, dat wist ik niet!

3434

Hoeveel kost een kaartje gemiddeld in de topklasse en hoofdklasseb (staaplaats). Kan me er totaal geen beeld van vormen. 10-12eur? Misschien wat rare vraag maar ter vergelijking met Belgische 3de en 4de nationale.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Bossche Bol

Citaat van: 3434 op dec 05, 2010, 13:02:19
Hoeveel kost een kaartje gemiddeld in de topklasse en hoofdklasseb (staaplaats). Kan me er totaal geen beeld van vormen. 10-12eur? Misschien wat rare vraag maar ter vergelijking met Belgische 3de en 4de nationale.
Staanplaats kost 6 (hoofdklasse) tot 8 (Topklasse) Euro.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

3434

Dan zijn bij ons de prijzen inderdaad te hoog. Jullie hebben ook nog een beter accommodatie doorgaans (en beter voetbal). Bedankt voor het snelle antwoord!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HJanneman

Citaat van: 3434 op dec 05, 2010, 13:48:27
Dan zijn bij ons de prijzen inderdaad te hoog. Jullie hebben ook nog een beter accommodatie doorgaans (en beter voetbal). Bedankt voor het snelle antwoord!

Mwoah, dat is maar net wat je smaak is.
In Nederland zijn veel sportcomplexen(want zo kun je veel hoofdklasse/topklasseterreinen toch het beste over één kam scheren) erg klinisch, daar word ik persoonlijk niet warm of koud van(er zijn natuurlijk enkele uitzonderingen).
Zo'n stadion als dat van Zwarte Leeuw daarentegen, bijvoorbeeld..

hgrm

Als je er objectief naar kijkt, dan is voor de niet-groundhopper een bezoek aan een Nederlandse topklasser/hoofdklasser doorgaans aangenamer dan een bezoek aan een Belgische 4e klasser. Het ziet er welliswaar klinisch uit, maar juist daardoor komt alles een stuk verzorgder over. En qua voetbal betreft....in Nederland wordt toch vaak net wat aanvallender en leuker gespeeld.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

3434

#386
Met Zwarte Leeuw noem je ook een pareltje op. Ik denk bijvoorbeeld aan Spouwen-Mopertingen, Heusden-Zolder, Bas-Oha, RFC La Calamines, Herk, Veldwezelt(!) en toch ook Tongeren en Oosterzonen die ik liever niet nog een keer bezoek.

Ook saai maar al iets beter: Leopoldsburg, Witgoor en Sint-Lenaarts.

Waar ik met plezier naar toe ga (stadiontechnisch): Zwarte Leeuw en Overpelt.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Een beetje laat, maar wat dit betreft wel een leuke quote uit de VI van twee weken geleden (die heb ik drie keer helemaal uit vanwege de stakingen bij de post) van Klaas Vriend, advocaat en laatste man bij Hollandia.

Citaat van: Klaas VriendBij ons komen gemiddeld zevenhonderd mensen kijken en dat zijn er toch tweehonderd meer dan vorig seizoen. En ik denk dat er nóg meer mensen komen als ze van de bespottelijke prijs van acht euro voor een kaartje (dat wordt overal in de Topklasse gevraagd, red.) een paar euro afhalen. Als een vader met twee zoons naar Hollandia wil komen kijken is hij 24 euro kwijt. Wij zijn geen Barça. Zo bijzonder is het ook weer niet in de Topklasse.

Voetbalhopper

Kan iemand bij vertellen of ik de auto een beetje makkelijk kwijt kan bij GBA ?

Ik ga volgende week een dagje aan antwerpen en wil dan een wedstrijd van GBA meepakken

HRM1880

Citaat van: yesyes op jan 14, 2011, 16:49:56
Kan iemand bij vertellen of ik de auto een beetje makkelijk kwijt kan bij GBA ?

Ik ga volgende week een dagje aan antwerpen en wil dan een wedstrijd van GBA meepakken
Ik weet dat er vorig jaar allemaal problemen waren rond parkeerplaatsen. De buurt was de overlast beu, nu was er als alternatief dat er geparkeerd kon worden aan het crematorium in Wilrijk en van daar zou een pendelbus rijden. Weet echter niet of die regeling al in werking getreden is, want is nog niet zo lang sprake van. In de buurt van het stadion ben ik echter nog nooit geweest, en ben ook niet meteen van plan om er te komen, dus kan de situatie niet echt inschatten.