Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

3434

Kan ik alleen maar beamen. Twee jaar geleden had ik het geluk om Fulham-Wolfsburg bij te wonen!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

3434

Misschien een rare vraag maar nu ik aan Engeland denk moet ik aan die typische turnstiles denken. Weet iemand waarom deze altijd zo smal zijn? Terwijl er toch stevige jongens rondlopen aan de andere kant van de Noordzee. Heb zelfs al gezien dat ze soms een poort (moeten) opendoen om mensen binnen te laten.

Ben wel enkel in Fulham, West Ham (en Wembley) geweest dus misschien is het niet overal zo?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op mrt 06, 2012, 00:25:16
Misschien een rare vraag maar nu ik aan Engeland denk moet ik aan die typische turnstiles denken. Weet iemand waarom deze altijd zo smal zijn? Terwijl er toch stevige jongens rondlopen aan de andere kant van de Noordzee. Heb zelfs al gezien dat ze soms een poort (moeten) opendoen om mensen binnen te laten.

Ben wel enkel in Fulham, West Ham (en Wembley) geweest dus misschien is het niet overal zo?

Goede vraag. Bij oudere stadions kan ik me het nog voorstellen, vroeger waren mensen kleiner. Bij nieuwe stadions is dat geen echt goed argument.

Misschien is het om een bestorming van de turnstile te voorkomen?

Remi

Citaat van: Joost op mrt 06, 2012, 08:47:58
Goede vraag. Bij oudere stadions kan ik me het nog voorstellen, vroeger waren mensen kleiner. Bij nieuwe stadions is dat geen echt goed argument.

Misschien is het om een bestorming van de turnstile te voorkomen?

Ach, een Nederlandse vriend van mij heb ik ook al meerdere malen zien worstelen met de poortjes, haha.

Mijn vraag:
Paasweekend. Wat valt er te beleven en wat zijn jullie plannen?
Kom net terug van Newcastle - Sunderland, dus Engeland is niet per sé nodig.
Iets richting Duitsland of België/Noord-Frankrijk zie ik ook wel weer zitten.

Bedoeling is waarschijnlijk zaterdag t/m maandag, dus mochten jullie tips hebben... Wonen in Zeeland, wellicht ivm afstanden handig.
Heb wel gezien dat alles aan de westkant van Duitsland (Schalke, Köln, Gladbach etc) thuis speelt.

Ik hoor graag tips!

ALenstra

Je zou Valenciennes-Toulouse kunnen overwegen op 7 of 8 april. Verder zijn er playoffs in de hoogste Belgische klasse maar het programma is nog niet bekend.

Remi

Citaat van: Remi op mrt 06, 2012, 13:23:05
Ach, een Nederlandse vriend van mij heb ik ook al meerdere malen zien worstelen met de poortjes, haha.

Mijn vraag:
Paasweekend. Wat valt er te beleven en wat zijn jullie plannen?
Kom net terug van Newcastle - Sunderland, dus Engeland is niet per sé nodig.
Iets richting Duitsland of België/Noord-Frankrijk zie ik ook wel weer zitten.

Bedoeling is waarschijnlijk zaterdag t/m maandag, dus mochten jullie tips hebben... Wonen in Zeeland, wellicht ivm afstanden handig.
Heb wel gezien dat alles aan de westkant van Duitsland (Schalke, Köln, Gladbach etc) thuis speelt.

Ik hoor graag tips!

Om mezelf even aan te vullen: zie net dat vrijdag Goede Vrijdag is, dus hebben vrijdag t/m maandag om in te vullen. Dan is Engeland eventueel wel een mogelijkheid. Tegenwoordig gaan er vluchten naar Leeds, wellicht dat iemand weet of er in die buurt wat te doen is?
Naar Newcastle zijn we met de boot over gegaan zonder eigen auto, de mogelijkheid naar Hull met auto en dan bijv. York en Leeds is ook mogelijk.

Afijn, we staan voor alles open, zeker nu we een dag extra hebben. Dus zelfs Polen is een optie!
Ik hoor het graag...

HRM1880

Ik vind het juist het leukste om dat zelf allemaal uit te dokteren. Met de volgende sites kom je ook al heel ver.
www.soccerway.com
www.footballfans.eu

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Die kende ik nog niet Broadworst. Thnx
Morgen even die blau witte knooierts oprollen whehe
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Sebastiaan_W


Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op mrt 07, 2012, 21:53:40
Die kende ik nog niet Broadworst. Thnx
Morgen even die blau witte knooierts oprollen whehe

Loat goan!! Ik goa d'r voort al op an!
Het ene stadion is het andere niet!

Nico1880

Beantwoorden de mensen van FC Zwolle eigenlijk ooit hun mails?

FCT1980

Heren,

Iemand hier ervaring met een hotel of andere overnachtingslocatie in Southend on sea?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Niels_Zitterd

Iemand parkeertips voor Rot Weiss Essen?

Bier und Bratwurst

Citaat van: Niels_Zitterd op mrt 13, 2012, 20:44:06
Iemand parkeertips voor Rot Weiss Essen?

gewoon ergens in de wijk,het kan alleen een chaos zijn om weer weg te komen
Het ene stadion is het andere niet!