Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Twee weken terug via Viagogo kaarten gekocht voor Villa - Manchester City.
Waren maar 15 pond per stuk dus een koopje met wat je bij Villa zelf zou betalen.
Het ligt er gewoon aan of de wedstrijd uitverkocht raakt. Als dat niet zo is ben je via Viagogo bijna altijd wel goedkoper uit.

Succes!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Berend11

Zaterdag a.s. naar de wedstrijd Schalke 04 - Hertha BSC in het uitvak, deze wedstrijd begint om 18:30. Nu wilde ik daarvoor even een kijkje nemen bij Eintracht Rheine - SV Lippstadt. Op de site van Eintracht staat dat het om 15:00 begint en op die van Lippstadt staat 14:30. Weet iemand een betrouwbare site (zoals de hier voetbal.nl) waar ik het kan vinden? En raden jullie aan vanaf Rheine met de trein of met de auto te gaan richting Schalke? Bvd

Saltacampos

Citaat van: Berend11 op okt 16, 2014, 07:45:26
Zaterdag a.s. naar de wedstrijd Schalke 04 - Hertha BSC in het uitvak, deze wedstrijd begint om 18:30. Nu wilde ik daarvoor even een kijkje nemen bij Eintracht Rheine - SV Lippstadt. Op de site van Eintracht staat dat het om 15:00 begint en op die van Lippstadt staat 14:30. Weet iemand een betrouwbare site (zoals de hier voetbal.nl) waar ik het kan vinden? En raden jullie aan vanaf Rheine met de trein of met de auto te gaan richting Schalke? Bvd
Probeer eens fussball.de, is een officiële site van de Duitse voetbalbond, je kan zoeken op naam van de club, alle clubs van Duitsland zitten erin.
Over land and sea

ALenstra

Met de trein ga je het niet redden om op tijd in Gelsenkirchen te zijn. Rheine-Gelsenkirchen duurt ruim anderhalf uur.

Dieter

Citaat van: Berend11 op okt 16, 2014, 07:45:26
Zaterdag a.s. naar de wedstrijd Schalke 04 - Hertha BSC in het uitvak, deze wedstrijd begint om 18:30. Nu wilde ik daarvoor even een kijkje nemen bij Eintracht Rheine - SV Lippstadt. Op de site van Eintracht staat dat het om 15:00 begint en op die van Lippstadt staat 14:30. Weet iemand een betrouwbare site (zoals de hier voetbal.nl) waar ik het kan vinden? En raden jullie aan vanaf Rheine met de trein of met de auto te gaan richting Schalke? Bvd

De treinen staken vanaf morgen een heel weekend in Duitsland. Ook de supporterstreinen over het hele land rijden niet. Op de weg kan het dus extra druk worden.

Mokum1900

Weet iemand of er een stadion tour is bij Espanyol ? op de site die aantal jaren oud is wordt vermeld om half 1 en half 5 maar is dit nog betrouwbaar, e-mailtje gestuurd naar Espanyol maar geen reacties.

misschien nog andere tips voor Barcelona ?
Waar je ook gaat ik volg je overal

Saltacampos

Citaat van: Mokum1900 op okt 20, 2014, 16:14:32
Weet iemand of er een stadion tour is bij Espanyol ? op de site die aantal jaren oud is wordt vermeld om half 1 en half 5 maar is dit nog betrouwbaar, e-mailtje gestuurd naar Espanyol maar geen reacties.

misschien nog andere tips voor Barcelona ?
Het stadion van UE Sant Andreu, Narcis Sala, is ook nog de moeite om eens te zien, lijkt me:
http://uesantandreu.cat/web/?page_id=70

En dan is er ook nog CE Europa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nou_Sardenya#mediaviewer/File:NouSardenya.jpg

En CE Jupiter:
http://nl.soccerway.com/teams/spain/ce-jupiter/22393/venue/

Over land and sea

belfast

Citaat van: Mokum1900 op okt 20, 2014, 16:14:32
Weet iemand of er een stadion tour is bij Espanyol ? op de site die aantal jaren oud is wordt vermeld om half 1 en half 5 maar is dit nog betrouwbaar, e-mailtje gestuurd naar Espanyol maar geen reacties.

misschien nog andere tips voor Barcelona ?

Uit ervaring, pas op voor de moppies op de ramblas. Je bent zo je portemonnee kwijt..
D3T=Lief

wsp

Citaat van: Mokum1900 op okt 20, 2014, 16:14:32
Weet iemand of er een stadion tour is bij Espanyol ? op de site die aantal jaren oud is wordt vermeld om half 1 en half 5 maar is dit nog betrouwbaar, e-mailtje gestuurd naar Espanyol maar geen reacties.

misschien nog andere tips voor Barcelona ?

Toevallig ben ik gisteren naar de stadion tour bij Espanyol gaan geweest. 1 gids voor 4 mensen.
De tijden van 12u30 en 16u30 kloppen inderdaad. Je kan een ticket voor de tour kopen in de fanshop.

Op zich een leuke, rustige stadiontour. Volledig verschillend van de tour van hun stadsgenoot waar je minutenlang in de rij kan staan. 

HRM1880

Citaat van: belfast op okt 22, 2014, 08:33:14
Uit ervaring, pas op voor de moppies op de ramblas. Je bent zo je portemonnee kwijt..
Ze kunnen dan weer handig zijn als je de weg kwijt bent. Zo eens 's morgens vroeg op de Ramblas aan het dolen geweest, de weg niet meer vindend naar mijn hotel. Had nog ergens een kaartje met de straatnaam op, dus de dame in kwestie gezegd dat ik ze wou meepakken. Heeft mij perfect tot aan de straat van mijn hotel gebracht en ik kon eindelijk mijn bed in.

smitswessel

Zaterdag dus naar Wolverhampton voor de Midlands derby in de Championship.
Ik was alleen nog zoekende naar een pub in Wolverhampton waar veel (fanatieke) Wolves fans hun pre-match pint komen drinken?
Pub  Hog's Head heb ik al iets van vernomen, maar heeft een van jullie ervaringen met andere Wolves-pubs?

Alvast bedankt.

jvdreumel2

Zoals eerder gepost ben ik van plan om met mijn vader een wedstrijd van Real Madrid te bezoeken en wel in Februari tegen Deportivo La Coruna. Aangezien het in februari nog wel eens kan regenen in Madrid vroeg ik mij af welke vakken in het stadion overdekt zijn en welke niet. Als ik dit op zoek op google zie ik wel dat er in 2011 het plan was om alle vakken overdekt te krijgen, als ik echter op foto's van het stadion kijk lijkt me dat niet alle vakken overdekt zijn.

Ik vind het zelf niet zo'n heel groot probleem aangezien ik over het stadion zeker enthousiast zal zijn, alleen denkt mijn vader van 60 daar net weer een tikje anders over..... Wie het weet mag het zeggen?

AthleticHolanda

Hoe hoger hoe meer overdekt, als je echter zekerheid wil hebben moet je óf in de nok zitten óf onder het uiteinde van een ring zoals op onderstaande foto de Madridistas die onder de borden met 'Real Madrid' erop zitten.

Kaartjes met 'cubierto' erop zijn overdekt.

Overigens regent het in Madrid niet zo vaak hoor, ook niet in februari.


FCT1980

Wat een stadion is dat ook he?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

swatt1

http://www.ticketbureau.com/real-madrid-rcd-de-la-coruna-tickets/15252/

Vorige week zaterdag in Bernabeu geweest. Naar mijn inschatting zijn de 100 vakken niet overdekt, vanaf de vakken 200 zou je geen regen meer mogen voelen. Zoals AthleticHolanda al aanhaalde is de kans op regen in Madrid relatief klein. Zelf heb ik in vak 438 gezeten wat overdekt is en een uitstekend zicht geeft op het veld. Voor het zicht zou ik geen schrik hebben, het zijn steile tribunes wat het voordeel oplevert dat je zelfs in de 700 vakken nog een goed zicht hebt (al zijn de stoeltjes daar wel zeer smal). Indien je de dag voor de wedstrijd al in Madrid bent zou ik eerst een stadiontour doen, die kost wel 19€, maar ik vond hem zeker de moeite en zo weet je ook meteen of je overdekt zit of niet. De stadiontour best niet de dag van de wedstrijd doen (en zeker niet minder dan 5u voor de wedstrijd) want dan mag je de kleedkamers niet meer in. De poorten van het stadion gaan pas 1 uur voor de wedstrijd open maar rond het stadion is voldoende te beleven om je bezig te houden. Als je  op de dag van de wedstrijd rondom heel het stadion wil fotograferen best niet te laat gaan want 2u voor de wedstrijd sluiten ze de straat langs de fanshop volledig af (de kleedkamers bevinden zich aan die kant en tegen Barcelona hadden ze daar liever geen supporters lopen). De spelersbus van Madrid zien aankomen (ongeveer 1.5uur voor de wedstrijd) is ook wel een belevenis op zich. Kaarten kopen kan voor sommige wedstrijden ook nog gewoon aan kassa 7 (heb ik me laten vertellen, zelf geen ervaring mee).