Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Voetbalhopper

Citaat van: HRM1880 op jan 14, 2011, 16:56:20
Ik weet dat er vorig jaar allemaal problemen waren rond parkeerplaatsen. De buurt was de overlast beu, nu was er als alternatief dat er geparkeerd kon worden aan het crematorium in Wilrijk en van daar zou een pendelbus rijden. Weet echter niet of die regeling al in werking getreden is, want is nog niet zo lang sprake van. In de buurt van het stadion ben ik echter nog nooit geweest, en ben ook niet meteen van plan om er te komen, dus kan de situatie niet echt inschatten.

hm dat klinkt niet best..

is de buurt wel een ''goede'' buurt ?

in Brussel staat de wijk anderlecht als slecht bekend en ben daar met de metro heen geweest (gelukkig) want na de wedstrijd waren er bij een aantal autos de ruiten in gegooid en de bumpers vernield

HRM1880

Citaat van: yesyes op jan 14, 2011, 16:59:24
hm dat klinkt niet best..

is de buurt wel een ''goede'' buurt ?

in Brussel staat de wijk anderlecht als slecht bekend en ben daar met de metro heen geweest (gelukkig) want na de wedstrijd waren er bij een aantal autos de ruiten in gegooid en de bumpers vernield
Laat ons stellen dat er betere buurten zijn in Antwerpen. Maar ik zeg het, dat is een buurt waar ik raar of zelden doorkom. Ik ben van de andere kant van Antwerpen. Heb wel het volgende gevonden op hun website.


RICHTLIJNEN THUISSUPPORTERS 2010-2011

De Politie Antwerpen zal  vanaf heden streng optreden en verbaliseren bij fout parkeren in de buurt van het Olympisch Stadion.

Germinal Beerschot voorziet in een shuttle vervoer vanaf 3 uur voor aanvang van de wedstrijd tot 4 uur na de wedstrijd met de volgende opstapplaatsen :

    * Parking "Moretus" voor de houders van een officiële business parkingkaart.  Deze VIP-parking is gelegen aan de Jules Moretuslei 2 te Wilrijk.
    * Vanaf één uur voor de wedstrijd tot één uur na de wedstrijd kunnen de gewone supporters ook gebruik maken van deze halte.

HJanneman

HRM1880: Ik ga volgende week met een vriend naar Beveren-Antwerp.
Ik wilde altijd nog een keer naar Beveren, en het stadion is al flink toegetakeld, dus als ik nog iets van de oude staat wil zien moet dat nu. Daarnaast wilde ik graag een awaygame van Antwerp zien. Voor beide partijen lijkt me dit een leuk affiche(toch een soort streekderby als de steden zo dichtbij elkaar liggen): hoe is de beleving rondom deze wedstrijd? Zijn mijn verwachtingen te hoog door het woord derby te gebruiken?

HRM1880

Citaat van: HJanneman op jan 14, 2011, 17:28:10
HRM1880: Ik ga volgende week met een vriend naar Beveren-Antwerp.
Ik wilde altijd nog een keer naar Beveren, en het stadion is al flink toegetakeld, dus als ik nog iets van de oude staat wil zien moet dat nu. Daarnaast wilde ik graag een awaygame van Antwerp zien. Voor beide partijen lijkt me dit een leuk affiche(toch een soort streekderby als de steden zo dichtbij elkaar liggen): hoe is de beleving rondom deze wedstrijd? Zijn mijn verwachtingen te hoog door het woord derby te gebruiken?
Ik weet het allemaal niet goed, als zoon van een Beverensupporter had ik enorm veel respect voor de ploeg. Nu spelen ze echter in principe niet meer. Red Star Waasland speelt op de Freethiel en heeft dan de naam Waasland-Beveren aangenomen. Veel Beveren supporters zijn afgehaakt, terwijl die van Waasland zijn blijven gaan. Een gespannen derbysfeer zil je niet moeten zoeken, want veel supporters die naar beide ploegen gaan kijken en veel wederzijds respect. Zie ging ik altijd in het thuisvak staan, maar een paar Beverse kennissen, maar die zijn allemaal afgehaakt.
Ik had eigenlijk gezworen om solidair te zijn met hen en wedstrijden te boycotten, maar kan door de examens morgen waarschijnlijk niet naar Roeselare, dus het begint wel enorm te kriebelen.
Wat er van te verwachten is, zal zelfs voor mij een verrassing zijn.

HJanneman

Bedankt voor je antwoord.
Ik ben ook erg benieuwd hoe 'gemoedelijk' het dan gaat zijn ;) !
Het blijft een leuk affiche, met hopelijk een goed gevuld uitvak.

3434

Dat zal geen probleem vormen, zeker nu ze aan een goede periode bezig zijn. Come on Antwerp!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HRM1880

Citaat van: 3434 op jan 15, 2011, 16:58:10
Dat zal geen probleem vormen, zeker nu ze aan een goede periode bezig zijn. Come on Antwerp!
Met zo'n uitspraken over Antwerp moet je altijd oppassen. ;-)
Maar ik denk dat je wel gemiddeld 700 man kan verwachten en dan waarschijnlijk nog een 100 man in de thuistribune. Meer is altijd mogelijk, het is echter een raar seizoen, je kan er niet echt vat op krijgen.

HRM1880

Citaat van: Breda op jan 15, 2011, 23:46:32
Helaas vanavond wel een opdoffer tegen staartploeg SV Roeselare - die belangrijke punten pakt in de strijd tegen een tweede degradatie op rij. Wat is daar eigenlijk gebeurd op twee jaar tijd?
Door te promoveren hebben ze daar te veel kosten moeten maken, zitten daar nu in de zware financiële problemen. Moeten het dit jaar rooien met jeugdspelers en afdankertjes van andere ploegen. In België is tweede klasse gewoon de afvalput van het nationaal voetbal, eens je er in beland is het zo moeilijk om er uit te geraken.

Lek11

Iemand enige idee of de Spaanse voetbalbond al data heeft staan voor de de halve finales van het bekertoernooi Copa Del Ray?

AthleticHolanda

Citaat van: Lek11 op jan 18, 2011, 19:55:51
Iemand enige idee of de Spaanse voetbalbond al data heeft staan voor de de halve finales van het bekertoernooi Copa Del Ray?

Volgende week woensdag en de week erna. Tot nu toe zijn de wedstrijden om de woensdag heen gepland, dus op dinsdag, woensdag en donderdag. Aangezien morgen de kwartfinale returns zijn zal overmorgen de precieze planning wel bekend worden gemaakt.

http://www.rfef.es/index.jsp?nodo=119&ID=1034

Hielke


TeeZee

Citaat van: Hielke op jan 31, 2011, 22:31:20
Hoe is het met Han?
Een paar dagen geleden telefonisch contact gehad. Hij heeft geen internet en merkte in de plaats waar hij woont niets van de onrust, op het gegeven na dat het nu bijna een spookstad is. Hij belde om te weten wat Veendam v Zwolle geworden was.

Joost

Op het journaal kwamen enkele mensen aan het woord die gerepatrieerd waren  vanuit Hans regio. Zij hadden buiten de beelden op de TV nauwelijks wat gemerkt van de oproer.

spons

Citaat van: Joost op feb 01, 2011, 11:22:06
Op het journaal kwamen enkele mensen aan het woord die gerepatrieerd waren  vanuit Hans regio. Zij hadden buiten de beelden op de TV nauwelijks wat gemerkt van de oproer.

Heb gisteren op het belgische journaal ook beelden gezien van die toeristenoorden, de belgische touroperators laten hun mensen gewoon hun vakantie afmaken er is daar echt niets aan de hand
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hielke

Citaat van: TeeZee op feb 01, 2011, 10:24:24
Een paar dagen geleden telefonisch contact gehad. Hij heeft geen internet en merkte in de plaats waar hij woont niets van de onrust, op het gegeven na dat het nu bijna een spookstad is. Hij belde om te weten wat Veendam v Zwolle geworden was.

Mooi zo. Dank voor de toelichting. De indruk dat er in de toeristische gedeelten niet veel aan de hand is, kreeg ik de laatste dagen ook tijdens het volgen van het nieuws.