Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

HRM1880

Citaat van: Freekos79 op feb 18, 2013, 17:49:07
In Newcastle doen ze vaak moeilijk als je met veel mannen een club binnen wilt.
Dat doen ze volgens mij overal ter wereld.

tomv

Citaat van: Freekos79 op feb 18, 2013, 17:49:07
In Newcastle doen ze vaak moeilijk als je met veel mannen een club binnen wilt.
We zijn met z'n vieren, dat valt nog wel mee toch.

Terranova

Citaat van: HRM1880 op feb 18, 2013, 19:27:40
Dat doen ze volgens mij overal ter wereld.

Behalve bij de tittiebars.

3434

Is in BE/NL toch ook altijd.  Gewoon even wat vrouwen uit de rij meenemen, die zijn ook blij dat ze minder lang moeten aanschuiven.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Sander11

Weet iemand of Mechelen KV altijd uitverkoop?? Ik wil misschien aankomende zaterdag tegen leuven afreizen!
HEYA DEN BOSCH!

jona93

Citaat van: Sander11 op feb 19, 2013, 16:50:11
Weet iemand of Mechelen KV altijd uitverkoop?? Ik wil misschien aankomende zaterdag tegen leuven afreizen!

Geen probleem om tickets aan de kassa te kopen. mss best even bellen naar mechelen is namelijk een derby maaar verwacht geen vol huis
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Nico1880

Citaat van: jona93 op feb 19, 2013, 16:56:15
Geen probleem om tickets aan de kassa te kopen. mss best even bellen naar mechelen is namelijk een derby maaar verwacht geen vol huis
Een derby tussen 2 clubs uit verschillende provincies?

Freekos79

Citaat van: 3434 op feb 19, 2013, 11:12:00
Is in BE/NL toch ook altijd.  Gewoon even wat vrouwen uit de rij meenemen, die zijn ook blij dat ze minder lang moeten aanschuiven.

Dit is inderdaad de beste optie, of vroeg naar binnen gaan.
Volgende wedstrijd: ?

tomv

Citaat van: Sander11 op feb 19, 2013, 16:50:11
Weet iemand of Mechelen KV altijd uitverkoop?? Ik wil misschien aankomende zaterdag tegen leuven afreizen!
Tot 3 uur voor de wedstrijd zou je nog kaarten kunnen kopen via ticketingonline.be. Ga zelf overigens ook zaterdag naar Mechelen.

Sander11

Ja Ik moet wel via stadionverkoop me CC is geblokkeerd! Dus heb nieuwe in aanvraag! Verwacht dat die er zaterdag nog niet is!
HEYA DEN BOSCH!

jona93

Citaat van: Nico1880 op feb 19, 2013, 17:25:37
Een derby tussen 2 clubs uit verschillende provincies?
volgens de supporters van mechelen is dit voor hun ook een derby stadions liggen maar 26km van elkaar
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

3434

#941
Een soort streekderby is het. De heenmatch werd geboycot door KVM wegens te hoge ticketprijzen waarna OHL het uitvak als thuisvak gebruikte en tickets wegschonk(en spotprijzen voor studenten) om geen gezichtsverlies te lijden.

KVM volgde met enkele duizenden fans in eigen stadion de wedstrijd op groot scherm. Sportief staat er niet veel op het spel maar de eer is natuurlijk niet onbelangrijk :)


Foto credits aan de eigenaar. Indehekken .nl
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Berend11

Aanstaande zaterdag ga ik naar Schalke 04 - Fortuna Dusseldorf, de vorige keer dat ik naar Schalke ging kwam ik een kwartier te laat omdat ik ongeveer 2 uur heb gedaan over de rit van de afrit bij snelweg naar mijn parkeerplek. Heeft iemand nog tips hoe ik dit keer deze parkeerproblemen kan voorkomen? Ik ben van plan om vanuit Zwolle om 2 uur weg te gaan en de wedstrijd begint 18.30

hgrm

Citaat van: Berend11 op feb 20, 2013, 19:23:32
Aanstaande zaterdag ga ik naar Schalke 04 - Fortuna Dusseldorf, de vorige keer dat ik naar Schalke ging kwam ik een kwartier te laat omdat ik ongeveer 2 uur heb gedaan over de rit van de afrit bij snelweg naar mijn parkeerplek. Heeft iemand nog tips hoe ik dit keer deze parkeerproblemen kan voorkomen? Ik ben van plan om vanuit Zwolle om 2 uur weg te gaan en de wedstrijd begint 18.30

Wat ik vaak doe als ik een wedstrijd in het Ruhrgebied bezoek: de auto parkeren in Oberhausen en vanaf daar met de trein en tram verder gaan. Aan de achterkant van het station van Oberhausen is een groot parkeerterrein dat nog gratis is ook.

Vanaf Oberhausen met de S2 of de RE3 naar Gelsenkirchen Hbf, vanaf daar met de tram (lijn 302) verder.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nort

Citaat van: hgrm op feb 20, 2013, 19:44:03
Wat ik vaak doe als ik een wedstrijd in het Ruhrgebied bezoek: de auto parkeren in Oberhausen en vanaf daar met de trein en tram verder gaan. Aan de achterkant van het station van Oberhausen is een groot parkeerterrein dat nog gratis is ook.

Vanaf Oberhausen met de S2 of de RE3 naar Gelsenkirchen Hbf, vanaf daar met de tram (lijn 302) verder.

Vaak heb je, op vertoon van je wedstrijdkaartje, gratis openbaar vervoer in de omgeving van de club. Het lijkt me dat Oberhausen te ver weg ligt om hier aanspraak op te maken?